خریدار آمدند و غرفه‌دار رفتند!


1,592

در چهره همه کسانی که به آنجا آمده بودند می‌توانستی شگفت زدگی را ببینی. نه فقط کسانی که برای اولین بار باسلام را می‌دیدند و با آن آشنا می‌شدند؛ بلکه برای غرفه‌دارهای باسلام که حالا در قلب یک رویداد باسلامی قرار گرفته بودند، شور و حال باسلامی‌ها شگفتی‌آور بود.

 

در بوستان نجمه چه خبر بود؟

پارک دورشهر یا بوستان نجمه در مرکز شهر قم، میزبان باسلامی ترین رویداد قم بود. در یک ردیف، چهل غرفه فعال باسلامی کنار هم قرار گرفته بودند و از رهگذران دلبری می‌کردند. باید قصه هر کدامشان را می شنیدی تا بدانی کسب و کار در باسلام چه معنایی به زندگی‌شان داده است.
اما این، همه‌ی حضور غرفه‌داران در رویداد ۳۰ خرداد نبود؛ تعداد زیادی از آقایان و خانم‌هایی که دوست داشتند کیفیت کارشان را افزایش بدهند و تجربه کسب و کار موفقی را در باسلام رقم بزنند به بخش های خدماتی سر می زدند. رفت و آمد در غرفه‌های عکاسی، محتوا، بازاریابی، نرم افزار و حمل و نقل از همان دقیقه‌های آغاز رویداد جریان گرفت و رفته رفته بیشتر شد.

خریدار می‌آمدند و غرفه‌دار می‌رفتند!

از میان بازدیدکنندگانی که اتفاقی یا با آشنایی قبلی به اینجا آمده بودند و با تعجب هیجان و هماهنگی بی‌نظیر تیم باسلام را می‌دیدند، خیلی‌ها هم بالاخره تردیدشان را کنار گذاشتند و پرس و جو برای پیوستن به غرفه‌داران باسلام را شروع کردند. همانجا توانایی‌های خود را مرور می‌کردند و راهی برای استفاده ازین فرصت و حضور در بازاری سالم، وسیع و پر از برکت می‌یافتند؛ راهی برای بهبود اقتصادی خودشان، رفع نیازی از هم‌وطنان‌شان و تقویت درونی اقتصاد کشورشان.

باسلام برای اهالی آن، مسیر واقعی شدن یک رویاست؛ رویای کسب و کاری که فقط کسب و کار نیست و ارتباط مستقیم و صادقانه تولید کننده های کوچک با مشتری های دور و نزدیک آن را به جایی برای زندگی کردن و تنفس هوای پاک تبدیل می‌کند. امیدواریم در رویداد بعدی شما را هم ملاقات کنیم.


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
5 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
dsa
dsa
4 سال قبل

dsasda

علی
علی
4 سال قبل

منم اومدم خیلی خوب بود برخورد بچه های باسلام عالی بود

سیده نرگس میرفیضی
سیده نرگس میرفیضی
پاسخ به  علی
4 سال قبل

حضور شما برای ما باعث افتخار بوده. خدا رو شکر که باسلامی‌ها رو دوست داشتید 🙂

پیله چیان
پیله چیان
4 سال قبل

منم تصمیم گرفتم “غرفه فروشگاه برکت” رو راه بندازم. ممنون که بهم انگیزه دادید.?
ایتا و اینستاگرام @barkat313

سیده فاطمه
سیده فاطمه
4 سال قبل

سلام دوستای باسلامی
داین غرفه هارو در اصفهان برگزار نمیکنین؟؟؟

5
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x