هم‌اندیشی غرفه‌دارهای قمی باسلام


1,924

پنج‌شنبه ۲ خرداد ۹۸ «باسلام» در ادامه طرح «باسلام و شهر شما» نشستی را ویژه غرفه‌دارهای قمی در پارک نجمه دورشهر قم برگزار کرد. این هم‌اندیشی با توجه ایام ماه رمضان بعد از افطار برگزار شد. قبل از ساعت ۹ شب بود که صندلی‌های ویژه غرفه‌داران مهمانان کم‌کم پر شدند و حضور مردم رهگذر نیز بیشتر و بیشتر شد و این‌که با کنجکاوی از باسلام می‌پرسیدند.

کسب‌وکار اینترنتی در قم

شهر قم، از نظر مذهبی و سیاسی، جایگاه ویژه‌ای در ایران و جهان دارد. همچنین نزدیک پایتخت و جزو کلان‌شهرهای ایران و خیلی مهاجرپذیر است. ازاین‌رو ظرفیت مشاعل خانگی و کسب وکارهای اینترنتی در این استان زیاد است. همچنین در این استان با جمعیتی بیش از یک میلیون و سی‌صد هزار نفری و حدود چهارصد هزار خانواری، مشاغل خانگی زنان نیز خیلی فعال است.

بر این اساس، باسلام در ادامه حضور در استان‌های مختلف، این نوبت «باسلام در شهر شما» را در شهر قم برگزار کرد. در این هم‌اندیشی چهار غرفه‌دار قدیمی و موفق باسلام، برای غرفه‌دارهای تازه نفس و تازه تأسیس قمی از قصه کسب‌وکار خود و نیز راز موفقیت و برنامه‌ریزی خودشان صحبت کردند.

در این مراسم ابتدا مالک غرفه عطاری گل نرگس، و سپس صاحبان غرفه‌های برکت،دست سازهای پارلا  و… تجربیات خودشان را درباره حضور در باسلام و غرفه‌داری در آن بیان کردند. برای نمونه به برخی از این تجربه‌ها اشاره می‌کنیم.

در تجربه یکی از این غرفه‌داران گفته شد:

من از یک گلپر شروع به فعالیت کردم و بار اول موفق نشدم اما عقب‌نشینی نکردم و به فکر  برطرف کردن ایرادها و موانع کارم شدم و نوانستم موفق باشم. برای موفق شدن بسته‌بندی محصولات را بهتر کردم و برای کیفیت محصولاتم وقت و انرژی گذاشتم.

دیگری گفت:

من واسطه شدم تا افردای که می‌خواهند کسب‌و‌کار داشته باشند محصولات داخلی و محلی‌شان را در «باسلام» عرضه کنند و بفروشند.

غرفه‌دار بعدی گفت:

من تازه وارد باسلام شده‌ام و در فروش میوه خشک موفق بوده‌ام

و دیگری گفت:

من زیورآلات درست می‌کنم و در باسلام برای فروش به عرضه گذاشتم.

در این نشست صمیمی، خانم ضرغام. از گروه عملیات و بازارسنجی، نمودار‌هایی را از وضعیت فعالیت غرفه‌داران ارائه کرد.

همچنین عده‌ای از همکاران باسلام با صبر و حوصله و روی خوش در سطح پارک نجمه مشغول پاسخ به پرسش‌ها و معرفی باسلام برای عابران مشتاق بودندو

و شب زیبا و خوبی در کنار غرفه‌داران قمی برای ما رقم خورد.

مشاهده و خرید محصولات قمی در باسلام



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
3 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احسان مرادی
احسان مرادی
4 سال قبل

سلام وقت بخیر. بنده در شهر ممقان آذرشهر زندگی میکنم. این شهر از نظر تولید نخودچی و فرآورده های آن در جهان تک است و همه مشخول این کارند. توانایی ابن رو داریم که جنس خوب رو ارزان دست غرفه دارها برسونیم. غرفه دار ها چطور از وجود من باخبر بشن؟! خودم هم غرفه دار هستم.صنایع دستی و تولیدی مردم زاگرس نشین چرام… محصولات رو بارگذاری کردم. ولی همه ظرفیت ها فعال نشده.
۰۹۱۷۳۴۴۷۰۵۹
سپاس

حنانه
حنانه
4 سال قبل

فکر کنم اسم غرفه ها جابجا شده، غرفه ی دست سازهای پارلا و غرفه ی کتاب صحیفه صحبت کردن…. غرفه ی مائده اصلا حضور نداشتن

الهه افشار
الهه افشار
پاسخ به  حنانه
4 سال قبل

سلام وقتتون بخیر
تصحیح شد ممنون از اطلاع رسانی شما.

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x