چی بخرم چی نخرم؟


2,759

چی بخرم چی نخرم؟ بسیاری از آدم‌ها این سوال ساده را مدام از خودشان می‌پرسند و برای پیدا کردن جواب دنبال راه‌حل می‌گردند. یعنی شما هم مثل من وقتی می‌خواهید بروید بازار، یک نفر را دنبال خودتان راه می‌اندازید تا در انتخاب جنس مورد علاقه‌تان به شما ایده بدهد؟
معمولا خواهر، برادر، مادر، پدر، همسر، یا حتی یک دوست خوش سلیقه انتخاب خوبی برای این همراهی ست.

از کی بپرسم چی بخرم؟

اما اگر بخواهید خرید اینترنتی انجام بدهید چه؟ چطور می‌توانید از دیگران نظر بگیرید؟ فرض کنید گشت و گذار در سایت‌های اینترنتی چند ساعت از شما زمان می‌برد. یعنی می‌توانید آدم‌ها را پای گوشی‌تان بنشانید و تک تک انتخاب‌ها را برایشان بفرستید؟ می‌توانید مدام از آن‌ها بپرسید به نظرت چی بخرم، یا از بین این چند مدل، کدام یکی را بخرم؟

من فکر می‌کنم موقع خرید اینترنتی هرگز جواب یک نفر و دو نفر پاسخ مناسبی به «چی بخرم»های شما نخواهد بود! چون به خاطر فاصله‌ای که بین شما و فروشنده وجود دارد، برای نظرخواهی و انتخاب نهایی نیاز به دقت و مشورت بیشتری دارید!
اما اصلا نگران نباشید! اگر دوست دارید لذت یک خرید خوب را تجربه کنید من یک راه حل جذاب برایتان سراغ دارم.

«باسلام» (بازار آنلاین کسب‌وکارهای خانگی و محلی) با چند هزار کاربر فعال که هم اهل خرید از همدیگر هستند و هم کلی کالای رنگارنگ برای فروش دارند، یک محیط خوب برای طرح سوالات شماست!
روزانه آدم‌های زیادی مثل شما در سایت باسلام « چی بخرم و چی نخرم » راه می‌اندازند و برای انتخاب محصولات مورد نظرشان از دیگران مشورت می‌گیرند.

نظرسنجی درباره خرید- چی بخرم چی نخرم -مجله باسلام
نظرسنجی درباره خرید در سایت باسلام

لذت خرید کردن، یک طرف؛ لذت نشان دادن خریدهایتان به دیگران هم یک طرف دیگر! اگر شما هم عاشق این هستید که خریدهایتان را به دیگران نشان بدهید و نظرشان را بپرسید؛ باسلام جای شماست!
می‌توانید بعد از اینکه محصول خریداری شده را دریافت کردید، عکس خریدهایتان را همراه با متنی که خودتان دوست دارید به فالورهایتان (دنبال‌کنندگان‌تان) نشان بدهید!

ببین چی خریدم - چی بخرم چی نخرم - مجله باسلام

از باسلام بپرس چی بخرم

اگر هنوز در سایت باسلام ثبت‌نام نکرده‌اید یا آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن باسلام را روی گوشی را ندارید، نمی‌توانید مطالب دیگران را ببینید، اما به محض اینکه در سایت ثبت‌نام کنید یا اپ باسلام را به روز کنید، با دنیایی از آدم‌ها و مطالب جذاب و متنوع آن‌ها رو به رو خواهید شد! آن وقت می‌توانید لذت مشورت قبل از خرید یا حتی بعد از خرید را بچشید.

کافی است چند نفر را دنبال کنید (فالو کنید) و مطلب (پست) بگذارید و با هشتگ #چی_بخرم سوالتان را بپرسید. کلی آدم با تجربه آنجا هستند تا تجربه‌ی خریدشان را به شما بگویند و کاری کنند تا با خیال راحت انتخاب کنید!

چی بخرم که پشیمان نشوم؟

با خیال راحت خرید کنید، چون خرید از فروشنده‌های باسلام فرصتی برای پشیمانی ایجاد نخواهد کرد! همه‌ی محصولات سایت باسلام ضمانت بازگشت هفت روزه‌ دارند و اگر از کالای خریداری شده راضی نباشید، هزینه‌ای به غرفه‌دار پرداخت نمی‌شود و کل مبلغ پرداختی نیز به شما بازگردانده خواهد شد.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mandana
mandana
4 سال قبل

با درود فراوان،
متاسفانه در سایت شما نمی‌‌توان بر روی یک شهر کلیک کرد و تمام محصولات این شهر را دید. این یک اشکال است که باید رفع شود، من روی اصفهان کلیک کردم و می‌‌خواستم محصولات این شهر را ببینم، ولی‌ نوشته شد ، که محصولی موجود نیست!
بهرحال این یک نقص در برنامه سیستم شما می‌‌باشد.
موفق باشید

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x