دیدار «باسلام» با نمایندگان سازمان جهانی Unido


1,794

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در تاریخ 24 شهریور 98 امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات به همراه مهدی آهویی، مشاور وزیر و مدیرکل امور بین‌الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با فیلیپ شولتز قائم مقام سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (Unido) دیدار کردند.

در این دیدار که به میزبانی آقای ناظمی در سازمان فناوری اطلاعات برگزار شد، تعدادی از استارتاپ‌های ایرانی نیز از جمله «باسلام» حضور داشتند. ناظمی ابتدا گزارشی از وضعیت دسترسی اینترنت و ضریب نفوذ آن در میان ایرانیان و همچنین فعالیت استارت‌آپ‌ها و گسترش روز افزون کسب و کارهای نوپا بر پایه‌ی فناوری اطلاعات ارایه کرد و تعدادی از استارت‌آپ‌ها را معرفی نمود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات در ادامه خواستار همکاری یونیدو برای ورود استارتاپ‌های ایرانی به بازارهای جهانی شد. پس از آن ۶ استارت‌آپ و شرکت فعال به معرفی خود پرداختند که از این بین «فاطمه ابراهیمی»، مدیر منابع انسانی باسلام و سجاد عساکره هم‌بنیان‌گذار باسلام به نمایندگی از کسب و کارهای خانگی و محلی، به ارائه و معرفی باسلام در حضور نمایندگان یونیدو پرداختند.

فاطمه ابراهیمی- مدیر منابع انسانی باسلام

فاطمه ابراهیمی باسلام را به عنوان بازار آنلاینی که مبنای آن براساس قصه شکل گرفته معرفی کرد:

«قصه‌ی آدم‌های باسلام از نوع قصه‌های پریان و ساخته و پرداخته‌ی ذهن نویسنده‌ها نیست. ما در باسلام قصه‌ی آدم‌های واقعی و زندگی آن‌ها را روایت می‌کنیم؛ داستان افت و خیزها و شکست‌ها و موفقیت‌هایشان را. باسلام آمده تا به قصه‌ی این آدم‌ها هویت ببخشد و زمینه‌ی رونق کسب و کارشان را فراهم نماید و رویاهایشان را محقق سازد».

در این دیدار فیلیپ شولتز ضمن ابراز خشنودی از این دیدار تاکید کرد که ایران یکی از کشورهای پیشرو در حوزه فناوری اطلاعات است و از پیشرفت‌ استارتاپ‌ها ابراز شگفتی کرد. وی در ادامه یکی از مهمترین اهداف سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) را ایجاد زمینه‌های توسعه برای کشورهای عضو این نهاد جهانی دانست و برای همکاری بیشتر و نزدیک‌تر برای توسعه بازار کسب و کارهای نوپا در عرصه بین‌المللی اعلام آمادگی کرد.

فیلیپ شوتز

شولتز همچنین یکی از برنامه‌های یونیدو را علاوه بر توسعه صنعتی و حمایت از تولیدات رقابتی، ارتقای فناوری اطلاعات و حمایت از کسب و کارهای نوپا با فراهم کردن شبکه‌های ارتباطی بین المللی دانست و از این رو برای همکاری بیشتر در راستای ورود استارتاپ هایی ایرانی به بازارهای جهانی اعلام آمادگی کرد.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x