مسابقه‌ی «من‌ باسلام‌ نویسم» ، فرصتی برای شنیدن صدای باسلامی‌ها


1,000

این‌که هر روز در دل بازار باسلام، اتفاق‌های تازه‌ای مثل برگزاری یک مسابقه‌‌ی جذاب برای افرادمسابقه باسلام نویس بیافتد، خبر جدیدی نیست. یعنی هدف باسلام از همان اول این بود که برخلاف بازارهای مجازی دیگر، پویا و پر از انرژی مثبت باشد. باسلام حتی با واژه‌ها هم قرار و مدارهای زیادی گذاشته است.

قرار است در بازار باسلام، واژه‌های همه‌ی باسلامی‌ها از پس ذهن‌شان بیرون بیاید و در پروفایل اختصاصی‌شان مکتوب شود. نوشتن در این‌جا محدودیت ندارد، چیزی شبیه به هرچه می‌خواهد دل تنگت بگو!

در باسلام ، واژه‌ها را بیرون بریز!

 در بازار باسلام واژه‌های پس ذهن‌تان می‌توانند شما را معرفی کنند، از قصه‌ی محصولتان بگویند یا وسیله‌ای برای تعامل شما با افرادی از دورترین و نزدیک‌ترین نقاط ایران بشوند.

در بازار باسلام، همه اهل گپ‌وگفت و تعامل‌اند. همدیگر را دنبال می‌کنند، لایک می‌کنند و کامنت می‌گذارند و در تجربه‌های تلخ و شیرین‌شان با هم شریک می‌شوند. واژه‌های باسلام‌ نویس ها ساده است، تکلف ندارد و چون از دل بیرون می‌آید، لاجرم بر دل هم می‌نشیند. بازار باسلام تنها یک بازار کسب‌وکار نیست بلکه یک بازار اجتماعی و مردمی است که روابط کاربرانش را در فضای کسب‌وکار سازماندهی می‌کند‌.

از باشگاه نویسندگان و کتاب قصه‌ تا باسلام نویس شدن

چندماهی از افتتاح باشگاه نویسندگان می‌گذرد و در این مدت اتفاق‌های خوبی افتاده است. اولین اتفاق، رونمایی از کتاب «بازار هزار قصه» بود که همین یک ماه پیش در جشن تولد سه سالگی باسلام رخ داد. اما اتفاق مهم و جالب دیگری که در حال رخ‌دادن است، توجه جدی باسلام به باسلام‌ نویس‌ ها است. باسلام‌ نویسی یعنی تولید محتوای مناسب برای دیده شدن محصول غرفه‌داران و رونق کسب‌وکارشان که با امکاناتی که در آپ باسلام قرار داده شده است، به راحتی قابل اجراست.

مسابقه داشتیم چه مسابقه‌ای!

مسابقه‌ی باسلام برای کاربرانش با هشتگ #من-باسلامنویسم چند روز پیش شروع شد و با سوت پایان و انتخاب پست برگزیده، به اتمام رسید. در این مسابقه که با هدف آگاهی از نقاط قوت و ضعف باسلام و شنیدن پیشنهادات و انتظارات کاربران اجرا شد، کاربران با انتشار مطلبی در مورد ویژگی‌های مثبت و منفی باسلام از نظر خودشان، به دنبال تلاش برای جمع کردن بیشترین لایک و کامنت بودند. در این مسابقه کسی که بیشترین کامنت را دریافت می‌کرد و آن‌که مطلبش بیشترین لایک را می‌خورد، می‌توانست به عنوان برنده به صورت مستقیم وارد گروه آموزش نویسندگی باسلام شود تا با استاد مشاور اختصاصی، نوشتن در سطوح بالاتری را آموزش ببیند.

بسیاری از کاربران با استقبال از این طرح، مطالب جالبی منتشر کردند. از دغدغه‌هایشان گفتند، از نور امیدی که باسلام در دلشان روشن کرده بود و از انتظاراتشان برای قد کشیدن بیشتر در دل باسلام.

متن کاربر شکوفه یکی از متن‌های جالبی است که منتشر شد:

«سلام باسلام عزیز. می‌دونی تو شدی چشم امید خیلی از ماها تو این بازارِ کساد، تو این اوضاع نابسامان اقتصادی.. وقتی پیامک سفارش برامون میاد میشه کورسوی امید. وقتی رهامون نمیکنی و تند تند طرحهای جدید میذاری برا ترغیب مشتریهامون.. از صمیم قلبم ازت ممنونم. تو یه حامی واقعی هستی. پیش خودمون بمونه ها، گاهی دلم میخواد پدر صدات کنم از بس حواست بهمون هست، دستمون رو میگیری، نگران بلند شدن و افتادنمونی.

باسلامِ هیجان انگیز برات آرزو دارم که همیشه تو اوج باشی تا بچه هات همیشه بتونن بهت تکیه کنن و مثل کوه پشت بچه هات (غرفه دارها) باشی.

 #باسلام_بشنو ‌

 #من_باسلامنویسم»

مسابقه ی باسلام نویس- باسلام نویس- مجله باسلام
پست کاربران

باسلام هم در پاسخ به این متن جالب نوشت:

پست کاربر
پست باسلام

شما هم باسلام نویس شوید!

اگر نوشتن برای شما لذت بخش است و از طرفی دغدغه‌ی فروش محصولتان را دارید، به جمع باسلام نویس‌ها بپیوندید. اتفاق‌های جذاب دیگری هم به زودی رخ می‌دهد!


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x