راز موفقیت آقای حسینیان مقدم، غرفه‌دار کاربلد باسلام


2,941

چند هزار غرفه در باسلام فعال هستند و همه تلاش می‌کنند بهترین باشند، اما بعضی غرفه‌ها پرفروش‌تر هستند و مشتریان بیش‌تری دارند. غرفه‌ی دنیای سلامتی و زیبایی ،فروشنده‌ی موفق باسلام، از راه‌های رسیدن به موفقیت در این بازار پر رقابت می‌گوید. این مطلب را آقای حسینیان با زبان خودش برایمان نوشته تا رازهای موفقیتش در باسلام را برای بقیه آدم‌های بازار برملا کند:

حسینیان مقدم- غرفه دنیای سلامتی و زیبایی- مجله باسلام
آقای حسینیان مقدم، غرفه دار دنیای سلامتی و زیبایی

سلام! من مجتبی حسینیان مقدم کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی 39 ساله از شهر مقدس قم هستم.

محصولات سالم، طبیعی، خانگی و محلی را در بازار اجتماعی باسلام در غرفه‌ی دنیای سلامتی و زیبایی عرضه می‌کنم:

نبات زعفرانی، شیره نبات زعفرانی، رب گوجه فرنگی خانگی، رب انار خانگی، سه شیره محلی، عسل طبیعی، زعفران، دمنوش، ارده سنتی، سبزیجات خشک خانگی، عرقیات سنتی، ادویه، پیازداغ، سیرداغ، بادمجان سرخ شده خانگی، سمنو خانگی و انواع محصولات آرایشی بهداشتی گیاهی.

محصولات طبیعی و خانگی- غرفه دنیای سلامتی و زیبایی- مجله باسلام
محصولات متنوع غرفه‌ دنیای سلامتی و زیبایی، حاصل 13 سال تجربه است

بعد از 13 سال سابقه‌ی کار در کارخانه‌های مختلف مواد غذایی تجربه‌های زیادی کسب کردم. در بسیاری از کارخانه‌ها و کارگاه‌های مواد غذایی، از مواد شیمیایی و غیربهداشتی استفاده می‌شد که برای سلامتی میلیون‌ها نفر خطرناک بود.

به علت تعهد و دغدغه‌ای که در مورد تغذیه سالم خودم، خانواده‌ام، آشنایان و هموطنانم داشتم تصمیم گرفتم مسیرم را تغییر دهم و گوشه‌ای از مشکلات نزدیکانم در امر تهیه و خرید محصولات سالم را حل نمایم. در این راه دنبال تولیدکنندگان سالم و محلی و خانگی رفتم. به‌خاطر تخصصی که در این حوزه دارم تمام محصولات ارایه شده را با وسواس خاصی از نظر گروه تولید کننده، رعایت بهداشت و مواد اولیه استفاده شده انتخاب کردم.

ابتدا فعالیتم را در زمینه عرضه چند قلم کالای سالم و طبیعی شروع کردم و سپس در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام و سروش و ایتا گسترشش دادم تا آنجا که توسط یکی از دوستانم با بازار اجتماعی با سلام آشنا شدم.

این مطلب را هم از دست ندهید: همه چیزهایی که برای شروع کسب و کار در باسلام باید بدانید

غرفه دنیای سلامتی و زیبایی را در سایت باسلام افتتاح کردم!

در ابتدای افتتاح غرفه در سایت باسلام با مشکلات زیادی از قبیل تولید محتوا، تصویر حرفه‌ای محصولات و تعریف مشخصات محصول مواجه شدم. حدود 10 روز طول کشید تا این موارد را تکمیل کنم و بالاخره غرفه‌ی دنیای سلامتی و زیبایی رسما کارش را شروع کرد.

در ابتدای کار، بازدید و خرید از غرفه ام خیلی کم بود مجبور شدم فعالیت بیشتری داشته‌باشم و مشتریانم را دعوت کنم تا خریدشان را از این مسیر انجام دهند. بعد از گذشت 2 ماه فعالیت، کم کم به لیست مشتریان غرفه اضافه شد و هر روز مشتریان بیشتری از غرفه‌ام بازدید و خرید می‌کردند.

بیشتر شدن مشتریانم انگیزه‌ای شد تا سبد کالاها را تکمیل کنم و با در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی تخفیف در قیمت و ارسال محصولات و همچنین آماده سازی و ارسال سریعتر به کارنامه ای موفق در کمتر از مدت 6 ماه دست پیدا کنم.

کارنامه غرفه دار باسلام- غرفه دنیای سلامت و زیبایی- مجله باسلام
کارنامه موفق آقای حسینیان مقدم

تیم پشتیبانی، بازاریابی، غرفه‌داری، تولید محتوا و لجستیک هم بازوهای کمکی من در این مسیر بودند و ابزارهای متنوعی در اختیارم قرار دادند. از قبیل:

  • امکان چت و گفتگو با مشتری
  • نمایش تخفیف محصولات در سایت
  • امکان ارسال رایگان محصولات
  • ارتباط با مشتری و غرفه داران از طریق صفحه انتشار مطالب محتوایی
  • امکان غیر فعال سازی غرفه در زمان سفر در اپلیکیشن و سایت باسلام

    با استفاده از این امکانات ویژه توانستم ارتباط بیشتری با مشتریان داشته باشم و به فروش بهتری دست پیدا کنم.
فروش در باسلام- غرفه دنیای سلامت و زیبایی- مجله باسلام

رمز موفقیت غرفه‌‌ی دنیای سلامتی و زیبایی

رمز موفقیت غرفه دنیای سلامتی و زیبایی شناسایی زنجیره تامین کنندگان و تولیدکنندگان محصولات سالم و طبیعی، با کیفیت و عرضه بدون واسطه و مستقیم به دست مصرف کننده است. همچنین تمام مراحل تولید، فرآوری، بسته بندی و عرضه و فروش این محصولات سالم و طبیعی و خانگی بوده است.

در این مسیر تعداد زیادی از تولیدکنندگان محلی و خانگی صاحب کسب و کار شده‌اند. زنجیره‌ی تامین کالای گسترده، غرفه دنیای سلامتی و زیبایی را به عنوان عرضه کننده‌ی محصولات سالم و بهداشتی مطمئن بر سر زبان‌ها انداخته‌است. افق چشم انداز ما اشتغال و کارآفرینی و دستیابی به بازارهای هدف جهانی میباشد که امیدواریم در ادامه این مسیر محقق شود.

[product id=107025]

خودتان دست به کار شوید و شغل خودتان را بسازید!

به جوانان آینده ساز کشورم پیشنهاد می‌کنم منتظر پیشنهاد کار اداری نباشند و در عرصه تولید، فرآوری، بسته‌بندی و فروش محصولات سالم و طبیعی فعالیت کنند.
در این مسیر بسترهای خوبی مثل بازار اینترنتی باسلام مهیا شده است. پس از شما دعوت می‌کنم کسب و کاری راه بیندازید و با پیوستن به خانواده باسلام به کسب و کارتان رونق بدهید.


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x