چگونه در باسلام غرفه‌ بسازیم


153,225

باسلام یک فروشگاه بزرگ اینترنتی نیست بلکه یک بازار آنلاین بدون مرز است؛ یعنی باسلام در جایگاه یک پلتفرم و فضای آماده الکترونیکی، بین فروشندگان و خریداران قرار گرفته است تا آدم‌ها بتوانند به صورت مستقیم و بی واسطه و نیز به سرعت و دقت، و به آسانی و راحتی بخرند یا بفروشند.

همین ویژگی باسلام باعث شده است تا این بازار، به یک شبکه اجتماعی بزرگ نیز تبدیل شود، آدم‌ها را از همه جای ایران جذب کند تا هم با یکدیگر آشنا شوند و هم به کاسبی یکدیگر رونق و برکت دهند.

فروش در باسلام

برای خرید یا فروش در باسلام باید عضو این بازار مردمی شوید که البته ثبت‌نام در باسلام، آسان و رایگان است و فقط به یک شماره همراه مالکانه و پذیرفتن قوانین و شرایط آن نیاز دارد. همچنین علاوه بر وب‌سایت، می‌توانید از اپلیکیشن‌های باسلام استفاده کنید.

اگر قصد فروش اینترنتی محصول یا محصولاتی را دارید این فرصت باسلامی را از دست ندهید و از  طریق اپلیکیشن غرفه من، غرفه خودتان را بسازید و مدیریت آن را در خودتان در دست بگیرید و به درآمد میلیونی ماهانه برسید.

غرفه من در باسلام

مدیریت غرفه در باسلام، کاملاً در اختیار خودتان است نه باسلام! و باسلام به صورت مستمر برای افزودن یا بهبود قابلیت‌های غرفه‌داری تلاش می‌کند. بد نیست خیلی کوتاه با این امکانات آشنا شوید.

  • پیشخوان غرفه

در این قسمت، اطلاعات مهم غرفه‌ را در یک نگاه می‌‌بینید؛ مثل: تعداد سفارش، تعداد محصول عرضه شده و فروش رفته، تعداد نظرات و تجربه‌های خرید مشتریان، آمار بازدید و فروش هفتگی یا ماهانه.

  • محصولات

مهم‌ترین بخش هر غرفه، کالا و دسته‌بندی و قفسه‌بندی آن است. در این قسمت به راحتی می‌توانید محصول اضافه کنید، محصولات قبلی را ویرایش کنید، قفسه‌بندی تعریف کنید و کالاها را در آنها جا دهید، محصولات خود را جستجو و پیدا کنید یا با استفاده از گزینه‌های برنامه، به گروهی از محصولات دسترسی داشته باشید و اطلاعات‌شان را اصلاح کنید.

  • مشتریان

از محصولات مهم‌تر، مشتریان شما هستند و شما باید بتوانید مشتریان خودتان و میزان خرید و رضایت‌شان را رصد و تحلیل کنید. این امکان در غرفه‌داری باسلام دیده شده و مشاهده نظرات خریداران و مرتب‌سازی مشتریان بر اساس خرید از قابلیت‌های خوب این قسمت است.

  • سفارشات

در این بخش، می‌توانید تمام سفارش‌های جدید و قدیم مشتریان را ببینید و آنها را با گزینه‌های مختلف داخل برنامه، مدیریت و پردازش کنید؛ مانند انتخاب سفارش‌های جدید، ارسال شده، در حال آماده‌سازی یا در نوبت ارسال.

یادتان باشد که با حفظ کیفیت محصول و نیز خوش‌قولی و ارسال به موقع سفارشات، مشتریان خود را وفادار کنید تا آنها بیشتر و بیشتر از شما بخرند.

  • گفت‌وگوی آنلاین

چون خرید و فروش در باسلام مستقیم و بدون واسطه است، امکان صحبت درباره محصول یا حتی چانه‌زنی درباره قیمت و گرفتن تخفیف وجود دارد. این گفت‌وگوها می‌تواند قبل از انتخاب و خرید یا پس از آن صورت بگیرد.

همان طور که در معامله واقعی، صحبت کردن طرفین خیلی مهم و مؤثر است، در فروش آنلاین از طریق باسلام نیز از قدرت گفت‌وگو و پاسخ سریع و دقیق استفاده کنید.

  • تخفیفات خرید

از طریق اپلیکیشن غرفه‌داری باسلام، می‌توانید برای محصولات خود یا مشتریان، کد تخفیف تعریف کنید و زمان و مقدار آن را مدیریت کنید. یکی از روش‌های جذب مشتریان، تخفیف عمومی قیمت محصول یا تعریف کد تخفیف برای خرید اول است. همچنین می‌توانید با ساخت کد تخفیف، مشتریان جدیدی را به باسلام و خرید از غرفه خودتان دعوت کنید.

  • امکانات دیگر!

یکی از قابلیت‌های اپ غرفه من، شخصی‌سازی غرفه است تا سلیقه به خرج دهید و غرفه‌ای زیبا بسازید؛ مثلاً نام، تابلو و تصویر دلخواه و جذابی برای غرفه و پروفایل خودتان قرار دهید یا پیامی عمومی برای همه کاربران و خریداران باسلامی بگذارید تا انگیزه بیشتری برای خرید پیدا کنند.

به جای توضیح درباره امکانات دیگر، مانند مدیریت روش و هزینه ارسال، تسویه حساب و امور بانکی، گرفتن نشان غرفه برتر، سامانه‌های باسلامی، آگهی در باسلام و… بهتر است همین الآن غرفه باسلامی خودت را بسازی و قبل از عرضه محصول، با فروش در باسلام آشنا شوی.


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

5 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

سلام من د باسلام ثبت نام کرده بودم و در کیف پولم هم پول یود اما به یک باره از باسلام بیرون اومدم و هرچه قدر رمز میزنم نمیاره و میزنه که اتصال موفق نیست ولی با شماره های دیگه میزنم میاره آیا کسی مرا بلاک کرده

فاطمه سادات موسوی
فاطمه سادات موسوی
مدیر
پاسخ به  فاطمه
6 ماه قبل

سلام فاطمه خانم؛ نه بلاک که نمیشه کرد عزیز. حتما فیلنرشکن رو خاموش کن یا یه بار حذف و نصب کن برنامه رو

احمد مطهری
احمد مطهری
3 سال قبل

سلام وقتتون بخیر با پشتیبانی تماس بگیرید و مشکلتون رو بگید، به خوبی راهنماییتون میکنن.

سیده زینب میرفیضی
سیده زینب میرفیضی
4 سال قبل

سلام دوست گرامی
حتما با پشتیبانی باسلام با شماره 02531075 تماس یگیرین تا دوستان در اسرع وقت مشکلتون رو حل کنن

سعید
سعید
پاسخ به  سیده زینب میرفیضی
1 سال قبل

خسته نباشیداگه یه بخش برای شغل های دیگر مثل خدمات کارگریا مثلاً بناباشه عالی میشه اونوقت همه نصب میکنن