بازار گرمی، گشتن در بازار محصولات خوب


4,157

بازارگرمی رویدادی مجازی برای خرید و فروش به صورت زنده است. کابران هر روز در ساعت مشخصی در اپلیکیشن باسلام گرد هم جمع می‌شوند تا محصولات مورد علاقه‌شان را به اشتراک بگذارند، خرید کنند یا برای دیده‌شدن و فروش بیشتر محصولات خود تلاش کنند. در حال حاضر، روزانه یک بار رویداد بازارگرمی برگزار می‌شود و هر بازارگرمی به دسته‌بندی‌های خاصی محدود می‌شود. برای مثال، سه‌شنبه از ساعت 12 تا 14 بازارگرمی مد و پوشاک برگزار خواهد شد و فقط محصولات مربوط به همین راسته در معرض دید قرار خواهد گرفت.

بعد از پایان بازارگرمی، از قسمت منتخب حرفه‌ای‌ها دیدن کنید و خرید مطمئنی داشته باشید. هر رویداد بازارگرمی تعدادی میزبان دارد. یک نماینده از باسلام به همراه 5 غرفه‌دار خوشنام و باسابقه در حوزه تخصصی آن بازارگرمی، که ما آن‌ها را «حرفه‌ای‌ها» می‌نامیم، مسئول این هستند که به سلیقه خودشان بهترین‌های بازار را انتخاب کنند. در هر بازارگرمی حداکثر 30 محصول توسط حرفه‌ای‌ها انتخاب می‌شود و اعتبار بازار را کسب خواهند کرد.

از کجا بازارگرمی را پیدا کنم؟

به صفحه اول باسلام بروید. یکی از ردیف‌های این صفحه به بازارگرمی اختصاص داده شده است و از آن جا می‌توانید وارد صفحه بازارگرمی‌ها شوید.

چطور می‌توانم برای یک محصول بازارگرمی کنم؟

زمانی که بازارگرمی فعالی وجود داشته باشد، تمامی محصولات مجاز برای حضور در آن بازارگرمی در همه صفحات باسلام یک دکمه بازارگرمی با لوگوی آتش خواهند داشت. با کلیک بر روی آن دکمه، آن محصول توسط شما بازارگرمی می‌شود و در صفحه بازارگرمی به عنوان بالاترین محصول نمایش داده خواهد شد.

فرصتی برای غرفه‌دارها!

تفاوت این طرح با طرح‌های قبلی باسلام، در این است که برای اولین بار همه غرفه‌ها شانس حضور دارند و این بار کسی انتخاب نمی‌کند کدام غرفه شرکت کند و کدام غرفه شرکت نکند. برای همین، فرقی نمی‌کند غرفه پرفروش باسابقه باشید، یا غرفه تازه‌نفس که هنوز فروشی نداشته. از این فرصت استفاده کنید و محصولات خود را در معرض دید مشتری‌ها قرار دهید. منتظر باشید تا بازارگرمی دسته‌بندی مربوط به محصولات شما شروع شود!

حرفه‌ای‌ها کی هستند؟

به عنوان حرفه‌ای، شما این شانس را دارید که بخشی از افرادی باشید که گلچینی از بهترین محصولات بازار را در یک موضوع مشخص انتخاب می‌کنند. همچنین می‌توانید یکی یا دو تا از محصولات خودتان را هم در بین انتخاب‌ها قرار دهید.
حرفه‌ای‌ها چگونه انتخاب می‌شوند؟

در حال حاضر بسته به موضوع هر بازارگرمی، 5 غرفه‌دار خوشنام و باسابقه که در آن موضوع صاحب‌نظر باشند به عنوان حرفه‌ای‌ها انتخاب می‌شوند. همواره یک نماینده از باسلام در این جمع حضور خواهد داشت تا تعداد حرفه‌ای‌ها به عدد 6 برسد. به زودی از غرفه‌داران دعوت خواهد شد تا برای حضور در بازارگرمی تخصصی محصولات غرفه خودشان، اعلام آمادگی کنند. ساز و کار این قسمت به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.


به عنوان یک حرفه‌ای، چطور می‌توانم قبل از شروع بازارگرمی محصولات مد نظرم را انتخاب کنم؟

امکان بازارگرمی‌کردن فقط وقتی فعال می‌شود که یک بازارگرمی در حال برگزاری باشد. اما شما اگر می‌خواهید از قبل وقت بگذارید و محصولات را انتخاب کنید، توصیه می‌شود لیستی از محصولات مورد نظرتان ایجاد کنید (با کلیک روی دکمه ذخیره در لیست)، و بعد از شروع بازارگرمی مستقیماً از صفحه «لیست‌های من»، آن محصولات را بازارگرمی کنید.
به عنوان یک حرفه‌ای، پیام‌های زیادی دریافت می‌کنم که از من می‌خواهند محصولات آن‌ها را در منتخب حرفه‌ای‌ها قرار دهم. آیا باید همه آن‌ها را انتخاب کنم!؟

نه اصلاً! توصیه نمی‌شود که غرفه‌داران صندوق پیام‌های حرفه‌ای‌ها را از پیام‌های اسپم پر کنند. با این حال شما می‌توانید محصولات آن‌ها را ببینید و اگر دوست داشتید برای محصولاتشان بازارگرمی کنید. ولی در نهایت ما می‌خواهیم سلیقه منحصر به فرد شما را که با موضوع بازارگرمی تطابق دارد ببینیم.


به عنوان یک حرفه‌ای، چگونه محصولات را در قسمت انتخاب حرفه‌ای‌ها قرار بدهم؟

یک روز قبل از شروع بازارگرمی، اسم شما به عنوان حرفه‌ای‌ها رسماً در صفحه بازارگرمی قرار می‌گیرد. بعد از شروع بازارگرمی، به علت این که شما رسماً از طرف سیستم به عنوان حرفه‌ای‌ها شناخته می‌شوید، محصولاتی که بازارگرمی می‌کنید به طور خودکار در تب انتخاب حرفه‌ای‌ها قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید که هر حرفه‌ای، حداکثر می‌تواند 5 محصول را انتخاب کند. برای همین اگر بیشتر از این تعداد انتخاب کنید، 5 انتخاب آخر شما به عنوان انتخاب نهایی ثبت می‌شود.


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانوم گل
خانوم گل
2 سال قبل

طرح خوبی است امیدوارم در این طرح به هنر بها داده شود وصحبتی از بالا بودن مبلغ نشود وحرفه ای خوبی که هنر وزحمات ان را میشناسد انتخاب شودکه روی هنر هنرمند به راحتی قیمت ارزان نگذارد

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x