یک رژلب طبیعی، خوش‌‌رنگ و بدون سرب، آرزوی دوری نیست


1,531

a-natural-lustrous-and-non-lead-lipstick-is-not-an-inaccessible-wish

از همین اول بگویم که هرچه تلاش کردم و گشتم عیبی پیدا نکردم. کاملاً هم دوستش داشتم. رژلب گیاهی از گروه فرآورده های طبی و طبیعی گندم همانی‌ست که درباره‌اش حرف می‌زنم.

یک رژلب آرایشی ولی سالم که نه‌تنها آسیب نمی‌رساند، بلکه مفید هم هست؛ خوش طعمی و خوش‌رنگی‌اش هم که حسابش جداست. بسته‌بندی‌اش هم زیباست. تولیدکننده‌اش هم خوش‌ذوق بوده و همراهش یک پد سایه فرستاده تا محصول را به بهترین شکل مورد استفاده قرار دهیم.

[bs-show-product id=30637/]
[bs-show-product id=21021/]
[bs-show-product id=25846/]

به گفته تولیدکننده، این رژ گیاهی، از عسل، روغن کرچک، روغن نارگیل و ویتامین E ساخته شده است. البته به همه اینها می‌شود با دیدن ظاهر و چشیدن طعم و تجربه‌اش هم ایمان آورد.

رنگ قرمزش از آن خوش‌رنگ‌هاست که همه بی‌حوصلگی‌ها و خستگی‌ها را از بین می‌برد. خیلی ماندگار نیست؛ اما از نمونه دیگر رژهای گیاهی بسیار ماندگارتر است. در کل به راحتی می‌شود برای مهمانی و عروسی و اینطور موارد از آن استفاده کرد و لذتش را برد.

پوشش دهی بسیار قوی دارد. حس چربی زیادی ندارد و آزار دهنده نیست. اما در عین حال ترمیم‌کننده بسیار قوی برای لبهای پوست‌پوست‌شده و خشک است.

برای پاک کردنش هم مثل هر رژلب دیگری نیاز به آرایش‌پاک‌کن دارید. البته با آب و صابون هم می‌شود اما از جهت سلامت پوست بهتر است که از مواد مخصوص صورت استفاده کنید.

من که حسابی لذت بردم.

[bs-show-product id=20488/]
[bs-show-product id=25973/]
[bs-show-product id=25981/]



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x