مسابقه تلگرامی «ببینانید»


1,062

bebinanid-competition-in-telegram
باسلام یک بازار اجتماعی است و موفقیت هر غرفه، مرهون تعامل جمعی و به خصوص، تلاش و انرژی مدیران غرفه‌‌هاست. به همین جهت، باسلام یک طرح تبلیغاتی با مشارکت غرفه‌داران راه‌اندازی کرده با عنوان مسابقه «ببینانید».

ببینانید چیست؟

در این مسابقه، برای غرفه‌ها، پوسترهایی طراحی شد و در یک کانال اختصاصی برای این مسابقه با عنوان «ببینانید» قرار گرفت. غرفه‌دارها در یک مسابقه ده‌روزه، از سوم مردادماه تا الآن با هیجانی مثال‌زدنی برای انتشار هر چه بیشتر این پوسترها در تلگرام تلاش می‌کنند و هر روز در کانال «ببینانید» نام غرفه‌های پربازدیدتر جهت اطلاع شرکت‌کنندگان اعلام می‌شود.
طبق قوانین مسابقه، بالاترین بازدید هر پوستر ملاک برتری در مسابقه‌ است و در نهایت سه پوستر پربازدیدتر به عنوان برنده اعلام خواهند شد. این سه پوستر به ترتیب در اسلایدر صفحه اول سایت باسلام قرار خواهند گرفت.

مسابقه همچنان ادامه دارد و تا امروز ۲۳ نفر از غرفه‌داران باسلام با قدرت تمام با هم رقابت می‌کنند. تا الآن ۱۵ غرفه توانسته‌اند پوسترهایشان را به بازدید بیش از ۱۰۰۰ برسانند و بعضی هم از مرز ۱۰ هزار بازدید گذشته‌اند. هر روز هم به آمار بازدید این پوسترها اضافه می‌شود و رقابت به نقطه بسیار حساسی رسیده است.
مسابقه ببینانید تا روز جمعه ۱۳ مردادماه ادامه دارد و همان شب، غرفه‌‌ای که پوسترش به بیشترین آمار بازدید رسیده باشد، پیروز میدان خواهد بود.
bebinanid-competition-in-telegram
اگر درباره مسابقه، سؤالی دارید می‌توانید از آی‌دی‌های زیر در تلگرام بپرسید:


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x