«لیگ راسته‌ها» در کمپین صنایع دستی


1,009

a-league-between-handicraft-campaign-groups

همان‌طور که خیلی‌هایتان خبر دارید، یک کمپین مفصل و بسیار جذاب در پیش داریم برای صنایع دستی.

در این کمپین حدود  ۱۳۰ غرفه شرکت می‌کنند و صدها محصول زیبا و خریدنی عرضه خواهند کرد؛ از ظروف سفالی و سرامیکی گرفته تا کیف‌های چرمی دست‌ساز و بافتنی‌های تزیینی و عروسک‌های خانه‌باف از سراسر ایران.

این اولین کمپین تبلیغاتی باسلام نیست و حتماً کمپین‌های سلامتی و زیبایی را هم دیده‌اید. ولی این بار قرار است یک اتفاق هیجان‌انگیز جدید بیفتد. آن هم اینکه کمپین صنایع دستی را می‌خواهیم با مشارکت برخی از غرفه‌داران صنایع دستی و به صورت گروهی پیش ببریم. می‌خواهیم یک قدم دیگر به بازار اجتماعی نزدیک‌تر شویم، از ظرفیت‌های انسانی باسلام استفاده کنیم و هم‌افزایی بیشتری ایجاد کنیم. برای این کار،‌ نیاز به چند غرفه‌دار باانرژی و پایه است؛ چند نفر زن و مرد جنگی، با شخصیت‌های کاریزماتیک، برخوردار از قدرت مدیریت و تیم‌سازی و رهبری گروهی!

قضیه چیست؟

در لیگ راسته‌های باسلام قرار است غرفه‌ها در راسته‌های مختلف باسلام با همدیگر تیم شوند و در مدت مشخصی با همدیگر برای رسیدن به فروش بیشتر، بازدید بیشتر، رشد کسب‌وکار و… رقابت کنند. مثلاً راسته‌های بافندگان، دوزندگان، سفالگران، شیشه‌گران و… هر کدام یک تیم قَدَر داشته باشند. این تیم‌ها باید در طول لیگ، حسابی فعالیت کنند و فروش و بازدیدشان را به اوج برسانند. بنابراین، قرار است هر راسته‌ یک کاپیتان داشته باشد و تعداد مشخصی غرفه را در تیم آن راسته پذیرش کند. غرفه‌ها و کاپیتان با کمک همدیگر، رقابت خواهند کرد و علاوه بر اینکه جایزه ویژه لیگ را از آنِ خودشان می‌کنند، کمپین صنایع دستی را به حسابی رونق می‌دهند.

جایزه لیگ

تیم باسلام در حال برنامه‌ریزی برای یک جایزه خیلی ویژه هستند. احتمالاً یک تبلیغات میلیون‌بازدیدی رایگان برای راسته، یا امکانات ویژه درون‌باسلامی، یا شاید خدمات خفن وی‌.آی.پی مخصوص تیم برنده. هنوز جایزه لیگ قطعی نشده و ترجیح می‌دهیم داوطلبان کاپیتانی در لیگ هم در طراحی این جایزه، با ما مشارکت و همکاری کنند. البته ممکن است رقابت میان راسته‌ها نباشد و مثلاً تیم‌های ترکیبی از میان چند راسته تشکیل شود.

کاپیتان‌ها! بپا خیزید!

عجالتاً، نیاز به همکاری چند نفر سرگروه سرحال و باانرژی و قدرتمند داریم که توانایی مدیریت تیم داشته باشند و علاقه‌مند به رقابت و تلاش باشند. روحیه کاریزماتیک‌ هم برای تهییج دیگران لازم است. مهم است که سرتیم‌ها در طول لیگ،‌ در دسترس باشند؛ هم برای اعضای تیمشان، هم برای باسلامی‌ها.

درصد زیادی از ماجرای لیگ، طراحی شده و آماده اجراست، ولی بخشی از کار را گذاشته‌ایم که با مشورت و همکاری شما انجام دهیم. بخش‌هایی مثل تصمیم نهایی درباره جایزه لیگ گرفته تا تعیین کردن بعضی از قوانین نهایی و مهم لیگ و جزئیات بعضی از سازوکارها. پس… معطل چی هستید؟ همین الآن به ما پیغام بدهید و برای سرتیمی در لیگ راسته‌ها داوطلب شوید؛ تا خیلی زود سرتیم‌ها مشخص شوند و لیگ را استارت بزنیم.

این را هم یادتان باشد که سرتیم شدن در لیگ،‌ یعنی دیده شدن شما و غرفه شما در صفحه‌های مختلف باسلام و اکانت‌های مختلف باسلام در شبکه‌های اجتماعی. نهایتاً این یعنی قدرتمند شدن برند شما در باسلام و در میان خریداران و غرفه‌داران باسلام.

کاپیتان‌شناسی

احتمالاً خودتان تا این‌جا حدس زدید که داستان از چه قرار است. کاپیتان برای موفقیت یک تیم تلاش می‌کند. تلاشی بیشتر از تلاش برای یک موفقیت شخصی. پس انرژی و زمان بیشتری می‌گذارد.

کسی باید کاپیتان شود که از موفقیت دیگران هم مثل موفقیت غرفه خودش لذت می‌برد. ما باسلامی‌ها فکر می‌کنیم این‌طوری هستیم. پس اگر تعریف از خود به حساب نیاورید، ما دنبال چند رفیق باسلامی هستیم.

تجربه‌ ما تاکنون این است که هر کس برای موفقیت دیگران تلاش می‌کند، خودش موفق‌تر است. دقیقاً نمی‌دانیم الگوریتم این موفقیت بیشتر چیست. شاید قدرت شخصیتشان، شاید واکنش‌های طبیعی محیط پیرامون به تلاش بیشترشان، شاید بیشتر دیده شدن…

به هر حال به نظر می‌رسد پیش‌قدم‌های کاپیتانی کارشان کمک به دیگران است. اما بنا به تجربه ما (و حتی فراتر، تجربه جهانی) خودشان و غرفه‌شان هم به مراتب موفق‌تر از قبل خواهد بود. ما باسلامی‌ها هم البته بی‌کار نمی‌نشینیم و تلاش می‌کنیم.

اگر سؤالی ذهنتان را مشغول کرده، جای نگرانی نیست؛ با مسئول اجرای کمپین‌ها تماس بگیرید:

@f_abdolkarimi

به امید یک موفقیت تمام‌عیار دسته‌جمعی

یا علی



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x