با انتشار مطلب در باسلام خرید بهتری داشته باشید


5,806

انتشار مطلب در باسلام

این روزها بیشتر آدم‌ها اهل چرخیدن در شبکه های اجتماعی و پست گذاشتن و لایک کردن دیگران هستند.
چه می‌شد اگر یک فضای اجتماعی جذاب وجود داشت که همه آدم‌ها درباره‌ی خرید و فروش‌هایشان و علایقشان در مورد بازار هم مطلب بنویسند و با هم گفتگو کنند؟
اگر شما هم عاشق خرید و فروش هستید و دوست دارید مدام با دیگران مشورت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید، باسلام جای خوبی برای شماست!

خرید در بازار باسلام یک مزیت بزرگ به نسبت خریدهای آنلاین دیگر دارد. در باسلام می‌توانید مثل شبکه‌های اجتماعی، مطلب بنویسید، دیگران را دنبال کنید و با مشتریان و غرفه‌داران دیگر تعامل داشته باشید. در واقع، مطلبی که منتشر می‏کنید، در پروفایل شما منتشر می‌شود و دنبال‌کنندگان شما آن را می‌بینند. دیگران هم می‌توانند مطلب شما را لایک کنند یا زیر آن نظر بگذارند.

پست گذاشتن در باسلام
روی دکمه‌ی به علاوه در پایین اپ باسلام بزنید و مطلب بنویسید!

درباره چه چیزهایی می‌توانید بنویسید؟

نوشتن در باسلام محدودیت خاصی ندارد. ولی این‌ها تجربه‌های موفقی است که تا کنون اتفاق افتاده: 

  • درباره محصولاتی که لازم دارید: گاهی دنبال محصول خاصی می‌گردید که در باسلام پیدا نمی‌کنید. این طور وقت‌ها حتما درباره‌اش بنویسید. خیلی از غرفه‌دارهای خوب باسلام، ممکن است آن محصول را داشته باشند ولی هنوز به غرفه‌شان اضافه نکرده باشند.
  • درباره تجربه خریدتان: تجربه خریدتان از باسلام و حتی غیر باسلام را برای دنبال‌کنندگان‌تان بنویسید. این مطالب هم به غرفه‌دارها و هم مشتریان دیگر کمک فراوانی می‌کند.
  • درباره مهارت‌های زندگی: بازار بخشی از زندگی آدم‌هاست. محصولاتی که می‌خرند، در زندگی‌شان استفاده می‌شود. مهارت‌های خودتان را به دیگران یاد دهید. اینکه در زندگی‌تان از چه محصولاتی چطور استفاده می‌کنید، اینکه کیفیت محصولات را چطور تشخیص می‌دهید، اینکه چه چیزی را از کجا باید تهیه کرد. همه این‌ها موضوعات جالبی‌اند که نوشتن‌تان باعث بهتر شدن زندگی خودتان و دیگران می‌شود.

    یادتان باشد که نوشتن شما در باسلام، باعث ارتقاء کیفیت محصولات، رشد غرفه‌دارها و بهتر شدن تجربه خودتان و مشتریان دیگر می‌شود. برای همین است که نوشتن‌تان برای ما ارزشمند است و به بودن شما افتخار می‌کنیم.
انتشار مطلب در باسلام- مجله باسلام
انتشار مطلب در باسلام در یک قدمی شماست!

برای انتشار مطلب در باسلام، اپلیکیشن تان را به‌روزرسانی کنید

اگر هنوز در باسلام مطلب ننوشته‌اید، الان بهترین زمان برای این کار است. کافی است اپلیکیشن باسلام را باز کنید و روی دکمه به‌علاوه‌ی پایین آن (+) ضربه بزنید و اولین مطلب‌تان را منتشر کنید. اگر آن دکمه را ندارید، احتمالا اپ شما به‌روز نیست. روی لینک زیر بزنید و اپ باسلام را به‌روزرسانی کنید. منتظر مطالب جذاب شما هستیم.


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
4 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی بهادری
مهدی بهادری
4 سال قبل

برنامه خوبیه، ولی اینکه باید بری ترمینال و حق باربری بدی تفاوت این خرید رو با خرید داخل بازار یکسان میکنه، من25 عدد گلدون خریدم ظهر پنجشنبه گفتن برو ترمینال جنوب بگیر، دادن پیک برام آورد شد تقریبا هم قیمت تهران

سیده نرگس میرفیضی
سیده نرگس میرفیضی
پاسخ به  مهدی بهادری
4 سال قبل

بستگی به سفارستون هم داره. اگر از شهر خودتون سفارش بدید، یا از غرفه هایی خرید کنید که عضو انبار یه کاسه هستند، بسیار به صرفه می‌شه خریدتون. ضمن اینکه حتما قبلش از نظر هزینه و نحوه ارسال و تحویل کالا با غرفه دار هماهنگ بفرمایید و اگر دیدید براتون مناسب نیست به غرفه دیگه ای سفارش بدید.

شکوفه
شکوفه
4 سال قبل

اگر طوری مدیریت نمایید که هزینه های پست به حداقل برسد مطمئن هستم یک خانواده بزرگ میشویم.

سیده نرگس میرفیضی
سیده نرگس میرفیضی
پاسخ به  شکوفه
4 سال قبل

همکاران ما در بخش لجستیک (بسته بندی و ارسال) و مدیریت غرفه، نهایت تلاششون رو برای تسهیل امور ارسال و پست انجام می‌دن. سپاس از اینکه همراهید

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x