تخفیف شنبه‌ صبح باسلامی‌ها در اولین روز زمستان


1,621

باسلام - basalm - تخفیف - discount - Saturday - شنبه - تخفیف‌های صبح شنبه

اولین هفته و شنبه زمستان را با تخفیف‌های باسلام شروع کنید. این هفته نیز برایتان پیشنهاد‌های جذابی از غرفه‌های بازارا باسلام داریم. می‌توانید محصولات را با تخفیف و قیمت پایین‌تری بخرید و از خریدتان لذت ببرید.

تخفیف خرید روز اول زمستان

تارت کشک و بادمجان

بازار باسلام | basalam - پیشنهاد محصول - تارت کشک و بادمجان

شبنم داوطلب، در غرفه «غذای خانگی نیلا» این هفته همه محصولاتش را در بازار باسلام با تخفیف عرضه می‌کند. یکی از آن‌ها «تارت کشک و بادمجان» است. این غرفه‌دار، کشک بادمجان در نان تارت را فقط برای تهران ارسال می‌کند. وزن خالص این محصول ۱۵۰ گرم و زمان آماده‌سازی آن یک روز است. همچنین تهرانی‌ها می‌توانند از این غرفه خورشت‌های قیمه و قورمه سبزی را با تخفیف بخرند.

قیمت اصلی محصول: ۲۵۰۰ تومان

قیمت پس از تخفیف: ۲۰۰۰ تومان

خرید غذای خانگی تارت کشک و بادمجان از باسلام

روغن بنفشه غلیظ پایه زیتون

بازار باسلام | basalam - پیشنهاد محصول - روغن گل بنفشه

‌غرفه «روغن طبی حیان» فروش عمده و یک لیتری روغن بنفشه پایه زیتون را با  ۲۸ درصد تخفیف و به قیمت ۱۸۰ هزار تومان در بازار باسلام عرضه می‌کند. محمدعلی شکوهیان‌راد، صاحب این غرفه می‌گوید که این محصول را از قم حداکثر تا سه روز پس از سفارش آماده و ارسال می‌کند. وی درباره کیفیت این محصول نوشته است: «این محصول دارای غلظت چهار برابری نسبت به روغن‌های بنفشه رایج در بازار است». اگر قصد خرید عمده ندارید همین غرفه روغن بنفشه پایه زیتون ۳۵ گرمی (۲۰ سی‌سی) را به قیمت ۴۵۰۰ تومان عرضه کرده است.

قیمت اصلی محصول: ۲۵۰ هزار تومان

قیمت پس از تخفیف: ۱۸۰ هزار تومان

خرید با تخفیف روغن بنفشه پایه زیتون یک لیتری از بازار باسلام

جاقلمی ویترای از جنس چوب نقوش سنتی

بازار باسلام | basalam - پیشنهاد محصول - جاقلمی چوبی

جاقلمی ویترای از جنس چوب نقوش سنتی را همین حالا از غرفه «گالری شیدانه» بازار باسلام خریداری کنید. صاحب این غرفه این محصول را با ۲۲ درصد تخفیف و با قیمت ۳۵ هزار تومان عرضه کرده است. این جاقلمی ۲۰ در ۶ سانتی‌متر است و برای روی میز کار و نگهدای قلم خطایی و خودنویس و دیگر قلم های نوشتاری مناسب است. به گفته صاحب غرفه، این جاقلمی با ویترای روکش پلی‌استر قابل‌شستشو و رنگ ثابت کار شده و روکش داخلی‌اش مخمل زرشکی است. وی این محصول را در اصفهان ده روزه آماده و ارسال می‌کند.

قیمت اصلی محصول: ۴۵ هزار تومان

قیمت پس از تخفیف: ۳۵ هزار تومان

خرید تخفیف دار جاقلمی ویترای روکش قابل‌شستشو از بازار باسلام

طراحی استیکر در ایتا

بازار باسلام | basalam - پیشنهاد محصول - طراحی استیکر

اگر دنبال تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی ایتا و تلگرام هستید و به طراحی استیکر نیاز دارید، به مریم قربانی، صاحب غرفه تبلیغاتی «آروند» در باسلام با تخفیف فوق‌العاده سفارش دهید. وی نمونه هایی از استیکرها را در صفحه محصول قرار داده است و طراحی را در ابعاد ۵۱۲ در ۵۱۲ پیکسل انجام می‌دهد. این غرفه‌دار می‌گوید که ۵ درصد از درآمد غرفه را صرف امور خیریه می‌کند.

قیمت اصلی محصول:۵۰۰۰ تومان

قیمت پس از تخفیف: ۱۰۰۰ تومان

سفارش طراحی استیکر در بازار اجتماعی باسلام

ادویه مخصوص برای انواع غذاها

بازار باسلام | basalam - پیشنهاد محصول - ادویه مخصوص

«ادویه مخصوص دردیس» را با تخفیف از غرفه «دردیس» بخرید تا شبیر شیخی آن را از مشهد با بسته بندی مناسب و با درب چفت شونده برایتان ارسال کند. وی می‌گوید از این ادویه می توان در پخت انواع غذاهای ایرانی استفاده کرد. این محصول با وزن خالص ۱۰۰ گرمی عرضه شده و زمان ماندگاری‌اش ۲ سال است.

قیمت اصلی محصول: ۱۲ هزار تومان

قیمت پس از تخفیف: ۹ هزار تومان

ادویه مخصوص دردیس را با تخفیف از باسلام بخرید

لیوان کاغذی چای‌دار

بازار باسلام | basalam - پیشنهاد محصول - لیواان کاغذی چای دار

با دمنوش‌ها برای زمستان آماده شوید! غرفه «دمنوش‌های طب نوش» بازار باسلام انواع دمنوش‌ها را در لیوان‌های کاغذی و با تخفیف‌های متنوع می‌فروشد؛ مانند: به‌لیمو، آویشن، دارچین ـ زنجبیل، گل گاوزبان، بهارنارنج، بابونه، گل محمدی، نعنا ـ پونه، چای ترش، چای سبز و چای سیاه. این دمنوش‌ها در بسته‌های ۲۰ عددی فروخته می‌شود. همچنین می‌توانید «دمنوش خانگی به» را از غرفه «بازار سلامتی» از اصفهان بخرید که به گفته غرفه‌دار (حمید کیانی) محصولات این غرفه حاصل تولید و بسته بندی توسط جمعی از زنان سرپرست خانواده است.

قیمت اصلی محصول: ۱۰ هزار تومان

قیمت پس از تخفیف: ۷ هزار تومان

خرید ۲۰ عددی لیوان کاغذی چای دار از بازار بزرگ باسلام

قوّتو چهل گیاه نیم کیلویی

بازار باسلام | basalam - پیشنهاد محصول - قوتو چهل گیاه

غرفه «برکت» با ۱۱۰ محصول متنوع، قوتو چهل‌گیاه را در بسته‌های نیم کیلویی با تخفیف ۲۵ درصد می فروشد و یک روزه از قم ارسال می‌کند. به گفته مجید پیله‌چیان (صاحب غرفه) مواد تشکیل‌دهنده این قاووت، گیاهان دارویی هستند؛ از جمله: تخم آفتاب گردان، بذر جو، تخم خرفه، بذر کاهو، بذر کنف یا شاهدانه، بذر کتان، مور دانه، تخم گشنیز، ریشه جوز، خشخاش، کنجد، هل باد، هل رسمی، فلفل سیاه، قهوه، جدوا، شقاقل، روپاس (تاجریزی)، دارچین، زنجبیل، مرزنگوش، آویشن، زنیان، نخود، میخک، بهارنارنج، بابونه، رازیانه، افتیمون، عاقرقرها، نارگیل، شکر، تخم شوید و زیره.

قیمت اصلی محصول: ۲۰ هزار تومان

قیمت پس از تخفیف: ۱۵ هزار تومان

خرید با تخفیف قوتو چهل گیاه از بازار باسلام

آب انار از باغ شخصی!

بازار باسلام | basalam - پیشنهاد محصول - آب انار

«آب انار به صورت طبیعی، خالص و بدون هیچ گونه مواد افزودنی و با رعایت نکات بهداشتی از باغ انار شخصی تهیه و به طور مستقیم عرضه می‌گردد». این جمله مجید ارسطویی، صاحب غرفه «ناربن» (به معنای درخت انار) است که این آب انار را با وزن خالص ۳۹۵۰ گرم در بازار باسلام می‌فروشد. وی توضیح داده است که این محصول برای نوشیدن، تهیه رب انار، پخت آش انار و انواع دسر و بستنی مناسب است و برای مصرف بیش از ۳ روز باید در فریزر نگهداری  شود.؛ یعنی زمان ماندگاری در یخچال ۳ روز و در فریزر ۱۲ ماه است. همچنین در توضیحات بیشتر درباره آب انار عرضه شده نوشته است که در پرورش انارهای باغ شخصی‌اش از هیچ گونه مواد سمی و دفع آفات استفاده نکرده است و مراحل آبگیری انار چهار مرحله است که در آن انارها با پمپ‌های تحت فشار شسته می‌شوند، کلیه زوائد حذف و آب‌گیری در دستگاه ویژه آب‌گیری انار انجام می‌گردد.

قیمت اصلی محصول: ۱۰ هزار تومان

قیمت پس از تخفیف: ۷ هزار تومان

راستی شما هم اگر باغ شخصی دارید، محصولات آن را هرچند به میزان محدود در بازار باسلام مستقیم بفروشید.

آب انار از باغ شخصی در اصفهان را از باسلام بخرید

قیسی زردآلو

بازار باسلام | basalam - پیشنهاد محصول - قیصی زردآلو

غرفه «خشکبار عمو حبیب» با مدیریت علی سپهری، برگه قیسی زردآلو را که از زردآلوی پیوندی اعلا باغات بناب مرند تهیه شده است با تخفیف ویژه و با وزن خالص نیم‌کیلو عرضه کرده است. وی گفته است که این میوه‌های خشک و برگه‌ها را به روش دود دادن با گوگرد تهیه کرده است و شیوه نگهداری آن در هوای سرد و خنک است. این غرفه‌دار به نظرات مختلف مشتریان پاسخ داده است.

قیمت اصلی محصول: ۲۲ هزار تومان

قیمت پس از تخفیف: ۱۵ هزار تومان

خرید با تخفیف برگه قیسی زردآلود باغات بناب در باسلام

برای دیدن تمامی تخفیف‌های باسلامی می‌توانید تخفیف‌های شنبه صبح باسلامی را ببینید. دوست دارید کدام غرفه‌ها و محصولات در هفته بعد با تخفیف عرضه شوند. آن‌ها را برای ما بنویسید تا غرفه‌داران و صاحبان این محصولات آن‌ها را ببینند و هفته آینده این محصولات را با تخفیف‌های جذابی به فروش بگذارند.

 


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم قربانی
مریم قربانی
5 سال قبل

به به میبینم که #آروند هم در این لیست هست
در اولین شنبه اولین روز زمستان سورپرایزم کردین??

ممنونممممم??

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x