میوه‌های خشک؛ خوردنی‌هایی برای تمام فصول


3,374

وبلاگ بازار باسلام - basalam - میوه خشک

این روزهای گرم تابستانی را فقط می‌شود با سرمای کولر و طعم میوه‌های رنگارنگ آن سَر کرد؛ از هلو و زردآلو و انبه گرفته تا آناناس و حتی توت فرنگی و انجیر.

همین روزها اگر هوس یک میوه زمستانی داشته باشید، بعید است بتوانید در بازار میوه آن را پیدا کنید؛ میوه‌هایی مثل کیوی و نارنگی و خرمالو.

خب! چاره کار چیست؟ بله! درست حدس زدید: میوه‌های خشک؛ میوه‌های تازه‌ای که با فرآیند ساده، سنتی یا مدرن به میوه خشک تبدیل می‌شوند و البته این تغییر از فواید و خواص آن نمی‌کاهد.

از همین حالا و با حضور در بازار باسلام، می‌توانید میوه‌های خشک شده فصل را برای پاییز و زمستان خریداری کنید یا میوه‌های خشک پاییز و زمستان را به سفره پذیرایی خود اضافه کنید.

میوه‌ و سبزی خشک که از محصولات روستایی هم محسوب می‌شوند آن قدر مهم هستند که در وزارت جهاد کشاورزی برای خودشان دفتر و مدیر کلی دارد!

دنیای ویتامین‌های رنگی

میوه‌های خشک به اندازه میوه‌های تازه ارزش غذایی دارند؛ ضمن این‌که مدت زمان طولانی هم قابل‌نگهداری هستند. فقط به‌خاطر خشک شدن، ویتامین ث خود را از دست می‌دهند.

صنایع غذایی آویسا در ابهر برای آن‌که شما مطابق ذائقه و البته نیاز بدن خود، یکی از انواع میوه‌های خشک را انتخاب کنید، آنها را به صورت تک محصول و در بسته‌بندی جداگانه تولید کرده است.

آلبالو، آناناس، گلابی، توت فرنگی، سیب، انجیر، نارگیل، پرتقال و ده‌ها میوه دیگر خشک شده از محصولات غرفه آویسا هستند. البته مخلوطی از این میوه‌ها هم در بسته‌های جداگانه و با وزن‌های متفاوت موجود است.

با کد تخفیف آویسا هم می‌توانید، برای خریدهای بیشتر از ۲۰ هزار تومان، حداقل ۱۰ هزار تومان تخفیف بگیرید.

میوه خشک، اینجا، آنجا، همه جا

اگر اهل خوردن میان‌وعده در محل کار یا خارج از خانه باشید، طبعاً همراه بردن میوه‌های تازه، کمی دردسر دارد اما میوه‌های خشک به خاطر کیفیت و حجم کمتری که دارند در هر زمان و مکانی قابل‌استفاده هستند.

یشنهاد ما به شما در بازار باسلام، مخلوط میوه خشک غرفه برگ و بار است. این بسته صد گرمی مخلوطی از نه میوه است که با قیمت ۷ هزار و پانصد تومان مناسب میان‌وعده شماست.

محمد یقطین، غرفه‌دار برگ و بار، میوه‌های خشک این بسته را به نحوی با هم مخلوط می‌کند که  طعمی ترش و شیرین را هنگام مصرف زیر زبانتان، مزه مزه کنید.

با یک تیر، دو نشان بزنید

اگر نگران تغذیه فرزندان خود در مدرسه هستید و حال و حوصله درست کردن لقمه‌های آنچنانی ندارید. احتمالاً از ترس له شدن و خراب شدن میوه‌های تازه، این خوراکی‌های پر فایده را از کیف مدرسه‌شان حذف می‌کنید.

غرفه وجیسنک، یک بسته ویژه را که مخلوطی از سیب، موز، آلو و کیوی خشک است برای مصرف در مدرسه و دانشگاه عرضه کرده است.

این بسته‌های ۵۰ گرمی میوه خشک با تخفیف ۱۵ درصدی، به قیمت ۴۱ هزار و پانصد تومان به فروش می‌رسد؛ ضمن این‌که وجیسنک به نمایندگی از شما، ۳ درصد فروش این محصول را صرف امور خیریه می‌کند.

به مهمان تعارف کنید

دغدغه پذیرایی از مهمانان با خوراکی‌های جدید، همیشه ذهن خانم‌های خانه را درگیر خود می‌کند. در راسته میوه خشک یک عالمه میوه خشک از میوه‌های تازه عرضه می‌شود که تنها با یک کلیک قابل‌سفارش است.

چیپس میوه ۱۰۰ گرمی غرفه خوشمزه‌های خانگی خاتون، یک پذیرایی ویژه برای مهمان‌های ویژه شماست. این بسته‌هاشامل میوه‌های سیب، گلابی، به، آلو ، زردآلو ، شلیل، هلو، موز و آلبالوست که به روش آفتاب خشک درست شده است.

توت خشک و چای تر

اگر جزو کسانی هستید که به هر علتی قند و شکر را از رژیم غذایی خودتان حذف کرده‌اید و چای دبش صبح و عصرتان را با توت خشک مصرف می‌کنید.

اینجا در غرفه بازارچه کوثر، آقای حسین روشنی، محصول توت خشک خود را تنها با قیمت ۱۵ هزار تومان برای مشتریان بازار باسلام آماده کرده است. این توت خشک در یک فرآیند طبیعی و بدون مواد افزودنی و نگهدارنده تولید شده است.

طعم‌های خاص خشک‌شده‌ها

راسته میوه خشک در بازارچه مواد غذایی بازار باسلام، یک دوجین تولیدکننده میوه‌های خشک دارد که این محصولات خوش‌طعم و خوش‌خوراک را در غرفه‌های خود عرضه می‌کنند.

اما غرفه میوه خشک هانان، به غیر از میوه‌های خشک معمول، چند محصول خشک شده دیگر هم دارد.

هویج، به و گوجه اسلایس خشک‌شده غرفه هانان، طعم‌ها و مزه‌های جدیدی است که در بازار میوه‌های خشک می‌توانید استفاده کنید.

از به خشک به عنوان یک دمنوش کاملاً طبیعی و آرامبخش، از هویج و گوجه خشک شده هم در کنار غذاهای خانگی.

هانان محصولات خود را با تضمین رضایت مشتری عرضه کرده است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آنها را آماده و ارسال می‌کند.

خرید اینترنتی انواع میوه خشک



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x