میخواهم چیپس میوه را جایگزین پفک کنم


9,097

چیپس میوه گرین فروت-چیپس میوه جایگزین پفک-مجله باسلام

 از روزهای کودکی عاشق چیپس بود و پفک. مادر می‌گفت: «نخور پسرم، ضرر داره» اما گوش نمی‌گرفت. یعنی نمی‌توانست دل بکند از خوشمزگی‌شان.
بزرگتر که شد، ازدواج که کرد، پدر که شد، دید فرزندانش با میل و ولع رفته‌اند سراغ چیپس و پفک.
گفت: «نخور پسرم، ضرر داره». بچه‌ها گوش نگرفتند. همین شد جرقه‌ی کسب و کارش.
آن‌روزها به چشم کسب و کار به آن نگاه نمی‌کرد، فقط می‌خواست تنقلات سالم را جایگزین پفک و چیپس کند. به خاطر همین رفت سراغ چیپس میوه.
میوه‌های خشک، تنوع داشتند، می‌توانستند جایگزین خوبی باشند. همین هم شد. کم کم، چیپس میوه جایگزین چیپس صنعتی شد و بعد از مدتی «گرین فروت» به دنیا آمد.

میوه خشک خوشمزه-چیپس میوه به جای پفک-مجله باسلام
چیپس میوه گرین فروت

 چیپس میوه، یعنی فرهنگ تغذیه سالم

مهدی شیاسی، اهل اصفهان است و در همسایگی حضرت معصومه (س) قد کشیده، مدرک کارشناسی دارد و چند سال پیش متاهل شده است.
وقتی از او می‌پرسم، علاوه بر کارآفرینی و ایجاد شغل چه هدف دیگری او را به دنیای میوه‌های خشک کشانده می‌گوید:

«تغذیه نقش بسیار مهمی درسلامت کودکان امروز و پدران و مادران فردای کشورمان دارد. از طرفی استفاده از تنقلات ناسالم بسیار در بین کودکان رواج پیدا کرده است.
به همین خاطر ما تصمیم به ایجاد یک کسب و کار در راستای ترویج فرهنگ صحیح تغذیه و جایگزینی با فرهنگ تغذیه ناسالم گرفتیم. و کارگاه‌مان را از اواخر سال گذشته برپا کرده‌ایم»

مهدی شیاسی، فروشنده غرفه گرین فروت در سایت باسلام
مهدی شیاسی-چیپس میوه جایگزین پفک-مجله باسلام
مهدی شیاسی، فروشنده غرفه گرین فروت در سایت باسلام

آقای شیاسی کارمند است، او در کنارِ کار ثابت در گرین فروت فعالیت می‌کند، اما تنها نیست و وجود یک نیروی متخصص خاطر او را از کیفیت کار تولید چیپس میوه جمع کرده است.

« همکار بنده خانم فاطمه شیاسی در زمینه تولید میوه خشک آموزش لازم از سازمان فنی و حرفه ای دیده‌اند و این موجب می‌شود کیفیت کارمان مورد تایید مشتری‌ها باشد» 

مهدی شیاسی و همسرش در غرفه گرین فروت-چیپس میوه به جای پفک-مجله باسلام
مهدی شیاسی و همسرش فاطمه شیاسی با هم کار می‌کنند

 چیپس میوه؛ از میدان تره بار تا دستگاه خشک‌کن

اطلاع از روند کار گرین فروت می‌تواند برایتان جالب باشد. آقای شیاسی می‌گوید:
«برای خرید محصول اولیه و میوه‌های خوب و تر و تازه به بازار میوه می‌رویم. میوه‌ها را سبک سنگین می‌کنیم، میوه‌های خوب و تازه انتخاب بار ماشین می‌شود و راهی کارگاه می‌شویم.

میوه‌ها که رسید کارگاه، اول می‌روند درون وان شستشو تا حسابی تمیز شوند، بعد نوبت وان دوم و شست و شوی دوم است. بعد از این مرحله میوه‌ها به سمت دستگاه برش زنی برده می‌شوند. البته قبل از برش بسته به نوع میوه دو مرحله دیگر هم انجام می‌دهیم. پوست گیری و هسته گیری.

برخی از میوه‌ها که حساس هستند با دست برش زده می‌شوند؛ مثل هلو و زردآلو و قیصی و… تا کیفیت محصول حفظ شود. بعد از این مرحله میوه‌های نازنین و برش‌خورده می‌روند درون دستگاه خشک کن. خشک کن ما با حرارت میوه ها را آماده می‌کند و در نهایت پس از خنک شدن و رسیدن به دمای محیط میوه‌ها بسته بندی می‌شوند»

چیپس میوه-چیپس میوه جایگزین پفک-مجله باسلام
چیپس میوه گرین فروت

گرین فروت در حال حاضر چیپس آناناس، توت فرنگی، شلیل، هلو، سیب، نارگیل، انبه، خربزه، آلبالو، زردآلو، طالبی، پرتقال و کیوی را در اختیار مشتریان خود گذاشته است. آقای شیاسی در مورد سختی‌های اول کار می‌گوید:

«ابتدا و شروع هر کسب و کاری سخت هست ولی کیفیت بالای محصولات ما و هم نوع بسته بندی و همچنین بسته بندی در چند نوع مختلف قدرت تصمیم گیری خریداران رو در انتخاب محصول آسان‌تر کرده است.
از طرفی یکی از مشکلات و دغدغه‌های اصلی ما سیب سلامت هست که هزینه و شرایط خاصی جهت اخذ آن می‌طلبد و در واقع فعلا برای ما ممکن نیست.» 

مهدی شیاسی، فروشنده غرفه گرین فروت در سایت باسلام

بسته‌بندی‌های دلبرِ چیپس میوه

در حال حاضر، دو نفر در کارگاه آقای شیاسی مشغولند، فروش آقای شیاسی هنوز آنقدر بالا نیست، اما او به آینده امیدوار است، و همین امید باعث شده چیپس‌های میوه‌ای با کیفیت خوب، در بسته‌بندی شکیل و با قیمت مناسب تهیه کند و هر یک ایده خلاقانه داشته باشد.

میوه خشک خوشمزه-چیپس میوه به جای پفک-مجله باسلام
بسته بندی جذاب چیپس میوه گرین فروت

« محصولات ما در برخی سوپر مارکت‌ها، قنادی‌ها، خشکبارهای شهر موجود هست و همچنین مشتریان می‌توانند بصورت مستقیم از طریق صفحات مجازی از ما درخواست کنند.
«باسلام» هم حمایت خوبی از ما داشته است، به خصوص با طرح های کد تخفیف.

من امیدواریم در زمینه تولید و ارائه میوه خشک هم از نظر کیفیت و هم از نظر کمیّت بتوانیم پاسخگوی مشتریان باشیم و کم کم انواع میوه خشک جایگزین چیپس ، پفک و کلا تنقلات ناسالم شود».

مهدی شیاسی، فروشنده غرفه گرین فروت در سایت باسلام

یک مشت تنقلات سالم، برای روزهای سرد پاییز

محصولات غرفه‌ی «گرین فروت» در سایت «باسلام»، انواع چیپس‌های میوه را در خود جای داده است، بسته‌بندی‌های که پر شده‌اند از یک میوه، یا انواع میوه‌ها را در دل خود دارند و می‌توانند میزهای دورهمی و عصرانه‌مان را تکمیل کنند.

محصولات غرفه‌ی «گرین فروت» در سایت «باسلام»، انواع چیپس‌های میوه را در خود جای داده است.

اگر تا به امروز چیپس میوه امتحان نکرده‌اید و به دنبال میوه خشک با کیفیت هستید به «باسلام» بروید و از غرفه‌ی گرین فروت دیدن کنید.

با دریافت لینک دعوت و ارسال آن برای دوستانتان می‌توانید با تخفیف از گرین فروت خرید کنید، با اینکار هم تغذیه‌ای سالم برای روزهای بلند پاییز و زمستان برای بچه‌های دلبندتان خریده‌اید و هم به کسب و کار کوچک آقای شیاسی رونق بخشیده‌اید.


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی آبادیان
مهدی آبادیان
2 ماه قبل

آفرین بسیار عالیه

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x