با لینک دعوت باسلام، به کسب‌وکارهای آشنایان رونق دهید


33,876

 پای صحبت دوست و آشنا که می‌نشینی، مدام در حال غر زدن از اوضاع اقتصادی و جیب‌های تارعنکبوت‌زده‌شان هستند. یکی می‌گوید من که این همه درس خوانده‌ام، چرا هیچ‌جا استخدام نمی‌شوم؟ دیگری می‌گوید من کلی طرح و نقشه برای شروع یک کسب‌وکار بزرگ در سر دارم، اما دریغ از یک ریال سرمایه‌ی اولیه، دریغ از حمایت مسئولین! سر و ته صحبت‌ها را که می‌شنوی، همه انگار از اوضاع زندگی‌شان ناراضی‌اند و خیال می‌کنند باید دست‌تنها یک کوه بزرگ را جا‌به‌جا کنند! غافل از اینکه از قدیم گفته‌اند «یک دست صدا ندارد». شاید اگر هر کدام از ما به جای چرخیدن در کوچه و بازار و غر زدن از شرایط موجود، آستین‌ها را بالا بزنیم و دست همدیگر را بگیریم، در مدتی کوتاه، اوضاع زندگی همه‌مان از این رو به آن رو شود! اما واقعا چطور می‌توانیم دست همدیگر را بگیریم و به نان و نوایی برسیم؟ این مطلب را بخوانید و با ترفندهای کسب درآمد آشنا شوید! 

حمایت از کسب و کارهای خانگی
الهام سوادکوه، یکی از غرفه‌دارهای باسلام

 رمز طلایی موفقیت: کسب درآمد از یک کسب‌وکار خانگی و محلی

 آدم‌های زیادی هستند که زودتر از من و شما به یک رمز طلایی پی برده‌اند و به جای برداشتن سنگ‌های بزرگ، با کمترین سرمایه، کسب‌وکارهای کوچک خانگی و محلی راه انداخته‌اند.

آن‌ها شب و روز تلاش می‌کنند تا بدون وابستگی به نهادهای دولتی و خصوصی، چرخ زندگی‌شان را آبرومندانه بچرخانند. هموطنان ما از دورترین شهرها و روستاهای کشور با افتتاح یک غرفه‌ی اختصاصی در سایت «باسلام» کسب‌وکار خودشان را اداره می‌کنند و محصولات خانگی و محلی‌شان را به سراسر ایران ارسال می‌کنند.

اگر تا دیروز برای خرید عسل درجه یک تبریز یا برنج اعلای گیلانی یا صنایع دستی اصفهان مجبور بودید رنج سفر را تحمل کنید یا فروشگاه‌های سطح شهر را زیر و رو کنید و محصولات مورد نیازتان را با قیمت چند برابر از واسطه‌ها بخرید، حالا می‌توانید با خرید مستقیم و بی‌واسطه از تولیدکننده‌های خانگی و محلی، لبخند را به خانواده‌ی آن‌ها هدیه بدهید!

حمایت از کسب و کارهای کوچک

   با دعوت هر نفر به بازار باسلام، کسب‌وکار چند نفر را رونق می‌دهید؟

  خوب می‌دانیم که هیچ بازاری بدون حضور آدم‌ها شلوغ نمی‌شود. ما می‌توانیم با دعوت از دیگران به باسلام، بازار هموطنان‌مان را گرم کنیم و به رونق کسب‌وکار آن‌ها کمک کنیم. با ورود هر غرفه‌دار یا خریدار به بازار باسلام، آدم‌های زیادی صاحب کسب‌وکار می‌شوند و بقیه خریدارها هم برای دسترسی به محصولات مورد نیازشان، انتخاب‌های متنوع‌تری خواهند داشت.

عکس بی بی قمر اولین غرفه دار باسلام که شال شتر می بافت
بی‌بی قمر، اولین غرفه‌دار «باسلام» که با پشم شترش شال می‌بافت.

«لینک دعوت باسلام» چیست؟

فرقی نمی‌کند کجا هستید. فرقی ندارد یکی از غرفه‌دارهای باتجربه‌ی سایت باسلام هستید یا یک شهروند ساده که دوست دارید محصولات درجه یک خانگی تهیه کنید؛ تنها کافی‌ست یک گوشی یا رایانه‌ی متصل به اینترنت داشته باشید تا با چند کلیک ساده، یک راه آسان را برای کسب درآمد به شما معرفی کنیم.

ما به هر کاربری که در «سایت باسلام» عضو شود، یک لینک دعوت اختصاص خواهیم داد. شما می‌توانید از اولین لحظه‌ی ورودتان به سایت، لینک دعوت اختصاصی خود را برای دوستان و آشنایان‌تان بفرستید و آن‌ها را به رونق کسب‌وکارهای خانگی و محلی دعوت کنید.


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
5 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جلال عزت پور
جلال عزت پور
1 ماه قبل

فقط تو باسلام خرید مطمئن ، قیمت مناسب ، اجناس عالی را می‌توان دید.

سیران
سیران
4 ماه قبل

برنامه واقه عن خوبه ولی کد را چطوری باید زد

زهرا ولی پور
زهرا ولی پور
1 سال قبل

ممنونم از برنامه خوبتون

امیر محمد
امیر محمد
1 سال قبل

عالی

بابک صادقی نوجوکامبری
بابک صادقی نوجوکامبری
2 سال قبل

عاااالی بود من موافقم..

5
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x