بسته بازی باسلام


2,973

باسلام فقط در ۳۶  ساعت کمپین ۱۱/۱۱ تقریبا به اندازه فروردین تا بهمن‌ماه سال پیش خودش فروش داشت.
این یعنی سفارش‌های زیادی آماده ارسال هستند و مشتری‌های زیادی آماده رسیدنشان. موافقید یک بازی کنارهم داشته باشیم؟

بسته‌بازی چیست؟

بسته‌بازی یعنی ثبت لحظه بسته‌بندی یا باز کردن بسته‌ : ) در دنیا به این‌کار inboxing و unboxing می‌گویند. آنباکسینگ راه‌کار خوبی برای شناساندن کسب‌وکار شما از طریق مشتریانتان است. مشتریان شما در بسته‌بازی با ثبت‌ و اشتراک‌گذاری لحظه باز کردن بسته ارسالی شما، محصول و تجربه خریدی که به آنها ارائه می‌دهید را به آدم‌های زیادی معرفی می‌کنند. آدم‌هایی که می‌توانند در آینده به مشتری‌های ثابت شما تبدیل شوند. تا ۲۰ بهمن، هر روز از بین پیج‌هایی که در آن‌ روز استوری بگذارند، قرعه‌کشی خواهد شد و روزانه پنج نفر برنده‌ی کد تخفیف ۵۰۰ هزار تومانی می‌شوند.
غیر از تبلیغ رایگان محصول شما توسط مشتری‌هایتان، ما در اینستاگرام باسلام‌بازار بهترین تصاویر یا ویدیو‌های مشتری‌هایتان را به اشتراک خواهیم گذاشت. 

این مسابقه برای غرفه‌داران هم هست!

 شما می‌توانید با اشتراک‌گذاری لحظات بسته‌بندی و ارسال یا دعوت به شرکت در این طرح با استوری کردن پست مسابقه، هم از مشتری‌ها بخواهید در بسته‌بازی شرکت کنند و جایزه بگیرند. هم خودتان در قرعه‌کشی سه‌ کد اعتبار ۳۰۰ هزارتومانی سامانه «توی‌ چشم» (تبلیغات در باسلام) شرکت کنید. با این اعتبار می‌توانید تبلیغ تعریف کنید، در جست‌‌و‌جوها بالاتر بیایید و تا ۱۰۰۰ کلیک رایگان روی محصولتان بگیرید.

برای شرکت در مسابقه غرفه‌دارها هم کافیست تا یا از مراحل اینباکسینگ و جعبه بندی ویدئو بگیرید و یا اینکه یکی از پست‌ها مسابقه را در استوری منتشر کنید و دو پیج @basalam_bazaar و @basala_pishe  منشن کنند. 

برای شرکت در این طرح روی لینک زیر کلیک کنید.

بسته بازی در باسلام



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهرا
زهرا
1 ماه قبل

من از وسایل باسلام خیلی خوشم میاد

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x