تولد ۳ سالگی باسلام؛ مردمی‌ترین استارت‌آپ ایران


4,756

«باسلام» بازار هزار قصه‌ی آدم‌ها؛ ۳ ساله شد. ۱۰۹۵ روز از اولین نفس‌های «باسلام» می‌گذرد و حالا مردمی‌ترین استارت‌آپ ایران، شمع تولد ۳ سالگی‌اش را با بهترین آرزوها برای همه‌ی مردم ایران، فوت می‌کند. به جشن تولد باسلام خوش آمدید!

تولد باسلام- جشن تولد باسلام- مجله باسلام
تولد باسلام

گزارش یک جشن تولد

پنج‌شنبه ۲۱ آذر ماه
ساختمان «باسلام» شاهد دورهمی صمیمانه به مناسبت تولد ۳ سالگی باسلام است. فرش قرمز، در ورودی ساختمان، افتخار اولین میزبانی از قدم‌های مهمانان باسلامی در جشن تولد باسلام را دارد.

گل‌های زیبا در گلدان‌های رنگارنگ، مثل کودکانی که لباس‌های نو پوشیده‌اند، یکی‌یکی و پشت سر هم روی پله‌ها نشسته‌اند و چشم‌انتظار مهمان‌های جشن تولد باسلام هستند.
عطر انواع دمنوش‌ها و چای اصیل ایرانی که از غرفه‌های «باسلام» آمده‌اند تا میزبان خوش‌عطر این جشن‌ باشند، در هوا پیچیده و قبل از سلام‌ها و روبوسی‌ها، مهمان‌ها را در آغوش می‌کشد. کتاب «بازار هزار قصه» که دستاورد جدید و بی‌نظیر نویسندگان غرفه‌های «باسلام» است، روی میز در انتظار رونمایی است.

(بفرمایید به جشنواره‌ی شب چله‌ی باسلام با هدایای فوق‌العاده، به مناسب تولد سه سالگی‌اش! )

تیم «باسلام» ایستاده‌اند به استقبال. اینجا مدیر و کارمند و غرفه‌دار را از هم تشخیص نمی‌دهی؛ وقتی مدیر و موسس «باسلام» همان اول کار، ظرف عدسیِ گرم به دستت می‌دهد تا سرمای گسِ پاییز را از تنت در آوری.

جشن تولد باسلام- مدیر باسلام- مجله باسلام
تولد باسلام

برنامه با کلام خدا شروع می‌شود و سپس سخنرانان جلسه که اکثرا همراهان درجه یک باسلام‌اند، تریبون را در دست می‌گیرند تا در جشن تولد باسلام از امید بگویند و ترقی؛ از ایمان و توکل؛ از ایده‌ای که روزی آرزویی بیش نبود و حالا تبدیل شده به: ما می توانیم! از بی‌بی قمر که این روزها سال اولی‌ست که بین ما نیست؛ از مسیر سختی که با هم آمده‌ایم و از راهی که تا قله پیش رو داریم.

در ادامه‌ی مراسم، غرفه‌دارها هم تریبون را در دست می‌گیرند و قصه‌ی زندگی خود را تعریف می‌کنند. آنها از باسلامی شدن می‌گویند و رمز و راز موفقیت‌شان را بر ملا می‌کنند.

همه با هم

سخنرانان و غرفه‌داران در صحبت‌های خود در جشن تولد باسلام، از تمام کسب و کارهای جدا افتاده‌ی سرزمین‌مان دعوت می‌کنند که «باسلام» را تجربه کنند. دعوت می‌کنند تا همه کنار هم باشیم و یک‌صدا، استعداد و مهارت و دسترنج‌مان را فریاد بزنیم.

قرار است مشتری‌های باسلامی، با دسترنج و هنر دست مردم همین سرزمین به زندگی خود و زندگی آنها روح ‌بدهند. از نگاه «باسلام»، نباید جدا از هم بمانیم؛ یک دست که صدا ندارد!

رونمایی از کتاب «بازار هزار قصه» در جشن تولد باسلام

یکی از دستاوردهای این هم‌صدایی کتاب «بازار هزار قصه» است که در این جشن رونمایی و به مهمان‌ها هدیه داده‌ می‌شود.
بازار هزار قصه حاصل قلم تعدادی از اهالی بازار باسلام است که صدای واقعی اهالی بازار را همراه با قصه‌ی کسب‌وکار غرفه‌داران به گوش مخاطبان می‌رساند.
اگر می‌خواهید درباره‌ی اهالی بازار هزار قصه بیشتر بدانید این مطلب را بخوانید:

این مطلب را هم از دست ندهید: باشگاه نویسندگان باسلام، راهی به سوی بازار هزار قصه گو

تولد باسلام- جشن تولد باسلام- مجله باسلام
تولد باسلام

قهرمان شمایید

«قهرمان شمایید!» شعار برند «باسلام» است که از آن رونمایی می‌شود. بله، قهرمان شمایید که در فضای اقتصادی حاکم، دست از تلاش نمی‌کشید و با کسب و کار حلال، چرخ زندگی خود و جامعه را می‌چرخانید. شمایی که آستین همت را بالا زده‌اید و جسورانه دسترنج خودتان را تولید می‌کنید.

تولیدی که سنتی، ارزشمند، اصیل و ایرانی است و حال مردم را خوب می‌کند. در نهایت حال تولیدکننده‌ و اقتصاد کشور هم خوب می‌شود.

باسلام؛ یک برند مردمی

«باسلام» یک برند مردمی است. برندی که از دل مردم برخاسته و تمام هدفش این است که در هیچ جای سرزمین عزیز ما انسانی نباشد که دسترنج و مهارت و هنرش روی دستش بماند و او را به درآمدی که حق اوست نرساند.

تیم «باسلام» در این عرصه همیشه پیش‌رو بوده و اولین مشتریِ غرفه‌های «باسلام» خودِ باسلامی‌ها هستند. این مطلب را ۳ کیک بزرگی که در جشن تولد باسلام کام همه را شیرین می‌کنند، نیز تایید می‌کند. این کیک‌های خوشمزه که هر کدام با ذوق و شوق خاص خودشان تولد سه سالگیِ یار باوفایشان؛ «باسلام» را تبریک می‌گویند، محصول غرفه‌های باسلامی‌ِ «نورا» و «سهیلا» هستند که غرفه‌داران‌شان در جشن حضور دارند.

غرفه‌داران عزیز دیگری، از غرفه‌های: آیناز، کفش بی‌واسطه، سهیلا، کیک تولد نورا، طب معصومین، جم، کاویان، آیدا طعام، ادویه کارون، انگشتر ابراهیمی و چای بهشت، مهمان جشن تولد باسلام هستند.

تولد باسلام- جشن تولد باسلام- مجله باسلام
جشن تولد باسلام

چند خبر دسته اول باسلامی به مناسبت تولد باسلام

در جشن تولد باسلام اعلام چند خبر دسته اول توسط سخنرانان، همراهان این جشن را غافلگیر و شیرینی کامشان را دوچندان کرد:

باسلام‌ِ ۳ ساله، بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود

«باسلام» به فضل خدا خودش را برای مقیاس گرفتن آماده می‌کند و این یک مقیاس گرفتن جمعی است. «باسلام» می‌خواهد بزرگ شود؛ به خاطر غرفه‌دارهایی که شایسته‌ی امید هستند و باید همه‌ی ایران و دنیا این قهرمان‌ها را بشناسند.

«باسلام» استارت‌آپ کوچکی است که خیلی سریع مراحل رشد را طی کرد و باید این خبر خوب همین‌جا اعلام شود که «باسلام» در ماه‌های اخیر رشد ۳۵۰ درصدی داشته است و حالا که تولدش با روزهای پایانی پاییز همراه شده، رشد ۳ برابری‌اش را در پایان این فصل جشن می‌گیرد.

جشن برند باسلام

بخش بزرگی از جشن تولد ۳ سالگی «باسلام» را جشن برند این استارت‌آپ به خودش اختصاص داد. این روزها «باسلام» از هویت و سازوکار قبلی به هویت و سازوکار جدیدی رسیده است.

دو اتفاق با برند جدید شکل گرفته است؛ یکی اینکه هویت بصری عوض شده است و دیگری اینکه همه‌ی این تغییرات در مدل و گرافیک و مفهوم جدید، به سمت جوان‌ و جسورانه‌تر شدن، پیش رفته‌اند.  

تولد باسلام- تولد ۳ سالگی باسلام- مجله باسلام
تولد باسلام

تولد فضای گفتگو محور با تولد باسلام

در کنار تمام فضاهای گفت‌وگو محور دیگر، «باسلام» نیز تبدیل به چنین فضایی شده تا مردم در این فضای گفت‌وگو محور، حرف بزنند و از خودشان بگویند. آدم‌ها در اینجا هویت خود را پیدا و قصه‌ی زندگی‌شان را دنبال می‌کنند.

در «باسلام» حتی به آنها برای حرف زدن و نوشتنِ مناسب با فضای کسب و کارشان، آموزش نویسندگی داده می‌شود. اضافه شدن یک بستر گفت‌وگوی جدید، به بقیه‌ی چنین فضاهایی؛ مثل توییتر و اینستاگرام و تلگرام و ایتا و … با هدفی زلال و روشن، اتفاق بی‌نظیری است.

همراهان جشن تولد باسلام

در جشن تولد ۳ سالگی باسلام، مهربانانی از سراسر کشور دور هم جمع شدند. بخشی از این میهمانان که البته خودشان میزبان بودند، با حضورشان طراوت و پویایی خاصی به مراسم بخشیدند.

جناب آقایان: دکتر محمد حسین حمیدی؛ ریاست هیات مدیره باسلام و مشاور رئیس هیات مدیره همراه اول، دکتر مهدی ایثاری نیا؛ معاون حقوقی و مالی برکت ونچرز، دکتر مختاری؛ مشاور وزیر جهاد در امور استارتاپ‌هاو شرکت‌های دانش‌بنیان، راشا شیدماهر؛ مشاور مارکتینگ و رشد کسب و کار، فرشید فراست؛ بنیان‌گذار و مدیر عامل استارت‌آپ ابزار ارت و ریاست قبلی هیات مدیره باسلام، امیر علی صبوری؛ مدیر برند پوشه و خانم‌ها: دکتر مشکات اسدی؛ مشاور رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات، کتایون سپهری؛ فعال امور استارت‌آپی و مدیر شتاب‌دهنده و سرمایه‌گذاری منش و خانم سلوکی؛ رئیس انجمن زنان کار آفرین از مهمانان جشن تولد باسلام بودند.

جشن تولد باسلام- تولد باسلام- مجله باسلام
جشن تولد باسلام

امیدواریم باسلام با حضور قهرمانانی مانند شما سی سالگی‌اش را جشن بگیرد.


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
4 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین محمدزاده
حسین محمدزاده
4 سال قبل

سلام،شما توانسته اید محیطی را فراهم کنید که در آن هر شخصی در هر کجای کشور بتواند هنر و محصول خود را ارایه دهد و آبرومند از محل درآمد آن آبرومندانه زندگی کند شاید خودتان هم درک کاملی از ابعاد این عمل ارزشمند نداشته باشید ،امید موفقیت روزافزون در کارهای نیکتان.

پیله چیان / غرفه برکت
پیله چیان / غرفه برکت
4 سال قبل

با ارزوی موفقیت روز افزون

سیده نرگس میرفیضی
سیده نرگس میرفیضی
پاسخ به  پیله چیان / غرفه برکت
4 سال قبل

ممنونبم. همچنین برای شما

کلید لمسی آلفا
کلید لمسی آلفا
4 سال قبل

بسیار عالی. موفق باشید دوستان. و جمع صمیمی تان همیشه برقرار باد..

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x