از کل ایران بخر، با طرح تخفیف ارسال رایگان ببر


13,986

خرید اینترنتی رایگان- کد تخفیف ارسال رایگان باسلام- مجله باسلام

اگر می‌خواهید طرح تخفیف ارسال رایگان باسلام را از دست ندهید، زودتر دست به کار شوید.

این یک داستان واقعی‌ است.

شهریور سال 90 همراه خانواده به شمال غرب کشور سفر کردیم. یک هفته‌ی عالی را در تبریز و ارومیه گذراندیم و تا آنجا که صندوق عقب ماشین جا داشت، سیب ارومیه و باقلوای تبریز پس انداز کردیم. همه چیز عالی بود غیر از یک مورد.

صبح آخرین روز سفر که از ارومیه بیرون زدیم، از یک مغازه‌ی بین راهی یک بسته کوچک حلوای محلی خریدیم. اصلا نمی‌دانستیم چه مزه‌ای دارد. چند کیلومتر که دور شدیم حلواها را باز کردیم که تست کنیم.

الان که هشت سال از آن ماجرا می‌گذرد هنوز هم توصیف مزه‌ی آن حلوا برایم سخت است. به قدری خوشمزه و خوش عطر بود که نفهمیدیم چطور یک بسته را تمام کردیم. انگار هل و دارچینش را فرشته‌ها شخصا از بهشت آورده بودند که آنقدر خوش عطر بود.

حلوای خوشمزه- کد تخفیف ارسال رایگان باسلام- مجله باسلام

متاسفانه ما کیلومترها از ارومیه دور شده بودیم و دیگر نمیتوانستیم برگردیم و از آن خوراکی بهشتی با خودمان ببریم. تمام هشت سال گذشته هر وقت از سفر ارومیه صحبت می‌کردیم، امکان نداشت همه‌ی خانواده با حسرت از آن حلوای خوشمزه یاد نکنند که دیگر هیچ وقت مثل آن پیدا نشد، البته تا آبان امسال.

با باسلام از کل ایران بخر، دم خونه رایگان تحویل بگیر

آبان امسال با باسلام آشنا شدم و فهمیدم می‌توان از تمام ایران هر کالایی که دوست داریم سفارش دهیم. همان سیب ارومیه و باقلوای تبریز که ما با زحمت از تبریز و ارومیه با خودمان آورده بودیم، طی دو روز با پست و یک نامه‌ی پر مهر از غرفه‌دار تبریزی به دستمان می‌رسید.

در گشت و گذارهایم در باسلام به طور اتفاقی به یک غرفه‌ی شیرینی خانگی در آذربایجان شرقی رسیدم که حلواهای سنتی درست می‌کرد. من هم که خاطره‌ی خوشی از حلواهای آن منطقه داشتم، یک بسته بزرگ سفارش دادم.

بعد از دو روز حلواها به دستم رسید. باز کردن ظرف حلوا همانا و به پایان رسیدن حسرت 8 ساله‌ام همان! بالاخره پیدایش کردم. خودش بود. انگار گنجی تاریخی پیدا کرده بودم و به همه‌ی اعضای خانواده می‌گفتم:« ببینید، بالاخره پیدا شد. همون مزه رو میده.»

ارسال رایگان- کدتخفیف ارسال رایگان باسلام- مجله باسلام

حالا باسلام یک فرصت فوق العاده در اختیار تمام کسانی که دوست دارند از سراسر ایران خرید کنند، گذاشته است. دلتان برای هر عطر و طعم و مزه‌ای از سراسر ایران تنگ شده، به دلتنگی‌تان پایان دهید. هرچه دل تنگتان می‌خواهد سفارش دهید، نگران هزینه‌ی پست هم نباشید. هزینه‌ی ارسال از سراسر ایران را مهمان باسلام باشید.

از کل ایران بخر، با ارسال رایگان ببر

روز جمعه 25 بهمن باسلام در جشنواره وب و موبایل ایران برنده‌ی سه تندیس ارزشمند شد. مهم‌ترین تندیس، برگزیده شدن به عنوان بهترین اثر از نگاه مردم بود. باسلام تصمیم گرفته‌است  به پاس قدردانی از کاربران و مخاطبان همراهش یک هدیه برای همه‌ی باسلامی‌ها در نظر بگیرد. این هدیه طرح تخفیف ارسال رایگان است.

از 26 بهمن و به مدت یک هفته همه‌ی خریدهای بالای 30هزارتومان ارسال رایگان دارند و نیازی نیست برای آن‌ها هزینه‌ای پرداخت شود. این تخفیف برای همه‌ی کاربران و برای سفارش از سراسر ایران قابل استفاده است. هنگام خرید این تخفیف به صورت خودکار روی حساب شما اعمال می‌شود و دیگر نیازی به پرداخت هزینه پست نیست.

امیدواریم با این تخفیف ویژه تجربه‌ی خوب خرید از باسلام برای شما ثبت شود.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
2 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
موسوی
موسوی
4 سال قبل

ممنون طرح ارسال رایگان عالی بود . امیدوارم زود زود تکرار بشه خدا قوووت ?

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x