[۳ آذر] تخفیف شنبه‌ صبح: اول هفته را با تخفیف‌هایِ باسلامی آغاز کنید


1,059

باسلام - basalm - تخفیف - discount - Saturday - شنبه - تخفیف‌های صبح شنبه

باسلام این هفته نیز برایتان پیشنهاد‌های جذابی دارد. اول هفته را با «تخفیف شنبه صبح»‌آغاز کنید و از تخفیف‌های غرفه‌داران باسلامی لذت ببرید. به این‌ترتیب می‌توانید هر چیزی را که نیاز دارید با قیمت پایین‌تری بخرید. در تخفیف شنبه صبح هر هفته، به سراغ غرفه‌دارانی می‌رویم که محصولاتی را با تخفیف عرضه می‌کنند.

قهوه هسته خرما 

‌غرفه «بازار سلامتی» این هفته قهوه هسته خرما را با ۲۷درصد تخفیف در باسلام عرضه می‌کند. این محصول ۵۰۰گرم وزن دارد و پس از بسته‌بندی ۵۱۸گرم می‌شود. صاحب این غرفه می‌گوید که این محصول حداکثر تا یک روز دیگر آماده می‌شود و برای شما پستش می‌کند.

قیمت قهوه هسته خرمای غرفه بازار سلامتی در باسلام:
  • قیمت اصلی محصول: ۱۵۰٫۰۰۰ ریال
  • قیمت پس از تخفیف: ۱۱۰٫۰۰۰ ریال

این محصول را می‌توانید همین حالا از باسلام خریداری کنید. حمید کیانی صاحب غرفه بازار سلامتی می‌گوید: «ابرای دم کردن این نوشیدنی نیازی به دستگاه خاصی نیست. با ریختن پودر قهوه هسته خرما و همچنین آب جوش در قوری و قرار دادن آن روی کتری یا سماور، قهوه شما آماده می‌شود.»

 

خرید قهوه هسته خرمای بازار سلامتی در باسلام

چهار شیره

 

غرفه «خانه ایرانی مشهد» چهار شیره را با ۹درصد تخفیف در باسلام عرضه می‌کند. این محصول یک کیلو گرم وزن دارد و هنگام بسته‌بندی وزنش یک کیلو و ۳۰گرم می‌شود. صاحب این غرفه می‌گوید که این محصول حداکثر تا ۲روز آماده می‌شود و برای شما پستش می‌کند.

قیمت چهار شیره غرفه خانه ایرانی مشهد در باسلام:
  • قیمت اصلی محصول: ۲۰۵٫۰۰۰ ریال
  • قیمت پس از تخفیف: ۱۸۷٫۰۰۰ ریال

اگر دنبال چهارشیره متشکل از شیره‌های انگور، خرما، توت و انجیر  می‌گردید همین حالا دست به کار شوید. حسین مترقب صاحب غرفه خانه ایرانی مشهد درباره خواص این شیره می‌گوید: «چهار شیره اکسیرحیات برای کم خونی و فقر آهن است و برای  یبوست، بیماری های استخوان مفید است. این محصول باعث تقویت حافظه می‌شود و سرشار از ویتامین A، B، C، پتاسیم، کلسیم و منگنز است.»

خرید چهارشیره‌ی خانه ایرانی مشهد در باسلام


ست روسری و ساق

غرفه «نرسا بانو» این هفته ست روسری و ساق نرسا طرح تمبر را با ۸ردصد تخفیف در باسلام عرضه می‌کند. این محصول ۱۵۰گرم وزن دارد و هنگام بسته‌بندی وزنش ۳۰۰گرم می‌شود. صاحب این غرفه می‌گوید که این محصول حداکثر تا ۲روز آماده می‌شود و برای شما پستش می‌کند.

قیمت ست روسری و ساق نرسا طرح تمبر غرفه نرسا در باسلام:
  • قیمت اصلی محصول: ۴۳۰٫۰۰۰ ریال
  • قیمت پس از تخفیف: ۳۹۵٫۰۰۰ ریال

اگر دنبال یک ست روسری و ساق برای خودتان می‌گردید همین حالا دست به کار شوید چون تنها یک عدد از آن باقی مانده است. اگر آقا هستید بهتر است به این فکر کنید که محبوب زندگی‌تان چه‌قدر از دیدن این کادویی خوشحال می‌شود. راستی، حسنا سادات بنی‌طبا صاحب غرفه نرسا بانو درباره حسن ست روسری و ساق می‌گوید:«جنس روسری حریر ژرژت دور دست دوز است و بدنه ساق دست از مرغوب ترین ریون درست شده است.»

 

خرید ست روسری و ساق نرسا طرح تمبر از غرفه نرسا بانو در باسلام

کرم روشن‌کننده زعفران در باسلام

غرفه «گروه گندم» این هفته کتاب روشن‌کننده زعفران ۳۰ گرمی خانه گندم را با ۲۰ردصد تخفیف در باسلام عرضه می‌کند. این محصول ۳۰گرم وزن دارد و هنگام بسته‌بندی وزنش ۱۱۰گرم می‌شود. صاحب این غرفه می‌گوید که این محصول حداکثر تا ۱روز آماده می‌شود و برای شما پستش می‌کند.

قیمت کرم روشن کننده زغفران در غرفه گروه گندم در باسلام:
  • قیمت اصلی محصول: ۲۵۰٫۰۰۰ ریال
  • قیمت پس از تخفیف: ۲۰۰٫۰۰۰ ریال

طبق گفته گروه گندم این کرم روشن‌کننده پوست و ضدچروک است. همچنین لکه‌های سوداوی پوستی از قبیل لکه‌های پس از بارداری را از بین می‌برد. اگر دنبال چنین محصولی می‌گردید همین حالا روی به لینک زیر بروید و آن را از باسلام خریداری کنید.

خرید کرم روشن‌کننده زعفرانی غرفه گروه گندم در باسلام


آلبالو خشکه‌ی مرطوب

غرفه «میوه خشک آذر» این هفته آلبالو مرطوب را با ۷درصد تخفیف در باسلام عرضه می‌کند. این محصول ۳۵۰گرم وزن دارد و هنگام بسته‌بندی وزنش ۳۸۰گرم می‌شود. صاحب این غرفه می‌گوید که این محصول حداکثر تا ۲روز آماده می‌شود و برای شما پستش می‌کند.

قیمت آلبالو مرطوبِ غرفه میوه خشک آذر در باسلام:
  • قیمت اصلی محصول: ۱۱۳٫۴۰۰ ریال
  • قیمت پس از تخفیف: ۱۰۵٫۶۰۰ ریال

صاحب این غرفه درباره خواص آلبالو خشکه می‌گوید: «آلبالو خشکه فعالیت آنزیم‌های دخیل در فرآیند التهاب و احساس درد را کاهش می‌دهد. در نتیجه می‌توان فعالیت ضد درد آلبالو را شبیه به استامینوفن یا ایبوپروفن دانست.»


خرید آلبالو مربط از غرفه میوه خشک آذر در باسلام

 

برای دیدن تمامی تخفیف‌های باسلامی می‌توانید تخفیف‌های شنبه صبح باسلامی را ببینید. دوست دارید کدام غرفه‌ها و محصولات در هفته بعد با تخفیف عرضه شوند. آن‌ها را برای ما بنویسید تا غرفه‌داران و صاحبان این محصولات آن‌ها را ببینند وهفته آینده این محصولات را با تخفیف‌های جذابی به فروش بگذارند.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
3 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
چهره گشا
چهره گشا
5 سال قبل

دیوانه شدم .میخاستم برا یکی با آپ خرید کنم.

امانپور
امانپور
5 سال قبل

سلام! من در بازار اجتماعی باسلام یک غرفه دارم به‌نام پتشاپ فروشگاه ماه(mah). می‌تونین محصولات من رو اینجا به صورت آنلاین ببینین و بخرین.

سلامتکده ریحان
سلامتکده ریحان
5 سال قبل

به ما هم سر بزنید???

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x