به لطافت همیشگیِ بهار


1,313

as-soft-as-spring

برای ما ساکنان شهرهای مرکزی ایران، تابستان و زمستان ندارد. همیشه سال باید یک کرم مرطوب‌کننده بگذاریم داخل کیفمان و هرچند ساعت یک بار پوست دست و صورتمان را که در معرض هواست، با کرم ماساژ دهیم.

چندسالی‌ست که من از کرم‌های مرطوب‌کننده به سمت آب‌رسان‌های خارجی کوچ کرده‌ام. این کرم‌های آب‌رسان، چرب نیستند. بوی عطر شدید ندارند و آلرژی تنفسی من را تحریک نمی‌کنند. مدت ماندگاری مناسبی هم دارند.

حالا با کرمی روبرو شدم که ایرانی‌ست. پس ارزش یک بار امتحان را حتماً دارد. بسته‌بندی مناسبی دارد که از فشرده شدن تیوپ کرم جلوگیری می‌کند و خب جالب است.

یک بروشور کامل داخل جعبه هست که معرفی مختصری از دیگر کرم‌های دلبان به ما می‌دهد. و یک تیوپ سایز متوسط با طرح گل همیشه‌بهار.

کمی از کرم را روی دستم زدم و شروع کردم به ماساژ دادن، پوشش‌دهی خوبی داشت و به سادگی دستم را کرم زدم. در انتها هیچ چربی اضافه‌ای باقی نماند اما لطافت خوبی ایجاد کرد. عطر ملایمش هم حس مطبوعی به همراه دارد.

تولیدکننده‌اش می‌گوید عصاره گل همیشه بهار دارد و ویتامین E، ویتامین C و گلسیرین مواد اصلی تشکیل‌دهنده این کرم است. وجود این مواد به طراوت و شاداب ماندن بیشتر پوست کمک می‌کند، و از پوست دربرابر سرما یا گرمای شدید و عوامل شیمیایی محافظت می‌کند.

من برای تست یکی از دستهایم را با کرم دلبان ماساژ دادم و دست دیگرم را نه. در چند ساعت بعدی مدام چک می‌کردم. کوچکترین چربی به پوست نداد اما در عین حال پوستم لطیف و نرم و شاداب شد.

از همه جهت کرم مرطوب‌کننده مؤثر و خوبی‌ست. پس ارزشش را دارد.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x