یک اتاق ایده‌آل برای نَفس ایده‌آل‌خواه!


1,194

an-ideal-room-for-a-perfctionist

کسی که از باسلام خرید می‌کند، فرق‌های بزرگی با مشتری‌های دیگر سایت‌های اینترنتی دارد؛ برایش اصالت و هویت کالاها هم مهم استِ دوست دارد قصه محصولات را بداند و علاوه بر اینکه از کیفیت کالاها مطمئن باشد، بداند چه کسی در خانه‌ای باسلامی و یا در کارگاهی باصفا این محصول را با عشق درست کرده تا حال مشتری‌اش را خوب کند.

سارا عبداللهی یکی از مشتری‌های باسلامی است که تجربه و روایت خودش را از تابلوهای ویترای آرمتی نوشته است.


 

به من اگر باشد دلم می‌خواهد چرخ خیاطى‌ام کنار ایوانى باشد که درش باز است و پرده حریر سفیدش در باد ملایم مى‌رقصد. یا که دلم می‌خواهد در قاب پنجره اتاق کارم گنبد امام رضا را ببینم و حظ ببرم؛ هر جا ماندم و نشد و نتوانستم، نگاهى از عجز بیندازم که ضامن من هم بشود، که چشمم ببیند و دلم آرام شود.

همین چند هفته پیش بود که وسایل کشوهاى میزم را می‌چیدم توى کارتون موز. بهتر است بگویم با دلخورى مى‌چپاندم. دوست نداشتم به قسمت ادارى موقت بروم، از اتاق‌هاى کم‌نور و بدون پنجره متنفرم. این که سال آینده ساختمان جدید آماده می‌شود هم دلم را آرام نمى‌کرد.

درگیرىِ نفسِ ایده‌آل‌خواهم و دنیاى واقعى‌ام، با لبخند دلنشین و دلدارىِ رییس‌جان کمى فروکش کرد؛

– سارا اشکالى نداره! اونجا رو براى خودمون خوشگل می‌کنیم، به هم روحیه می‌دیم تا ببینیم بعد چى می‌شه…

حالا بعد از چند روز که اتاق‌هاى جدید را چیده‌ایم و هر کدام‌مان هر چه که دوست داشتیم را دور و برمان گذاشته‌ایم، باید بیایید و در حلقه موج مثبتمان قرار بگیرید تا ببینید که چه شده و چه‌ها مى‌شود کرد. زهره‌جان تلویزیون قدیمى قرمزرنگ را یک‌طرف گذاشته، طرف دیگر هم یک دستگاه تایپ قدیمى؛ آخر، زهره عاشق وسایل عتیقه است.

رییس جان‌مان اتاقش را پر از گلدان گل کرده و مرتب آب‌شان مى‌دهد و نوازش‌شان مى‌کند و قربان‌صدقه‌شان مى‌رود. نجمه‌جانم تابلوهایى که کشیده و لوح‌هاى یادبود را براى انرژى دادن بیشتر آورده، و من بى‌تردید اولین و بهترین گزینه‌ام تابلوهاى ویتراى آرمتى است. ترکیب رنگ‌ها و نقش‌هایش دل هر کس را می‌برد. خستگى چشم‌ها فراموش مى‌شود وقتى نگاهت را مى‌دوزى به خط‌هایش، به لطیفى طرحش. هر که رد مى‌شود -حتى آقایان که کلى نگرند-  مى‌توانى عمق نگاهشان و لذتى که از تماشاى آنها برده‌اند را حس کنى. خیلى‌هایشان مى‌پرسند که دوره آموزش ویتراى هم دارید؟

حالا اتاق کارمان پنجره رو به حرم امام رضا یا به دشت و کوهستان ندارد، ولى حال همه ما خوب است. من هم خوبم. حال خوبم را مدیون شمایم بانوى هنرمند غرفه آرمتى، مریم جان اصغرى

پى‌نوشت: نفسِ ایده‌آل‌خواهم خانه‌اى می‌خواهد نورگیر که قاب بالایى پنجره‌هایش، ویتراى داشته باشند!!!

استغفرالله…

#ویتراى_آرمتى

#من_یک_باسلامى_هستم

#سارا_عبداللهى



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x