عیدی نوروزی غرفه‌دار باسلامی به نیازمندان


2,709

هدیه نوروزی

فرستنده ناشناس یکی از طرح‌های باسلام است که با مشارکت غرفه‌داران و خریداران باسلامی در زمینه مسئولیت اجتماعی اجرا شده و می‌شود. این طرح یکی از راه‌های کمک به نیازمندان و فرصتی برای کمک به آن‌ها با حفظ عزت نفس آنان است که بدون این که از کسی درخواست بکنند سبد کالا دریافت کنند و نیز کسانی که به این افراد کمک می‌کنند خودشان نیز ناشناس می‌مانند.

کمک به نیازمندان

باسلام، سایت کمک به نیازمندان یا خیریه نیکوکاری نیست، بلکه بازاری اجتماعی است که انسان‌ها در آن، چه در نقش تولیدکننده یا فروشنده و چه در نقش خریدار یا مصرف‌کننده، حواسشان به عدالت اجتماعی و نوع‌دوستی هست. باسلام برای این منظور طرح «فرستنده ناشناس» را در طول سال اجرا می‌کند. البته بعضی از ایام سال مانند ماه مبارک رمضان و عید نوروز مشارکت در این طرح بیشتر بوده است.

اکنون در استقبال از نوروز ۹۸ یکی از غرفه‌داران باسلامی که عضو طرح «خرید یه‌کاسه» (انبار مرکزی غرفه‌داران برای ارسال سریع و یک جای سبد خرید مشتریان) است موجودی پایان سال خود را که ۲۱۳ محصول است به صورت کامل به طرح فرستنده ناشناس سپرده است تا از طریق بازار اجتماعی باسلام به خانواده‌های نیازمند و آبرومند ارسال شود.

کمک به نیازمندان

محصولات اهدایی

محصولاتی اهدایی این غرفه‌دار باسلامی که توسط باسلام برای کمک به نیازمندان واقعی ارسال می‌گردد شامل انواعی از مواد غذایی است؛ از جمله:

کمک به نیازمندان به صورت فرستنده ناشناس



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x