توشه مهر در دستان شماست!


2,186

ما اهالی این روزگار و مردمان ایران زمین، آزمون‌های متفاوتی را پشت سر گذاشته‌ایم و هربار خوش درخشیده‌ایم. خوش می‌درخشیم چون در کنار هم‌وطنانی زندگی می‌کنیم که قهرمانند؛ قهرمان روزهای سخت. قهرمانانی که در فکر همسایه‌اند و توشه مهر با دستان‌شان انسی دیرینه دارد.

مدتی‌ است که ایران عزیزمان گرفتار ویروس کرونا شده است. خیلی از کشورهای دیگر هم گرفتار این ویروس شده‌اند. افتخار می‌کنیم که مردم هیچ سرزمینی روسپیدتر از هم‌وطنان ما از پس این روزهای سخت برنیامدند.

ما با همدلی هم این روزها را در حافظه‌ی تاریخ سرزمین‌مان و هم‌چنین در حافظه‌ی تاریخ جهان جاودانه کردیم. حتما نسل‌های آینده‌ی ما هم به مهر و اصالت‌شان می‌بالند.

در روزهای سختی که دشمنی جانی و مرموز به مرزهای جان‌مان حمله کرد، هر کسی هر کاری از دستش برمی‌آمد کرد. همه تلاش کردند تا برای لحظه‌ای هم که شده بار غم را از دوش هم‌وطنی بردارند.

توشه مهر از فرستنده‌ای ناشناس

هرکس در هر نقطه از این خاک مهربان، یک گوشه کار را گرفت. پزشکان فداکار و از جان گذشته، پرستاران مهربان و دلسوز، نظامیان جان برکف و … با دستانی سرشار از توشه مهر به میدان آمدند.

هنوز فرصت همدلی باقی است و شاید نوبت ماست. نوبت ماست که غبطه می‌خوریم کاش در این دریای مهربانی سهمی داشتیم، هرچند به اندازه‌‌ی قطره‌ای کوچک.

وقت آن است ما که دعایمان را به یاری یکدیگر فرستادیم، حالا در آستانه‌ی ماه مبارک رمضان سفره افطارمان را گسترده‌تر پهن کنیم.

ما می‌توانیم توشه‌های مهر را از طرف فرستنده‌ای ناشناس به عزیزان هموطن‌ در جای جای ایران برسانیم.

هدیه‌ای به رسم مهربانی از فرستنده‌ای ناشناس
هدیه‌ای به رسم مهربانی از فرستنده‌ای ناشناس


باید مثل قبل به فکر همسایه باشیم، با این تفاوت که مقیاس دیدمان بزرگ‌تر شده و این روزهای سخت، همه‌ی ما را با هم همسایه کرده است.

از شمالی‌ترین نقطه تا جنوبی‌ترین نقطه‌ی ایران و از شرقی‌ترین نقطه تا غربی‌ترین نقطه‌ی کشورمان، همسایه‌های دیوار به دیوار هم شدیم. همسایه‌هایی که دلمان برای اوضاع هم می‌تپد.

خیلی‌ها چشم به راهند. هم‌وطنان عزیزی که ممکن است ویروس کرونا داغی بر دل و یا زخمی بر روح و تن‌شان باقی گذاشته باشد.

هم‌وطنانی که تعطیلی و کساد بازارها و مغازه‌ها و مشاغل، آنها را خانه نشین کرده و سفره‌های افطارشان را از رنگ و لعاب اندخته است.

بیش از 2000 خانواده چشم انتظار هستند تا توشه‌ مهر را از دستان ما هدیه بگیرند. چشم امید کودکانی به دستان ماست که تعدادی از آنها روزه اولی و نیازمند تقویت‌اند تا بتوانند از اولین ماه بندگی‌شان خاطرات خوبی را به یادگار بردارند.

بله همین حالا وقتش رسیده تا مهربانی هدیه دهیم و به جایش دنیایی آرامش و حس ناب و یک سبد دعا دم افطار هدیه بگیریم.

باسلام با ۶ بسته‌ی حمایتی سر قرار همدلی حاضر است

 «باسلام» مثل همیشه سر قرار همدلی‌ست و مانند طرح‌های گذشته که با نیت خالص و دستان پرمهر هم‌وطنان به بار نشست، ماه رمضان امسال هم با طرح توشه مهر، در کنار مردم عزیز است.

امسال «باسلام» با تدارک شش بسته‌ی حمایتی در کنار خانواده‌هاست. همه می‌توانند با خرید هر کدام از بسته‌های پیشنهادی، در این طرح همراه باسلام باشند.

این بسته‌ها که توشه مهر نام دارند، شامل مواد غذایی حیاتی‌اند. قیمت این بسته‌ها از بسته‌ای ۵۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا بسته‌ای ۳۰۰ هزار تومان قابل خریداری و هدیه دادن است.

بسته‌های حمایتی «باسلام» شامل مواد غذایی مهم و مقوی از جمله خرما، روغن آفتابگردان، برنج ایرانی، ماکارونی، ارده‌ی کنجد، عسل و… است.

این مطلب را هم از دست ندهید: از کسب و کار در اینستاگرام تا کسب و کار در بازاری به‌ وسعت ایران

مشارکت ۱۶۰ میلیون تومانی باسلامی‌ها در طرح‌های خیرخواهانه

مشارکت‌های هم‌وطنان در طرح‌های حمایتی «باسلام» از گذشته تا امروز بیش از ۱۶۰ میلیون تومان بوده است. این مبلغ، میزان اعتماد هم میهنان عزیز را به «باسلام» نشان می‌دهد.

ما مطمئن هستیم که به زودی خبرهای خوشی را از طرح توشه مهر در «باسلام» اعلام می‌کنیم. خبرهایی که چشم همه‌ی ما با خواندنش برق خواهد زد.

ما باز هم آماده‌ایم تا در کنار هم خاطره‌انگیزترین و شیرین‌ترین رمضان عمرمان را تجربه کنیم. می‌خواهیم شاهد لبخندی به وسعت ایران باشیم. ما می توانیم؛ چون ما قهرمانیم!

با توشه مهر مهربانی هدیه دهید
با توشه مهر مهربانی هدیه دهید


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x