«فقط آمدم بگویم خیلی خوبید»: باسلام در الکامپ 98


1,791

باسلام در الکامپ 98

بازار آنلاین «باسلام» امسال برای اولین بار در «نمایشگاه بین المللی الکامپ» حاضر بود. سال‌های پیش فرصت کافی برای شرکت در الکامپ نداشتیم، ولی بیست و پنجمین دوره الکامپ، برای ما تجربه شیرینی بود. در طول این چند روز که در میان استارتاپ‌های دیگر حاضر بودیم، بسیاری را برای اولین بار ملاقات کردیم. بسیاری از مسئولان و مدیران دولتی و سازمان‌های دیگر از غرفه باسلام بازدید کردند و تقریبا همگی از ایده باسلام استقبال کردند و قول دادند که از توان خودشان برای حمایت از جامعه باسلامی استفاده کنند.

بازدید از غرفه باسلام در رویداد الکامپ

فقط اومدم بگم خیلی خوبید!

اتفاق خوب دیگری که در خاطرمان باقی ماند، حضور کسانی بود که آمده بودند که بگویند «باسلام» را دوست دارند. مثل آقایی که به غرفه‌مان سر زد و با خنده گفت: «سلام. باهاتون کاری نداریم. فقط اومدم بگم خیلی خوبید! دمتون گرم».

بازگشت از الکامپ با کوهی از تجربه

تجربه چند روزه باسلام در الکامپ، همچنین موقعیت خوبی بود تا بسیاری از غرفه‌داران خوبمان را برای اولین بار ملاقات کنیم. با اینکه با بعضی از آن‌ها ماه‌ها و حتی سال‌ها در تماس بوده‌ایم، ولی باز هم ملاقات حضوری با آن‌ها لذت‌بخش بود و دوباره یادمان آمد که چه مسئولیت بزرگی به گردن ماست.

ملاقات با غرفه‌داران باسلام

بسیاری از غرفه‌داران خوب باسلام آمده بودند و از ما پرسیدند که برای موفقیت‌شان باید چه کارهایی بکنند. احتمالا سال دیگر انرژی و هزینه بیشتری برای پذیرایی بهتر از غرفه‌داران باسلام بکنیم تا بتوانیم سؤالاتی از این دست را بهتر پاسخ دهیم.  از همه کسانی که در این چند روز زحمت کشیدند و به غرفه باسلام آمدند سپاسگزاریم.


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x