دور دوم طرح دوست‌جان ۲ آغاز شد


1,092

همین یکی دو ماه پیش بود که خیلی از باسلامی‌ها هر کدام یک هدیه از محصولات باسلام برای بهترین دوست‌هایشان فرستادند. خیلی بیش از آنکه منتظرم بودیم، خیر و برکت و اتفاق‌های خوب به دنبال آن هدیه‌ها به سمت باسلام و باسلامی‌ها سرازیر شد. از رونق بیشتر غرفه‌ها و محصولات گرفته تا یادآوری‌های دوستی‌های قدیمی، زنده شدن خاطرات خوب و اضافه شدن دوستان جدیدی به باسلام.

این بار دوست‌جان ۲ به صورت گسترده‌تر و با مشارکت تازه‌نفس‌های باسلام و همراهی قدیمی‌ترها آغاز شده است. تنوع هدیه‌ها خیلی بیشتر شده و افراد بیشتری در این طرح، هدیه خواهند گرفت. شما برای دوست‌جانتان چیزی نمی‌فرستید؟ هدیه‌ها رایگان‌اند و فقط زحمت درج آدرس دوست‌جان و ارسال محبت به عهده شماست. منتظریم.

این بار، هدیه دوست جان از فردا سه‌شنبه ۲۸شهریور ۹۶ تا پایان مهر ماه، در چند نوبت اجرا می گردد. خوب است که بدانید، مسئولیت اجرای طرح دوست جان ۲ برعهده تیم‌های تازه نفس‌هاست. مجری دوره دوم طرح دوست جان ۲، تیم کلون به کاپیتانی غرفه گشتاهنر و غرفه ویترای آرمتی است. جهت اطلاع از زمان نهایی دوست جان هر هفته و شاید هر روز، وبلاگ باسلام را دنبال کنید.

راهنمای شرکت در طرح دوست‌جان ۲

بهتر است قبل از ثبت سفارش هدیه دوست جان، در باسلام گشتی بزنید و برای خود نام کاربری ایجاد کنید. بعد با نام کاربری ایجاد شده متعلق به خودتان در طرح دوست جان شرکت نموده و هدیه دوست‌تان را سفارش دهید. قرار است دوست شما با دیدن این هدیه شگفت‌زده شود و با آدرسی که همراه با هدیه برایش ارسال می‌گردد، به basalam.ir بیاید و با دریافت یک هدیه دیگر در سایت باسلام از فرستنده هدیه که شما باشید، آگاه شود. پس مراقب باشید دوست‌تان متوجه نشود که برایش هدیه می‌فرستید و به صورت کاملا نامحسوس آدرس پستی و کد پستی‌اش را برای ارسال هدیه از او بگیرید. ماجرای هیجان‌انگیزی می‌شود. نه؟ … شما نگران فرآیند اجرایی شگفت‌زده کردن دوست تان نباشید. فقط هدیه را انتخاب کنید و برایش بفرستید، به هیجان آوردن دوست تان با ما؛

جهت سفارش هدیه دوست جان خود باید این مراحل را طی کنید:

۱. جهت انتخاب هدیه دوست جان خود یکی از محصولات موجود در جدول ذیل را انتخاب نمایید.
۲. به آیدی تلگرام @doostjan پیام دهید، نام و نام خانوادگی، آدرس پستی، کد پستی و شماره تماس دوست خود را ارسال کنید.
۳. سپس کد ۱۰۰% تخفیف هدیه دوست جان خود را از آیدی @doostjan دریافت نمایید.
۴. با کلیک روی هدیه انتخابی خود که در جدول زیر آمده است، وارد صفحه هدیه‌تان شوید، دکمه خرید را بزنید، سپس با کلیک روی سبد خرید در سمت چپ بالای صفحه وارد صفحه پرداخت شوید.
۵. در قسمت نشانی گیرنده، آدرس پستی دوست‌جانتان را وارد کنید و در همان قسمت گیرنده، در ادامه آدرس، یک جمله زیبا یا شعر یا هر یادگاری دیگری که صلاح می‌دانید بنویسید تا همراه هدیه به دوست‌جانتان برسد.
۶. در نهایت کد ۱۰۰% تخفیفی را که از آیدی @doostjan گرفته بودید، در قسمت کپن تخفیف وارد کرده و روی بررسی کپن کلیک نمایید. حالا دکمه پرداخت صورتحساب را فشار دهید و پس از ورود به درگاه پرداخت بانک، پرداخت را انجام ندهید و صفحه را ببندید. دقت کنید که نباید پرداخت را انجام دهید!

نکته: کدها یک‌بار مصرف است و هر کد روی همان هدیه انتخابی که به آیدی دوست‌جان فرستاده‌اید، کار می‌کند.

لیست هدایای دوست‌جان ۲

 

ردیف هدیه تعداد وضعیت
1 نَنِه مگنت رویخچالی  25 عدد 23 عدد مانده
2 تابلو ویترای ســـلام 1 عدد تمام شد
3 تابلو نیلوفرانه صورتی 1 عدد تمام شد
4 تابلو ویترای آینه آیدان 1 عدد تمام شد
5 تابلو ویترای دلارام 1 عدد تمام شد
6  مگنت یا آویز قاب عکس 4 عدد 3 عدد
7  مگنت یخچال طرح دونات 4 عدد
8 گردنبند دخترک نازنازی – کد ۹۷ 2 عدد تمام شد
9 مگنت سرامیکی – کد ۹۸ 3 عدد تمام شد
10 مگنت سرامیکی – کد ۷۶  3 عدد 1 عدد مانده
11 مگنت سرامیکی (کد ۶۶) 3 عدد 1 عدد مانده
12 گیفت عکس کفش دوزک  1 عدد
13  جا کلیدی فیل 3 عدد 2 عدد مانده
14  گل رز کاغذی 2 عدد تمام شد
15  پینوکیو 5 عدد 3 عدد مانده
16 جادوگر مهربان  5 عدد تمام شد
17  ظرف طرح اسلیمی 16 سانتی 4 عدد تمام شد
18 چیکا ست سه عددی  2 عدد تمام شد
19  ناردون قرمز ست سه عددی 3 عدد تمام شد


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هدیه م
هدیه م
5 سال قبل

سلام،
چقدر ایده جالبیه

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x