«فرستنده ناشناس» در سال‌های گذشته چه کرده است؟


4,849

ماه رمضان

«فرستنده ناشناس» در سال‌های گذشته چه کرده است؟
 رمضان ماه مهربانی‌ست؛این‌بار هم می‌خواهیم مثل سال‌های گذشته در طرح «فرستنده ناشناس» با یاری شما به نیازمندان کمک کنیم و طعم شیرین همدلی را با هم تجربه کنیم. 


در این طرح نیازمندان با حفظ عزت نفس، بدون درخواست از کسی سبد کالا دریافت می‌کنند و کسانی که به این افراد کمک می‌کنند هم ناشناس می‌مانند.


این بار اولی نیست که این طرح اجرا می‌شود 

در نوروز ۹۸ یکی از غرفه‌داران باسلامی، موجودی پایان سال خود که ۲۱۳ محصول بود را به‌صورت کامل به طرح فرستنده ناشناس سپرد.
در آغاز ماه رمضان سال ۹۹ نیز شش بسته‌ی متنوع توسط باسلام درنظر گرفته شد که با مشارکت چشم‌گیر شما این طرح تا جایی ادامه پیدا کرد که بیش از ۱۶۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد. این مبلغ، میزان اعتماد هم‌میهنان عزیز را به «باسلام» نشان می‌دهد.

اما امروز دوباره در آستانه‌ی یک همدلی بزرگ قرار گرفته‌ایم.

باسلام باز هم برای رسیدن به این هدف ارزشمند، بسته‌هایی را با محتویات غذایی متنوع درنظرگرفته است؛ این بسته‌ها شامل برنج، خرما، روغن، مرغ، رب، ماکارونی، سویا، حبوبات (لوبیا، عدس و لپه)، عسل، پنیر، حلوا و ارده هستند.


اگر شما هم می‌خواهید در طرح «فرستنده ناشناس» رمضان ۱۴۰۰ سهیم باشید، بسته‌ی اهدایی موردنظرتان را به ارزش‌های ۱۰۰ هزارتومانی، ۲۰۰ هزار تومانی و ۵ میلیون تومانی خریداری کنید تا باسلام هدیه‌تان را از طرف شما به‌عنوان یک فرستنده ناشناس به نیازمندان برساند.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x