این رستخیز عام که نامش محرم است!


2,484

محصولات محرم در باسلام

از هر کوی و برزن که می‌گذری، سیاهی‌های روی دیوار و علم و دکه و هیئت است که شهر را به استقبال محرم و دو ماه عاشقی و نشستن بر سر سفرهٔ سالار شهیدان برده است. همه یک دل با عشقی واحد که نه نژاد در آن مدخلیت دارد و نه قومیت و نه مرز و جغرافیا، به فراخور توانشان خدمت می‌کنند. راه‌اندازی هیئت و توزیع نذری و کارهای فرهنگی مرتبط، در این ایام سال پررنگ‌تر از همیشه است و هرکس از هر صنفی در این راستا در حد توان عمل می‌کند. اعضای بازار باسلام هم از این امر مستثنی نیستند و همنوا با شور محرم، با ایجاد بستری مناسب برای غرفه داران و خریداران، فرصتی برای خیرین و عزاداران حسینی (ع) فراهم کرده‌اند تا در کوتاه‌ترین زمان و آسان‌ترین روش، به تامین مایحتاج خود بپردازند.

اندر احوالات بازار باسلام در ایام محرم

تا به حال شده است که به یک بازار محلی بروید و چشم‌هایتان برق بزند از اینکه هر آنچه که می‌خواهید را می‌توانید یکجا بخرید؟ درست آمده‌ید! اینجا دقیقا همان جاست؛ همه چیز را می‌توانید یک‌جا بخرید و به جای زحمت بردن و به کول کشیدن، در کوتاه‌ترین زمان برایتان بیاورند! آن هم فقط با چند کلیک ساده. حالا که ماه محرم و صفر شور و اشتیاق بیشتری برای مشارکت همگانی در برپایی باشکوه این ایام فراهم کرده است، بازار باسلام همراهی درخوری را در نظر گرفته است. شما می‌توانید هر آنچه را که برای برپایی برنامه‌‌ای در هر قالبی با محتوای محرم نیاز دارید در بازار باسلام پیدا کنید. به همین جهت با هم به بخشی از غرفه‌های هم سو نگاهی می‌اندازیم تا ببینیم چه خبر است.

مشکی هایی با رنگ عشق

کتیبه ها و سیاهی‌های روی در و دیوار هیئت اولین چیزی است که مخاطب حسینی (ع) را با خود همراه می‌کند. رنگی از حزن و عشقی که تمام شدنی نیست. یک چرخی در اینجا بزنید و هنر دست‌هایی که با اشک و آه در هم آمیخته‌اند و بر کتیبه‌ها نقش زده‌اند را ببینید.

کتیبه

عطر پر رنگ چای روضه

چایی ایرانی وقتی با عطر دارچین و هل و زعفران توی قوری روی سماور هیئت دم می‌کشد، حال ناخوش دل را حسابی خوش می‌کند. غرفه‌های فراوانی در بازار باسلام وجود دارند که چایی‌هایی با عطر و طعم اصیل ایرانی عرضه می‌کنند و برای مجالس شما می‌توانند گزینهٔ مناسبی باشند. اگر هم مکان مناسبی برای راه انداختن بساط چایی ندارید، می‌توانید از راستهٔ دم نوش‌ها، از پکیجهای چایی آمادهٔ جذاب استفاده کنید که اتفاقا برای ماه محرم، تخفیف ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

[bs-show-product id=146521]

قیمهٔ نذری

کلمهٔ نذری کنار هر خوراکی که قرار می‌گیرد، انگار آن خوراک طعم بهشت می‌گیرد! مخصوصا اگر که قیمه باشد. قیمهٔ نذری از پر طرفدارترین نذری‌های محرم است که یکی از گزینه‌های ثابت هیئت‌هایی است که چند روز اقامهٔ عزا می‌کنند. لوازم و مخلفات این قیمهٔ محبوب در اینجا به طور کامل مهیا است. از گوشت و برنج و لپه و رب خانگی و چاشنی‌های محلی گرفته تا پیاز و سیب زمینی سرخ شده.


قیمه

 بسته‌ی پخت‌وپز شله زرد نذری

شاید برایتان جالب باشد که مخلفات شله زرد را در یک پکیج آماده و تنها با یک سفارش تحویل بگیرید. یکی از غرفه داران خوش ذوق باسلام این کار را انجام داده است و بر حسب سلیقهٔ شما مقدار مواد داخل پکیج را کم و زیاد می‌کند. اگر به هر علتی فرصتی برای پخت شله زرد ندارید، نا امید نشوید! غرفه داران با ذوق دیگری هم هستند که شله زرد را پخته و آماده تحویل شما می‌دهند.

[bs-show-product id=144337]

محصولات فرهنگی محرمی

شاید دلتان بخواهد برای هیئت یا هر نوع برنامه‌ای با رویکرد محرم، از محصولات متفاوت و جذاب فرهنگی استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم که سری به غرفه‌های زیر بزنید. مطمئن باشید که دست خالی از این جا بیرون نمی‌روید.

گیره و سنجاق

این گیره‌های سبک و ارزان و در عین حال جذاب که با عنوان گیره‌های حجاب عرضه می‌شود، می‌تواند گزینهٔ مناسبی برای توزیع میان بانوان عزادار باشد.

[bs-show-product id=53353]

دستبند و آویز و انگشتر

دستبندهای چرم و انگشتر و آویزهایی با طرح محرم را می‌توانید در راستهٔ زیورسازان ببینید و بپسندید و سفارش دهید.

[bs-show-product id=147183]

 

محصولات دیجیتالی

اگر به راستهٔ خدمات محتوایی سری بزنید، گلچین مداحی و سخنرانی‌هایی متناسب باحال و هوای محرمی هست که می‌توانید با تخفیف‌هایی که غرفه‌داران در نظر گرفته‌اند، دریافت کنید.

[bs-show-product id=82245]

پیکسل های دوست داشتنی

در میان غرفه های باسلام، پیکسل‌هایی با مضمون نام امام حسین (ع)، از جذاب‌های دیگری  است که جهت هدیه دادن به کودکان در هیئت می توانید تهیه کنید.

[bs-show-product id=59083]

 

ابزارهای کمک آموزشی

ابزارهای کمک آموزشی زیبایی در غرفه‌های باسلام برای محرم موجود است که می‌تواند برای کودکان جذاب باشد. طرح گل امام حسین (ع) از جملهٔ این ابزارهاست که در فرمی جذاب و متفاوت به معرفی اجمالی سالار شهیدان پرداخته و هدیه ی مناسبی برای دانش آموزان است.

آموزش

نذر کتاب با کتاب‌های محرم

چند سالی است که رسم قشنگ نذر کتاب در مناسبت‌های مذهبی، بین اهل فرهنگ و هنر و ادبیات باب شده است. اگر شما هم از همین دسته آدم‌ها هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم به راستهٔ کتاب و مجله سری بزنید و از کتاب‌های خوب آن غافل نشوید. در این راسته کتاب‌هایی برای رده‌های سنی مختلف در ارتباط با محرم پیدا می‌کنید که می‌توانید در قالب هدیه‌ی مسابقه و یا نذر کتاب در این ایام توزیع کنید.

[bs-show-product id=58550]

پوشاک محرمی

اگر به دنبال تنوع و زیبایی لباس های مشکی مخصوص محرم هستید، سری به راستهٔ پوشاک مردانه و زنانه و کودکان بزنید و سایز و طرح دلخواهتان را به راحتی سفارش دهید.

[bs-show-product id=51743]

خوب! در غرفه‌های زیادی با هم قدم زدیم و محصولاتشان را دیدیم. اگر از میان غرفه‌های پیشنهادی، چند غرفه را برای خرید ملزومات محرمی تان انتخاب کرده‌اید، حتما مطلب خرید یک کاسه را مطالعه کنید تا از خدمات و تسهیلاتی که بازار باسلام برای مشتری‌های خوبش در نظر گرفته است، استفاده کنید و یک تخفیف درست و حسابی برای هزینه‌ی پستی نصیبتان شود…


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x