باسلام، نسخه سرطان را در هم می‌پیچد


2,523

روز جهانی سرطان- درمان سرطان- مجله باسلام

سرطان، خرچنگِ قوی وحشتناکی‌ست که در بیشتر موارد نامش و حضورش زندگی افراد را به هم می‌ریزد. رشد کنترل نشده سلول‌ها به عنوان سرطان شناخته شده و بیش از ۸ میلیون نفر در سرتاسر جهان به این بیماری مبتلا و به دنبال درمان سرطان هستند. انتظار می‌رود این عدد تا سال ۲۰۳۰ به ۱۳ میلیون نفر برسد.

حالا این آمار هشدار دهنده را با این حقیقت پزشکی قدرتمند مقایسه کنید: «یک سوم از مرگ و میرهای مرتبط با سرطان به خاطر خطرات رفتاری و غذایی است.»
پس اگر ما به فکر پیشگیری یا درمان سرطان باشیم، باید سبک زندگی و رژیم غذایی خود را تغییر دهیم. آن وقت می‌توانیم به جنگ با سرطان برویم و در جهت درمان آن قدم برداریم. اگر شما هم به دنبال راه‌های درمانی سرطان هستید، مطلب زیر را بخوانید.

روز جهانی سرطان- درمان سرطان- مجله باسلام
هر رنگ روبان، نماد مبارزه با یک سرطان است

زنجبیل برای درمان سرطان

ترکیبات فیتوشیمیایی، آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در زنجبیل‌ مانع از افزایش استرس شده و سیستم ایمنی را تقویت می‌کند. به این ترتیب، بدن توانایی مقابله با سلول‌های سرطانی را خواهد داشت. این ریشه خوراکی به پیشگیری و درمان سرطان پروستات، تخمدان و سینه کمک می‌کند. غرفه‌های زیادی در «باسلام» زنجبیل می‌فروشند. کافیست اسم این درمان‌کننده سرطان را جست و جو کنید یا سری به غرفه‌های «فروشگاه طیبات» یا «صنایع غذایی آسا» سر بزنید.

هویج فقط برای چشم نیست

مصرف هویج می‌تواند خطر ابتلا به سرطان ریه، سرطان سینه و سرطان روده‌ی بزرگ را کاهش دهد. هویچ غنی از آنتی‌اکسیدان پلی‌استیلنی، فال‌کارینول، است که با از بین بردن سلول‌های پیش سرطانی در تومورها علیه سرطان مبارزه می‌کنند.

به این ترتیب، هویج در درمان سرطان موثر است.اگر هویج خام دوست ندارید یا دوست دارید تنوع ایجاد کنید، می‌توانید پودر هویج، هویج رنده شده، روغن هویج و مربای هویج را تهیه کنید.

هویج ضد سرطان- درمان سرطان- مجله باسلام

قارچ، کلاهک درمان سرطان

قارچ، دارای بتاگلوکان و اسیدلینولئیک ترکیب‌شده با عوامل ضدسرطان‌ است. این‌ها به جلوگیری و درمان سرطان سینه و پروستات کمک‌ می‌کنند. اسیدلینولئیک، در زنان یائسه، به سرکوب استروژن برای جلوگیری از سرطان سینه و بتاگلوکان به جلوگیری از سرطان پروستات کمک‌می‌کند. در «باسلام» یک نوع قارچ مخصوص وجود دارد، قارچ«دم بوقلمونی ترکی تیل» این قارچ بر اساس نظر موسسه‌ی سرطان شناسی آمریکا، تاثیرات ضد سرطانی در انسان‌ها داشته و به درمان سرطان کمک می‌کند.

[post id=23182]

[product id=101307]


زردچوبه

زردچوبه یک داروی ضد سرطانی قوی است. کورکومین موجود در این ادویه در جلوگیری از تکثیر و رشد سلول‌های سرطانی (سرطان کولون و رکتوم) نقش موثری دارد. کورکومین موجود در زردچوبه نه تنها سلول‌های سرطانی را می‌کشد، بلکه مانع شکل گیری و رشد آنها نیز می‌شود. زردچوبه در پیشگیری  و درمان سرطان معده، ریه، روده بزرگ، پروستات، پوست، پستان و کبد موثر است.

سیر با بوی خاصش سرطان را فراری می‌دهد

سیر، این گیاه بدبو می‌تواند در درمان سرطان موثر باشد. خواص ضدباکتریایی سیر‌ آن را قادر می‌سازد از تشکیل و فعال شدن مواد سرطان‌سازا جلوگیری کند، تکثیر سلول سرطانی را کاهش دهد، بازسازی دی‌ان‌ای را ارتقا دهد و سبب مرگ سلول سرطانی شود. انواع ترشی سیر، پودر سیر و سیر خشک در باسلام منتظر شماست. 

[product id=34744]


برای درمان سرطان چای سبز بنوشید

چای سبز حاوی آنتی اکسیدان قدرتمندی به نام EGCG است. این آنتی اکسیدان آسیب در سطح ژنتیکی و همچنین شکل گیری تومورها را متوقف می‌کند. بهتر است چای سبز را جایگزین قهوه یا چای سیاه کنید. نوشیدن چای سبز احتمال ابتلا به سرطان‌های روده بزرگ، مثانه، و معده را کاهش می‌دهد و در درمان سرطان موثر است. چای سبز اعلای ایرانی در غرفه‌های باسلام موجود است.

[product id=119253]

[product id=129627]


روغن هسته زردآلو

دانه زردآلو به درمان سرطان کمک می‌کند. به خاطر وجود کاروتنوئیدها و از سوی دیگر ترکیبات آنتی اکسیدان‌هایی که در زردآلو یافت می‌شود، این میوه می‌تواند به محافظت از بدن در برابر آنتی اکسیدان‌ها کمک کند.

همانطور که می‌دانید رادیکال‌های آزاد محصول فرعی و خطرناک متابولیسم سلولی هستند و باعث می‌شوند سلول‌های سالم DNA خود را تغییر دهند و به سلول‌های سرطانی تبدیل شوند. روغن هسته زردآلو، در غرفه‌ی«گل نرگس» موجود است و طرفداران خاص خودش را دارد.

[product id=61379]


ژل رویال؛ سرطان را از ملکه‌ها دور می‌کند

ژل رویال با دارا بودن ماده (HAD۱۰) خاصیت ضد سرطانی دارد و در کنترل رشد سرطان مؤثر است. مواد چربی موجود در این ژل، اثرات استروژنی به آن بخشیده‌اند که می‌تواند از رشد سلول‌های سرطانی در سینه و رحم جلوگیری کند.

[post id=18754]


مصرف شاه‌انگبین، سلول‌های ایمنی را در برابر تومور تقویت می‌کند و منجر به کاهش خستگی مرتبط با سرطان می‌شود. همچنین شاه انگبین در پرتو درمانی و شیمی‌ درمانی نیز کاربردهای فراوانی دارد و تولید گلبول‌های سفید در بدن را افزایش می‌دهد. از آنجا که باسلام کلونی عسل ایران است، پیدا کردن انواع عسل و مشتقاتش اصلا سخت نیست.

[product id=44775]

نوره‌ی طبیعی

علاوه بر خوراکی‌ها بعضی راهکارهای دیگر هم در درمان سرطان موثرند. مثلا استفاده از نوره. اگر نوره‌ای که دارای آرسنیک، فسفر و گوگرد است در محیطی کوچک و خنک به بدن گذاشته شود تا در این مدت از طریق تنفس، بو وارد ریه‌ها و سپس خون شود می‌تواند به درمان و پیشگیری سرطان کمک کند. البته نوره باید طبیعی باشد یعنی نه چیزی از آن کم شده باشد و نه چیزی به آن اضافه شده باشد. پس برای دریافت خاصیت‌های معجزه آسای نوره، باید نوره طبیعی را در «باسلام» پیدا کنید.

همه‌ی این خوراکی‌ها در بازار باسلام با قیمت مناسب و با کیفیت عالی در دسترس هستند. با یک کلیک به دنیای بدون سرطان وارد شوید.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
3 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عبدل سارانی از گلستان
عبدل سارانی از گلستان
4 ماه قبل

سلام من تومورمثانه دارم دوبارلیزرشدم نتیجه بدخیم داروی خوب گیاهی چه استفاده کنم ازدکتررفتنهاخسته شدم پول ندارم راهنمای بفرماییدممنون میشم

مرتضی غفارپور خویی
مرتضی غفارپور خویی
4 سال قبل

باسلام وعرض خسته نباشید وبا ارزوی سلامتی و پیشرفت شما.برای درمان انفلانزای روده چه داروی گیاهی موثر می باشد وهمچنین موهای سر بنده خیلی خیلی نازک است جهت ضخیم و پر پشت شدن انها چه دارویی مناسب است

سیده زینب میرفیضی
سیده زینب میرفیضی
پاسخ به  مرتضی غفارپور خویی
4 سال قبل

سلام دوست گرامی
برای حل مشکلتون به غرفه‌هایی که محصولات گیاهی و طبیعی می‌فروشن مراجعه کنید تا راهنمایی‌تون کنن، مثل غرفه‌ی طیبات
امیدواریم همیشه سلامت باشید

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x