یک روز فقط باسلام


1,762

جوری که فکر می کردیم نبود؛ خیلی بهتر بود. این را فقط کسانی که جمعه نشین باسلام در اصفهان را برگزار کردند نمی گفتند، غرفه دارهایی که به اینجا دعوت شده بودند همین نظر را داشتند. کارگاه ها، شلوغ تر از آن چیزی شده بود که پیش بینی می شد و غرفه دارها، خصوصا کسانی که فکر می کردند با یک کلاس آموزشی روبرو خواهند شد، به چیزی بیش از محتوای چند کلاس آموزشی رسیدند. این یک روز بزرگ برای باسلام بود، فراموشش نمی کنیم؛ جمعه سیزدهم اردیبهشت ۹۷، چهارباغ اصفهان!

چند قدم تا موفقیت

بخش های مختلفی برای غرفه دارها در نظر گرفته شده بود اما همه آنها یک ماموریت مشترک داشتند: مسیر موفقیت غرفه دارهای باسلام را هموارتر کنند. آدم هایی که با شور و حرارت بین بخش های مختلف رویداد رفت و آمد می کردند، حرف می زدند، سوال می پرسیدند و تجربه های خود را با دیگران در میان می گذاشتند، اعضای یک خانواده بزرگ بودند که برای رونق گرفتن کسب و کار خودشان یا دیگران آنجاجمع شده بودند.در یک گوشه، باسلام آماده بود که غرفه دارها را برای عکاسی بهتر از محصولاتشان راهنمایی کند و اگر محصولشان را به همراه دارند، برایشان حرفه ای و بدون هزینه عکاسی کند؛ چند قدم آن طرف تر می توانستند درباره فوت و فن نوشتن سوال بپرسند و قصه کسب و کارشان را تکمیل کنند. در کارگاه بازاریابی و مارکتینگ یک فرصت استثنایی فراهم بود تا کسانی که نمی دانستند چرا فروششان به اندازه ای که انتظار دارند نیست، رازهای موفقیت را بشنوند و خودشان را از این جهت نقد و بررسی کنند؛ همانطور که در قسمت لجستیک و بسته بندی، درباره این می شنیدند که چگونه محصولاتمان را بسته بندی و ارسال کنیم که رضایت کامل مشتری را به دست بیاوریم.

بازار واقعی تر

در کنار کارگاه های باسلام، بعضی از غرفه های موفق باسلام، محصولاتشان را به صورت حضوری عرضه می کردند. بازار آنلاین غیرواقعی نیست و در جایی مثل باسلام که برای همه، صداقت و سلامت، حرف اول را می زنند، هیچ چیز غیرواقعی وجود ندارد اما به هر حال، خرید و فروش حضوری، مزه خاص خودش را دارد؛ علاوه بر اینکه غرفه دارها یکدیگر را پیدا می کردند و درباره زندگی کسب و کارشان، ساده و صمیمی، به گفتگو می نشستند و چقدر این گفتگوها شنیدنی بود. امیدوارم چنین فرصتی برای همه غرفه دارهای باسلام فراهم شود، چه همینجا در فضای مجازی واقعی و چه در دنیای واقعی تر؛ شاید در یک رویداد باسلامی دیگر در شهر خودشان!


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جوزی
جوزی
4 سال قبل

خیلی خوب نوشتین ?

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x