نسخه جدید (۱.۱۵) اپ غرفه من منتشر شد


1,101

با راهنمایی‌هایی شما باسلامی‌ها و تجربه‌های خوبی که در اختیار تیم باسلام گذاشتید، نسخه جدید اپ غرفه من (۱.۱۵) هم منتشر شد. انتشار این نسخه، با تغییرات بزرگی همراه بود که ما توی تیم باسلام اسمش را گذاشته‌ایم «جراحی پردازش سفارش». تغییر سنگینی بود که امیدواریم باعث بهبود تجربه غرفه‌داری شما در باسلام بشود. بیایید تغییرات را با همدیگر مرور کنیم:

  • تغییر ساختار پردازش سفارش: با انتشار این نسخه از اپ غرفه من، سفارش‌ها به طور متفاوتی پردازش می‌شوند. یعنی فرایند پردازش سفارش از لحظه ثبت سفارش توسط مشتری تا زمانی که محصول به دست مشتری می‌رسد، مسیر متفاوتی را طی می‌کند که باعث سرعت بیشتر و کم شدن خطاها می‌شود. درباره مدل جدید پردازش سفارش، قبلا هم در وبلاگ باسلام صحبت کرده بودیم. بخوانید!
  • اضافه شدن ریز گزارش‌های مالی: در نسخه قبلی اپ غرفه من، بخشی به نام «گزارش مالی» اضافه شده بود که خیلی ساده کار می‌کرد. ولی اکثر شما به ما گفتید که نسخه کامل با جزئیات دقیق هر سفارش را می‌خواهید. در این نسخه، ما ریز گزارش مالی را هم اضافه کردیم. در بخش گزارش مالی، با فشردن کلید «مشاهده جزئیات مالی» فهرست همه کالاهایی که فروخته‌اید و پولش به حساب شما واریز شده را می‌بینید.
  • بهبود اطلاع‌رسانی‌ها در مراحل مختلف سفارش: پیش از این گاهی به خاطر محدود بودن هشدارها به غرفه‌دار، گاهی سفارشی ثبت می‌شد و غرفه‌ها مطلع نمی‌شد. حالا با بهبود سیستم هشدار به غرفه‌دار، احتمالا هیچ سفارشی از چشم شما مخفی نماند.
  • اضافه شدن بخش معرفی باسلام به ابتدای اپ: وقتی اپ غرفه من را برای اولین بار اجرا می‌کنید، در سه تصویر باسلام را معرفی می‌کند. البته شما که قبلا جزء غرفه‌داران باسلام بوده‌اید، باسلام را به خوبی می‌شناسید. ولی از این به بعد اگر کسی از شما پرسید باسلام کجاست و به درد چه کسانی می‌خورد، به او بگویید اپ غرفه من را نصب و اجرا کند؛ خودش متوجه خواهد شد.

تجربه شما در شیوه جدید پردازش سفارش چیست؟

لطفا سازوگار جدید پردازش سفارش را به خوبی زیر نظر بگیرید و تجربه‌تان را زیر همین یادداشت در وبلاگ باسلام برای ما بنویسید. ما برای این تغییرات، تحلیل‌ها و بررسی‌های مفصلی انجام دادیم تا به بهترین شکل دست پیدا کنیم، ولی هم شما می‌دانید و هم ما، که حرف آخر را «تجربه شما» می‌زند. منتظر نقد و بررسی‌های سازنده شما درباره اپ غرفه من هستیم.

دانلود نسخه جدید اپ غرفه من


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x