سلام پی؛ سرویس خرید اعتباری باسلام راه‌اندازی شد


3,307

ممکن است برای هرکسی در طول ماه پیش بیاید که به کالایی احتیاج پیدا می‌کند اما به هردلیلی تا ماه بعد امکان پرداخت نقدی هزینه آن محصول را نداشته باشد.

سرویس خرید اعتباری که به تازگی در باسلام راه‌اندازی شده است، به کاربر این امکان را می‌دهد تا بدون پرداخت نقدی، به میزان مشخصی به صورت اعتباری خرید کند و سپس در فاصله یکم تا پنجم ماه بعد هزینه خرید خود را یک‌جا پرداخت کند.

در استفاده از این سرویس هیچ سودی از خریدار دریافت نمی‌گردد و برای فعال‌سازی آن نیازی به چک، سفته، ضامن و… وجود ندارد.

سلام‌پی تا اطلاع‌ثانوی برای بخشی از کاربران فعال شده و در آینده‌ای نزدیک و بهبود و اصلاح آن، برای همه‌ی کاربران و غرفه‌داران باسلام فعال می‌شود.

چطوری سرویس پرداخت اعتباری سلام پی رو فعال کنیم؟

برای این کار کافیست در اپلیکیشن یا سایت باسلام، ابتدا در بخش پروفایل، روی سرویس اعتباری بزنید و فرآینده ساده و کوتاه فعال سازی را آغاز کنید. سپس با گذاشتن تیک مطالعه قوانین و زدن روی گزینه فعال سازی، درصورتی که در باسلام لاگین هستید این سرویس برای شما فعال می‌شود.

درصورتی هم که در باسلام لاگین نباشید، کافیست کد ملی و تاریخ تولد متعلق به شماره موبایل ثبت نامی در باسلام را وارد کنید.

چطوری از سرویس پرداخت اعتباری سلام پی استفاده کنم؟

برای پرداخت از طریق سرویس اعتباری سلام پی، بعد از اضافه کردن محصولات موردنظر به سبد خرید، در قسمت پرداخت و در بخش شیوه پرداخت، پرداخت آخر ماه را انتخاب کنید.

درصورتی که موجودی اعتبار خرید اعتباری شما بیشتر از مبلغ سفارش باشد، می‌توانید همه هزینه را به صورت اعتباری پرداخت کنید اما درصورتی که میزان اعتبار از هزینه سفارش کمتر باشد، لازم است مبلغ باقیمانده را از طریق کارت بانکی بپردازید.

حالا با زدن روی دکمه «پرداخت با سرویس اعتباری» سفارش شما نهایی می‌شود.

برای مشاهده جزئیات پرداخت‌ها نیز می‌توانید در بخش سرویس اعتباری پروفایل‌تان، جزئیات مانده اعتبار، بدهی و… خود را نیز ببینید.

قوانین و مقررات استفاده از سرویس اعتباری سلام پی چیه؟

برای مشاهده قوانین و مقررات استفاده از سرویس اعتباری و همچنین دیدن  سوالات متداول، کافیست روی لینک زیر بزنید.

نحوه محاسبه و پرداخت بدهی در سرویس اعتباری سلام پی چطوریه؟

در محاسبه و پرداخت بدهی، به هر میزان که از اعتبارتان استفاده کرده باشید، بدهی شما نیز به همان میزان محاسبه می‌گردد. یعنی اگر مثلا شما به میزان 700هزارتومان از اعتبار 2میلیون تومانی‌تان استفاده کرده باشید، میزان بدهی شما 700هزارتومان محاسبه می‌شود.

برای پرداخت بدهی نیز می‌توانید در همین بخش روی پرداخت بدهی بزنید و با مشاهده میزان بدهی روی دکمه پرداخت بزنید و از درگاهی که برایتان باز می‌شود بدهی‌تان را با کارت بانکی پرداخت کنید. 

آیا این نوشته برای شما مفید بود؟

بله، دوست داشتم.
خیر، مفید نبود.
از ثبت بازخورد شما سپاسگزاریم.



دیدگاه ها

guest
30 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
30
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x