هزارمین غرفه اصفهان در باسلام افتتاح شد


2,717

هزارمین غرفه اصفهان در باسلام

باسلام از آبان ۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد و پس از تعطیلات نوروز و از اردیبهشت ۹۶ ایجاد غرفه باسلامی و خرید و فروش اینترنتی محصولات کسب وکارهای ایرانی بویژه خانگی و روستایی سرعت گرفت و اصفهان یکی از استان‌های فعال در باسلام بوده و هست و بویژه اصفهانی‌ها هم از باسلام زیاد خرید می‌کنند! و هم زیاد غرفه می‌زنند.

اصفهان در باسلام

با استقبال و حضور خوب اصفهانی در بازار باسلام، دفتر اصفهان باسلام در نیمه نخست سال ۹۷ افتتاح و کارگاه‌های آموزشی و کمپین‌های مختلفی بویژه در شهر اصفهان اجرا شد که آخرین آن جمعه‌نشین باسلام در اصفهان در سیزدهم اردیبهشت ۹۷ بود.

و اینک با تلاش گروه باسلام در پایان اردیبهشت ۹۸ تعداد غرفه‌داران اصفهانی به هزار غرفه رسید.

غرفه‌داران استان اصفهان در همه بازارچه های باسلام حضور دارند و سوغات، هنرهای دست مردمان شهرهای استان را عرضه می‌کنند؛ از گز و قطاب اصفهان تا انواع صنایع دستی.

هزارمین غرفه اصفهان در باسلام

درباره اصفهان

اصفهان، با نام‌های تاریخی اسپاهان، سپاهان، صفاهان و اصبهان از شهرهای باستانی و کهن ایرانی و اکنون نیز یکی از شهرهای بزرگ و اقتصادی ایران و مرکز استانی با همین نام است. استان اصفهان ۲۴ شهرستان و بیش از پنج میلیون جمعیت و یک میلوین و ششصد خانوار دارد.

شهر اصفهان یکی از مراکز صنایع‌دستی ایران است؛ مانند قالی‌بافی، پارچه‌بافی، قلم‌کاری، قلم‌زنی، میناکاری، خاتم‌‌کاری و منبت‌کاری. همچنین علاوه بر صنایع‌دستی اصفهان، گز، پولکی، نبات، عسل، قطاب، برشتوک، شیرینی برنجی و شیرینی کُرکی (شیرینی بهشتی) برخی از سوغات اصفهان است.

بریانی (بریونی) مشهورترین غذای سنتی اصفهان است که ترکیبی از گوشت گردن گوسفند، جگر سفید گوسفند، ادویه‌های خاص اصفهان و پیاز، نمک، فلفل و زردچوبه است. حلیم بادمجان، قیمه‌ریزه نخودچی، گوشت و لوبیا، نخودآب، کله‌گنجشکی و تاس‌کباب اصفهانی، از  دیگر غذاهای سنتی اصفهان است.

در پایان اردیبهشت ۹۷ هزارمین غرفه‌ استان اصفهان در بازار باسلام افتتاح شد و شما می‌توانید سوغات اصفهان و ۲۳ شهر دیگر استان اصفهان را اینترنتی بخرید.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x