با تصمیم رییس اتاق اصناف ایران تمام نمایشگاه های بهاره تعطیل شدند، به جز یک نمایشگاه!


1,857

شما هم قبول دارید که تکاپوی آخر اسفند از خود تعطیلات عید شیرین‌تر است؟ یک ماه آخر سال را می‌دویم تا به لحظه‌ی آغاز سال هزار و …… شمسی برسیم. اصلا تمام لذت و آرامش تعطیلات عید به خاطر هیجانی است که قبلش داریم. به نمایشگاه بهاره سر زدن و دیدن ذوق و شوق مردم برای شروع سال جدید، از عید دیدنی‌ها و تعطیلات هم شیرین‌تر است.

در نمایشگاه بهاره هم فروشنده سود می‌کرد، هم مشتری

هرسال رنگ و بوی عید از در و دیوار شهر می‌بارید. قدم به قدم دستفروش‌ها نشسته بودند و هفت سین‌های رنگی می‌فروختند. به هر پارک و بوستانی سر میزدی، جشنواره‌های فروش بهاره برقرار بود و از آجیل عید تا سنگ‌های تزیین تنگ ماهی‌ات را میتوانستی با قیمت مناسب بخری.  فروشنده‌ها و تولیدکننده‌ها هم روی فروش آخر سالشان حساب ویژه‌ای باز می‌کردند تا بتوانند شب عید با دست پر به خانه بروند.

اما امسال عیدمان چیزی کم دارد. تلاش‌های آخر سال در تور یک ویروس چشم بادامی چینی گیر افتاده و نمی‌گذارد مثل قبل شاد باشیم. نمی‌گذارد ذوق و شوق خرید در شلوغی ‌های آخر سال را دوباره تجربه کنیم.
 نمایشگاه‌ها را تعطیل و همه را خانه نشین کرده است. فروشنده‌ها هم با ترس و اکراه کرکره‌ها را بالا می‌دهند، اما مشتری‌ها برای حفظ سلامتی‌شان خانه نشین شده‌اند و دیگر کسی در مرکز خرید و نمایشگاه، دنبال رخت و لباس نو نیست. تنها تکاپوی این روزها، تلاش برای خریدن ماسک و الکل و زودتر رسیدن به خانه است.

راستش خودمان هم دلمان گرفت. چرا نتوانیم مثل سال‌های قبل شاد باشیم و لذت خرید وسایل سفره هفت سین را از خودمان دریغ کنیم؟ چرا طعم شیرینی نخودچی‌های خوشمزه‌ی عید را نچشیم؟ چرا به ‌خاطر یک بیماری از تمام لذت‌های سال نو محروم شویم؟ این روزها به هرحال می‌گذرد و صدای توپ آغاز سال را از تلویزیون می‌شنویم، حداقل به این روزهایی که به غمگین‌ترین و سردترین شکل ممکن می‌گذرد، جان دوباره بدهیم.

نمایشگاه‌ بهاره دوباره برپا می‌شود

رییس اتاق اصناف ایران اعلام کرد که به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا، نمایشگاه‌های بهاره برگزار نمی‌شود. خب ما هم فکر کردیم عید بدون نمایشگاه بهاره که نمی‌شود! پس تصمیم گرفتیم نمایشگاهی برگزار کنیم که مطمئن شویم هیچکس در آن کرونا نمی‌گیرد.

خرید شب عید از باسلام- نمایشگاه بهاره- مجله باسلام

حسن این نمایشگاه‌ها این است که می‌توانید از فرق سر تا نوک پای خودتان، فرزندانتان و منزلتان را با هزینه‌ی مناسب، نو و جدید کنید. خبر خوب اینکه امسال هم نمایشگاه بهاره برقرار است، اینبار به صورت آنلاین. امسال در جشنواره فروش عیدانه باسلام هرچه که دوست دارید بخرید؛ ظروف زیبای هفت سین، تنگ ماهی، گلدان سنبل، آجیل عید، شیرینی‌های خانگی، لباس، زیور آلات و حتی کفش یا هرچیز دیگری که فکرش را بکنید.

مثل سال‌های قبل به غرفه‌ها سر بزنید، این‌دفعه غرفه‌های مجازی. با غرفه‌دار صحبت کنید، چانه بزنید و حتی تخفیف بگیرید. محصولات مختلف را تست کنید و بهترین را به بقیه هم پیشنهاد دهید. چه بهتر از این که در خانه بنشینیم و سین‌های هفت سین یکی یکی و با پای خودشان بیایند و زنگ خانه را بزنند؟

سکه‌ی سفره‌ی هفت سین را از باسلام در بیاورید

سال نو! اصلا از اسمش پیداست. تصمیمات نو، زندگی نو، لباس نو، کسب و کار نو. اگر فروشنده هستید و هرسال منتظر بودید که تمام حساب و کتاب‌هایتان را با فروش آخر سال، سر و سامان دهید، امسال کارتان کمی سخت شده است. مردم کم‌تر به مغازه‌ها سر می‌زنند و احتمالا به مشکل برمی‌خورید. جای شما در جشنواره عیدانه باسلام خالی است. می‌توانید با باسلام حسابی کسب و کارتان را سکه کنید. بدون هیچ هزینه‌ای و به صورت رایگان یک غرفه افتتاح کنید و محصولتان را در نمایشگاه عیدانه عرضه کنید. شاید از فروش حضوری هم درآمد بیشتری عایدتان شد!

[vendor-invite title=”همین حالا غرفه‌ات را راه بینداز” button=”خوش آمدی قهرمان” url=”https://baslam.com”]

باسلام جای قهرمان‌هاست

این مشکلات می‌گذرند، کرونا هم چند وقتی اینجاست و بعد راهش را می‌گیرد و می‌رود. آنچه می‌ماند مردمی هستند که قهرمانانه به زندگی ادامه می‌دهند، کار و تلاش می‌کنند و از پس مشکلات برمی‌آیند. اینجا پر از این این آدم‌هاست، پر از این قهرمانان. به جمع قهرمانان خوش آمدید!


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x