آماده باشیم!


2,738

تبلیغات بزرگ باسلام در راه است

همان‌طور که لابد از گوشه و کنار باسلام شنیده‌اید این روزها در آستانه‌ی تبلیغات شهری بزرگ باسلام هستیم. قرار است باسلام بیشتر دیده شود و بازدیدکنندگان بیشتری پایشان به سایت باسلام باز شود. این‌گونه از تبلیغات وقتی تأثیرگذاری بیشتری دارد که یک‌پارچه و هماهنگ باشد و باید فکر همه چیز را از قبل کرده باشیم. در باسلام زیرساخت‌های فنی را آماده کرده‌ایم و توانایی میزبانی خود را افزایش داده‌ایم. تلاش داشته‌ایم آنقدر روی زیرساخت‌های فنی سایت کار کنیم که گنجایش حضور چندین برابر بازدیدکنندگان کنونی را داشته باشد و عملکرد سایت با سرعت و دقت باشد. اما کارهای ما و شما محدود به این زیرساخت‌ها نیست.

تبلیغات بزرگ به اینستاگرام هم سرایت می‌کند

پیش‌بینی می‌کنیم از روزهای آینده افراد زیادی باسلام را در اینستاگرام جست‌وجو ‌خواهند کرد. کسانی که تبلیغات بزرگ باسلام را دیده‌اند و کنجکاو شده‌اند و می‌خواهند باسلام را بشناسند. افرادی که مشتریان بالقوه کسب‌وکار شما هستند و می‌توانید آن‌ها را به بازدید از غرفه‌تان در باسلام دعوت کنید. پس فرصت را از دست ندهید و شما هم سهمی از این تبلیغات بزرگ داشته باشید.

سهم اینستاگرامی غرفه من در باسلام

برای اینکه شما هم در این موج تبلیغات بزرگ باسلام باشید، دیده شوید و سر راه آدم‌های کنجکاوی قرار بگیرید که دنبال باسلام هستند، توصیه می‌کنیم حداقل دو حرکت در اینستاگرام خود انجام دهید. دو حرکت ساده‌ای که به دیده‌شدن و رونق‌گرفتن کسب‌وکار شما کمک خوبی می‌کند.

حرکت اول: درباره غرفه‌ی خود پست و استوری کار کنید و حتماً از هشتگ باسلام و هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید و از محصول خودتان در باسلام بگویید. سعی کنید طوری بنویسید که مشتاق شوند حتی شده در حد نگاهی به غرفه شما سر بزنند.

حرکت دوم: حتماً در قسمت بیوی اینستاگرام (بخش توضیحات و معرفی زیر عکس شما) آدرس غرفه خود را درج کنید تا اینستاگرامی‌ها به‌راحتی از آن آدرس به غرفه محصولات شما در باسلام منتقل شوند.

توجه داشته باشید برای درج آدرس غرفه خود نمی‌توانید از .com استفاده کنید و باید به‌جای آن از .global استفاده کنید. مثلاً اگر لینک غرفه شما این باشد: https://basalam.com/zhuba  برای اینکه بتوانید آن را در بیوی اینستاگرام بگذارید باید .com را پاک کرده و .global را اضافه کنید. در نهایت لینک شما به شکل زیر می‌شود: https://basalam.global/zhuba
همان‌طور که گفتیم این کار باعث می‌شود شما در نتیجه جست‌وجوها باشید. امیدواریم اتفاقات خوبی برای غرفه‌ی شما هم بیفتد و در این تبلیغات بزرگ باسلام شما و کسب‌وکارتان هم بهتر دیده شود.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
4 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اکرم
اکرم
3 سال قبل

سلام ،باسلام.این ایده عالیه عالی،حتما مراحلش رو انجام میدم.

سلمان عابدینی
سلمان عابدینی
3 سال قبل

درود بر شما
عالی است… بیلبوردهایی جدید از با سلام در تهران دیده می‌شود… اما گویا بیلبوردی دز اتوبان همت بود دیدم که درخت جلوی دید بیلبورد رو گرفته… تقاضا دارم حتما از رنگ قرمز و سفید بیشتر استفاده کنید… قرمز سفید و آبی کاربنی…. آرزوی موفقیت دارم.

آ سيد
آ سيد
3 سال قبل

سلام و خدا قوت .
خوشحال ميشيم اگر محصولي از محصولات ارگانيك ما به كار شما بياد

آذین مهر
آذین مهر
3 سال قبل

درود،سایت ترب بسیار بسیار کاراست و مردم اکثرا برای پیدا کردن کالا های ارزان و مقایسه بین فروشگاه ها در سایت ترب کالاهاشون جستجو میکنن ، امیدوارم هرچه زودتر باسلام رو هم در سایت ترب ببینیم

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x