۶ ترفند برای خرید به‌صرفه‌تر در باسلام


10,175

باسلام از غرفه‌داران مختلفی از سراسر ایران تشکیل شده است؛ برای همین فرصت‌های زیادی برای پیدا کردن قیمت‌های ویژه در اختیار شما می‌گذارد. اگر می‌خواهید خریدهایتان در باسلام را با هزینه بصرفه‌تری انجام دهید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

از تولیدکننده‌های دست اول خرید کنید

یکی از راه‌های بصرفه‌تر شدن هزینه ارسال این است که از تولیدکننده‌ها خرید کنید. بسیاری از غرفه‌داران باسلام، تولیدکننده محصولات خود هستند. این غرفه‌ها معمولا محصولات‌شان را با قیمت مناسب‌تری به نسبت بازار عرضه می‌کنند. مثلا وقتی فندق را از باغداری که در باسلام غرفه دارد سفارش می‌دهید، هزینه بسیار کمتری برای خود محصول پرداخت می‌کنید؛ در حدی که حتی با پرداخت هزینه ارسال، همچنان قیمت مناسب‌تری به نسبت مغازه‌ها و غرفه‌های دیگر خواهد شد.

هر محصولی را از معدن اصلی‌اش بخرید

قطاب یزدی

یکی از ترفندهایی که به کمک آن می‌توانید بهترین قیمت‌ها و کیفیت‌ها را در باسلام پیدا کنید، این است که هر محصولی را از شهر یا روستایی بخرید که معدن اصلی آن محصول است. مثلا برای خرید برنج بهتر است به سراغ غرفه‌های شمالی بروید، یا مثلا قطاب را مستقیما به غرفه‌های یزدی سفارش دهید. حتی می‌توانید ماهی تازه را از غرفه‌های جنوبی سفارش دهید. بنابراین، با پیدا کردن معدن اصلی هر محصول، به راحتی متوجه خواهید شد که کیفیت‌های بالاتر را با قیمت‌های مناسب‌تری می‌توانید سفارش دهید.

به صورت گروهی خرید کنید

خرید گروهی، یکی از روش‌های مؤثر در قیمت است. برای خرید بعضی از محصولات می‌توانید به سادگی با همکاران یا دوستان‌تان هماهنگ شوید و اگر از کیفیت محصولی اطمینان پیدا کردید، مقدار بیشتری از آن محصول را سفارش دهید تا بتوانید درباره قیمت با غرفه‌دار، چانه بزنید.

کافی است از طریق بخش «گفت‌وگو» با غرفه‌دار صحبت کنید و از او بخواهید که در مقدار بالاتر، به شما تخفیف دهد. اکثر غرفه‌دارها از چنین پیشنهادی استقبال می‌کنند. به این صورت، هم شما سود می‌کنید، هم خود غرفه‌دار. خرید گروهی معمولا باعث بصرفه شدن هزینه ارسال سفارش هم می‌شود.

حواستان به بهترین فصل خرید هر محصول باشد

بسیاری از محصولاتی که در باسلام عرضه شده‌اند، فصل تولید دارند. طبیعتا چنین محصولاتی در فصل تولید، ارزان‌ترند و پس از پایان فصل، قیمت‌شان افزایش پیدا می‌کنند. با خرید در فصل اصلی محصولات، هم قیمت‌های بهتری پیدا می‌کنید، هم محصولات تازه‌تر و باکیفیت‌تری می‌خرید.

فروش خشکبار-مجله باسلام

مثلا برای خرید عسل، بهتر است در اردیبهشت اقدام کنید، یا چای را حتما در فصل بهار بخرید. برای خرید فندق، حوالی شهریور حواستان به غرفه‌های باسلام باشد یا مثلا برای خرید شکر سرخ، بهتر است در ماه آبان به سراغ غرفه‌های باسلام بیایید.

قیمت‌های خط‌خورده و کوپن‌های تخفیف را رصد کنید

در بالای صفحه جست‌وجوی باسلام، دکمه‌ای هست به نام «جست‌‌وجوی پیشرفته». وقتی این دکمه را می‌زنید، یک گزینه در تنظیمات پیشرفته هست به نام «تخفیف‌دارها». اگر این گزینه را روشن کنید، می‌توانید فقط محصولاتی که تخفیف دارند را ببینید و بهترین تخفیف‌های بازار را پیدا کنید.

البته غرفه‌دارهای حرفه‌ای باسلام معمولا به مناسبت‌های مختلف، روی محصولاتشان تخفیف می‌زنند. غرفه‌های حرفه‌ای را یکی یکی دنبال کنید تا اگر تخفیف زدند، شما هم مطلع شوید و بتوانید از آن‌ها خرید کنید.

دیگران را به باسلام دعوت کنید و رایگان خرید کنید

شما می‌توانید از باسلام به صورت رایگان خرید کنید! کافیست هر روز افرادی جدیدی را با باسلام آشنا کنید. هر کدام از دوستان شما که با دعوت شما عضو باسلام شوند و از باسلام خرید کنند، ۱۰ هزار تومان به اعتبار شما در باسلام اضافه می‌شود. یعنی با دعوت ۱۰ نفر به باسلام می‌توانید یک خرید ۱۰۰ هزار تومانی رایگان در باسلام داشته باشید. همین حالا از صفحه زیر، لینک دعوت خود را بردارید و برای دوستان‌تان ارسال کنید.


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
8 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بازرگانی
بازرگانی
3 سال قبل

عالی مثلا خرید عسل از انستیتو چلیپا عسل ارسال رایگان
من می بینم هم کیفیت هم تخفیف هم پک هم ارسال رایگان دائمی وقتی که میخای یک عسل بخری همون هزینه ارسال برای دو یا سه تا میفته شما می تونید به جای یک خرید چند خرید بزنید یک هزینه ارسال فقط برای فروشنده میفته نه برای خریدار

مینا بیکی
مینا بیکی
3 سال قبل

عالی بود

سیده زینب میرفیضی
سیده زینب میرفیضی
پاسخ به  مینا بیکی
3 سال قبل

ممنون از وقتی که برای مطالعه گذاشتین

حسن ب
حسن ب
4 سال قبل

سلام. واقعا ترفندها عالی بودند. دستتون درد نکنه. بازم این ترفندها بذارید. ممنون

کاظم رضایی
کاظم رضایی
4 سال قبل

با سلام
برنامه باسلام قطعا آینده ای روشن دارد و انشاالله روز ب روز بهتر میشویم و بهتر می شود

امکان ارسال رایگان اگر به جای همشهری بودن یا سقف خرید به انتخاب فروشنده و قابل مذاکره شود بهتر است چون مسیر باربری یا اتوبوس و … بسیار با صرفه تر از پست است.

هنوز جستجوی کالا برای مشتری سخت و با نتایج مطلوب همراه نیست و جای کار دارد بخصوص پیدا کردن فروشنده در شهر یا محله ای خاص که قطعا امکان خرید را بالا می برد
یک راهکار اضافه شدن مکان یابی و نقشه به برنامه است

تنوع بازارچه ها کم بوده و از بازار پرسود الکترونیک خالی مانده که با توجه به وارداتی بودن لوازم الکترونیک با شعار برنامه تناقض دارد اما باز هم جای کار دارد و امکان حضور با شرایط خاص وجود دارد.

موفق و پیروز باشید
انشاالله

سیده زینب میرفیضی
سیده زینب میرفیضی
پاسخ به  کاظم رضایی
4 سال قبل

سلام آقای رضایی
ممنون که برای بهتر شدن و پیشرفت باسلام وقت گذاشتین و ایده‌های کاربردی تون رو با ما درمیان گذاشتین. خوشحالیم که همراهان فعالی مثل شما داریم. ممنون از پیشنهادهاتون و به امید کسب و کار پر رونق شما در باسلام

سعید
سعید
پاسخ به  کاظم رضایی
3 سال قبل

یکی از مواردی که برای مشتریان و غرفه داران همشهری مهم و مفید است تحویل گرفتن حضوری کالا توسط مشتری از محل زندگی یا محل کسب و کار غرفه دار است
با این کار مشتری هزینه پیک رو نیاز نیست پرداخت کند و در هزینه هاش صرفه جویی میشه و برای غرفه دارانی که امکان پذیرش مشتری حضوری دارن هم مشتری بیشتری جذب میشه

امیرخادمزاده
امیرخادمزاده
پاسخ به  کاظم رضایی
3 سال قبل

الحق و الانصاف ماشالله و خداقوت …دستمریزاد باید گفت به دست اندرکاران و سرمایه گذاران باسلام..

8
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x