چند پیشنهاد خواندنی باسلامی


1,326

خوشبخت، کسی است که به یکی از این دو چیز دسترسی دارد: یا کتاب های خوب یا دوستانی که اهل کتاب باشند. — ویکتور هوگو

از آنجایی که ما دوستان باسلامی اهل کتاب کم نداریم قصد داریم امروز چند دوست و غرفه‌دار اهل کتاب را به شما معرفی کنیم تا با کتاب‌های باسلامی بیشتر آشنا شوید.

هر صبح می‌میریم، نوشته احمد بطحایی

اگر در بند اعدامی‌ها باشید و در انتظار اجرای حکم‌تان و از قضا در چنین موقعیت هولناکی عاشق هم شده باشید، چه حسی دارید؟ احمد بطحایی در رمان «هر صبح می‌میریم» این موقعیت را به تصویر کشیده است. کمی از متن کتاب را با هم می‌خوانیم:

صدای راه رفتن هیتلری توی کریدور هم نمی‌تواند جلوم را بگیرد. سر و صدای باز شدن در. حتی سرباز دستم را می‌گیرد نمی‌دانم چرا این قدر مهربان شده. بهترین کاری را که می‌شد در حقم انجام می‌دهند. لااقل از این اتاق خلاصم می‌کنند…

قیمت پشت جلد این کتاب ۱۱ هزار تومان است، ولی از آنجا که نویسنده این رمان در باسلام غرفه دارد، می‌توانید این کتاب را از خود او با تخفیف خوبی خریداری کنید: یعنی با قیمت ۸۸۰۰ تومان. همین حالا از غرفه او آنلاین سفارش دهید و هر جای ایران که هستید، تحویل بگیرید. بر روی تصویر زیر ضربه بزنید.

باسلام |‌ Basalam - کتاب هر صبح می‌میریم نوشته احمد بطحایی
خرید زمان «هر صبح می‌میریم» با تخفیف ویژه از نویسنده

چگونه نظام سرمایه‌داری غرب ریشه‌های اخلاقی و انسانی بشریت را نابود می‌کند؟

سید مرتضی، صاحب غرفه کتابگاه که تا حالا بالای صد فروش در باسلام داشته، کتابی دارد با عنوان «تروریسم غربی»، اثر پروفسور روژه گارودی. موضوع این کتاب، بررسی عوامل پیدایش تفکر و دیدگاه مذهبی، فلسفی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی غرب در جهان امروزی است. صاحب غرفه در معرفی این کتاب می‌گوید:

نویسنده پس از سال‌ها تحقیق و تفحص در مسائل دینی، سیاسی و فرهنگی ادیان و اقوام مختلف، از فلسفه چین باستان تا فلسفه هند و ایران، و نیز بررسی تفکر و فلسفه یونان و روم باستان، به این نتیجه رسید که غرب، محصول یک حادثه بوده و…

قیمت این کتاب ۲۵ هزار تومان است. و اگر خرید شما از این غرفه حداقل ۵۰ هزار تومان باشد، ارسالش به سراسر ایران رایگان خواهد بود. برای خرید روی تصویر زیر ضربه بزنید.

باسلام | Basalam - کتاب تروریسم غربی نوشته روژه گارودی
خرید آنلاین کتاب «تروریسم غربی» نوشته روژه گارودی

ادواردو آنیلی، شهید آمریکایی

ادواردو آنیلی (Edoardo Agnelli) فرزند جیانی آنیلی، سناتور و میلیاردر ایتالیایی، صاحب کارخانه ماشین‌سازی فیات، فراری، اوبکو، لامبورگینی و چندین شرکت معروف دیگر بود که در دانشگاه نیویورک به صورت اتفاقی چشمانش به کتاب قرآن افتاد و مسیر زندگی‌اش تغییر کرد.

باسلام | Basalam - ادواردو آنیلی

درباره ادواردو آنیلی، سه غرفه در باسلام کتاب دارند. با خرید این کتاب‌ها می‌توانید با این شخصیت ویژه که آن همه ثروت را رها کرد و به اسلام ملحق شد و در نهایت به مقام والای شهادت رسید، آشنا شوید.

باشگاه کتابخوانی محیا | کتاب خوب | مبین کتاب

کشک خیلی هم کشکی نیست

مهندس عباس نورزائی، صاحب غرفه کُچک (به معنای مروارید) از زاهدان به باسلام آمده است. بر اساس مطالعاتی مهندس نورزائی درباره غذاهای بومی انجام داده، توانسته به طرحی جهت راه‌اندازی کسب و کار برسد. اگر دوست دارید درباره زابل بیشتر بدانید، سفرنامه یاسرخسرو به زابل را بخوانید.

آشنایی با انواع کشک در دنیا، مقایسه ۱۴ نوع کشک و رتبه‌بندی آن‌ها بر اساس مؤلفه‌های مختلف و… از جمله مطالب مهم کتاب مهندس نورزائی با عنوان «کشک زرد زابلی، طرحی برای کسب و کار» است. با مطالعه این کتاب می‌توان پی برد که زندگی خیلی هم کشکی نیست! قیمت پشت جلد این کتاب ۷۰۰۰ تومان است ولی چون مستقیما از خود نویسنده می‌خرید، می‌توانید با قیمت ۵ هزار تومان سفارش دهید و هر جای ایران که هستید تحویل بگیرید.

باسلام | Basalam - خرید کتاب کشک زرد زابلی
خرید کتاب کشک زرد زابلی نوشته مهندس نورزائی

کتاب‌هایی برای سکوت بیشتر کوچولوها

خاله‌ریزه از شهرستان زابل، یک کتاب کودک از جنس نمد و کاملا دست‌دوز با تعداد صفحات قابل تغییر در غرفه‌اش گذاشته است. به گفته‌ خانم نوری که صاحب غرفه خاله ریزه است، این کتاب هیچ خطری برای کوچولوها ندارد. مامان‌ها می‌توانند به کارشان برسند و بچه‌ها بازی کنند و یاد بگیرند.

با این کتاب نمدی، بچه‌ها مهارت‌های مختلفی مثل باز و بسته کردن دکمه لباس، باز و بسته کردن زیپ، شناخت حیوانات، تشخیص رنگ‌ها، تشخیص اشکال هندسی، پازل ساده و… را یاد می‌گیرند. این‌ها بخش‌هایی از کتاب کودک نمدی است که به کتاب سکوت معروف است و ابعاد ۲۰ در ۲۰ سانتی‌متر دارد.

سفارش کتاب کودک نمدی با قیمت ۸۵ هزار تومان از زابل

برای گم نکردن صفحات کتاب‌ از نشانه‌ها استفاده کنید

اگر کتاب‌های بالا را سفارش دادید و خواستید بخوانید، می‌توانید از نشانگر کتاب استفاده کنید تا صفحه‌ها را گم نکنید. صاحب غرفه ولی نعمتان از شهر تهران یک نوع نشانگر کتاب دارد از جنس فلز و صدف که تنها ۴ هزار تومان قیمت دارد. می‌توانید از اینجا هر تعداد که خواستید سفارش دهید.

غرفه‌های سوزن‌دوز، روبانا، دست‌‌سازه‌‌های ترنج، دست‌سازه‌های مهتاب، آتریسا، فانتزی، ریحان‌بانو و ملورین نیز از جمله غرفه‌های دیگری هستند که نشانگرهای متفاوت و در طرح‌های مختلفی را پیشنهاد می‌کنند.

باسلام | Basalam - سفارش آنلاین انواع بوکمارک یا نشانگر کتاب
سفارش انواع بوکمارک یا نشانگر کتاب از غرفه روبانا

راستی می‌توانید با محصولات فرهنگی بیشتری در بازار محصولات فرهنگی باسلام آشنا شوید. شما چه کتاب‌هایی را پیشنهاد می‌کنید؟



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
4 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Basalam.it/tasneem
Basalam.it/tasneem
5 سال قبل

سلام
چه جالب نمیدونستم باسلام غرفه فروش کتاب هم داره.
از غرفه عرقیات تسنیم هم دیدن کنید.

basalam.ir/ampr
basalam.ir/ampr
5 سال قبل

سلام
همه چی به کنار, غرفه های دستسازه هم به کنار.
گاهی اوقات چیزهای مورد نیازتون که هیچ جا پیدا نمیشه پیدا میکنید.

شفا
شفا
5 سال قبل

یه مقاله هم در مورد روغن خراطین بنویسید
مثل کندش??

سید
سید
5 سال قبل

سلام کتابهای جالبی معرفی شد
مسئول غرفه الکتروکالا به غرفه ما هم سر بزنید.

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x