گلواژه هایی برای خاتون های ایرانی


2,356

حتما شنیده‌اید که درون هر زن، چهار زنِ دیگر هم می‌توان دید، یک دخترِ «پر از ناز و بازیگوش» یک دخترِ نوجوانِ مغـرور، یک زن میان‌سالِ مستقل و منظم و یک زن مسنِ غرغرو و اخمو… و نوشتن جملات تبریک روز مادر برای همه‌ی این چهارگروه ساده نیست.

راستش را بخواهید من فکر می‌کنم، این اولین متن اینترنتی است که صددرصد واقعیت را می‌گوید. خانم‌ها آفریده‌های پیچیده‌ی خداوند هستند. و تا در هر سن و سالی که باشند، با هر موقعیت اجتماعی و تحصیلی، این چهار زن را در درون خود دارند.

حالا اگر می‌خواهید جای غر و اخم، ناز و لبخند نصیبتان شود، باید دستی به روی دخترک‌های پنهان درونِ زن‌ها و مادرهاییتان بکشید. و شنیدنِ جملات شیرین یکی از راه‌هایست که شادی را به قلب خانم‌ها و بعد هم به خانه شما می‌آورد.

پس اگر به مناسبت روز زن یا مادر، هدیه‌ی کوچکی از «باسلام» خریدید، یا اگر غرفه‌دار هستید و این‌ روزها برای مادرها سفارش می‌فرستید، نوشتن یک جمله‌ی پر مهر را فراموش نکنید و از جملات تبریک روز مادر استفاده کنید.

[post id=11356]

تبریک روز زن- جملات تبریک روز مادر- مجله باسلام

پیشنهاد جملات تبریک روز مادر

تو، فقط تکیه‌گاه من نبودی، تو مرا از تکیه‌ دادن به همه‌ی آدم‌ها بی‌نیاز کردی… مادرم، تکیه‌گاهِ محکمِ همیشگی دوستت دارم.

آدم‌ها عطرهای مختلفی دارند، بعضی عطر بهار می‌دهند، بعضی عطرِ زمستان، بعضی‌ها اما عطرِ خاصی دارند، عطرِ خدا. و عطرِ تنِ تو، نزدیک‌ترین عطرِ به بهشت خدای من است.

در آغوش گرفتن مادر - جملات تبریک روز مادر و روز زن- مجله باسلام

 روزی فکر می‌کردم، فرشته‌ها بال دارند، دو بال سفید. اما بعدها فهمید فرشته‌ها شبیه باقی آدم‌ها هستند، و جای بال دو دستِ مهربان دارند، دستی که فشردنش جهانم را گرم می‌کند، دستانی شبیه دستان تو…

خانه بی‌زن خانه نیست، و دنیا بی‌زن، رنگ ندارد، و در دنیای بی‌رنگ زندگی کردن، کاری طاقت فرساست. زن‌ها آمده‌اند تا چراغ خانه را روشن کنند، تا رنگ بپاشند روی دنیا… و شما رنگِ دنیای منی.

مهر تو را نه می توان آن طور که شایسته است پاسخ گفت و نه می توان جبران کرد بوسه بر دستانت تنها کاری است که می توان انجام داد.

بوسه بر دستان مادر- جملات تبریک روز مادر و روز زن- مجله باسلام

وقتی تو با من هستی در آسمان دلم، جای برای ابرها نیست. روزت مبارک، آفتابِ جان.

گرامیداشت روز زن، گرامیداشت فرشته‌ای آسمانی است… روز فرشته‌ها مبارک.

بانوجان، شما زیباترین خلقت خدایی. روزت خجسته.

خاتون تو سرچشمه‌ی احساس خدایی.. روزت مبارک.

[post id=6350]



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
2 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
محمد
4 سال قبل

عالی بود

سیده زینب میرفیضی
سیده زینب میرفیضی
پاسخ به  محمد
4 سال قبل

خوشحالیم که برای شما مفید بوده

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x