هشت دلیل برای جایگزینی زیورآلات طلا با زیورآلات روبانی


2,426

eight-reasons-why-you-should-migrate-to-riband-jewelry

یادداشتی از سرکار خانم خسروی


میان انواع زیورآلات طلا، نقره و فلزات دیگر و زیورآلات سنگی، گلدوزی‌شده، چرمی، پارچه‌ای و … نوع دیگری از زیورآلات هم وجود دارد که شاید به گوش‌تان نخورده باشد، به خصوص در ایران؛ «زیورآلات روبانی». زیورآلات روبانی آن‌هایی است که ماده اولیه اصلی‌اش روبان است.

امروز به کمک رسانه‌ها و شبکه در هم تنیده اینترنت تنوع در زیورآلات هم بسیار زیاد شده است. ممکن است انتخاب زیورآلات مناسب هر تیپ و لباسی گیج‌کننده باشد. پیشنهاد می‌کنیم به این هشت دلیل نگاهی بیندازید؛ شاید روبانی‌جات بهترین گزینه برای شما باشد:

  1. قیمت ارزان
    قیمت تمام شده اغلب زیورآلات روبانی بسیار پایین است و امکان خرید خوبی به شما می‌دهد. ارزان بودن این زیورآلات همچنین به شما اجازه می‌دهد تعداد و تنوع زیورآلات‌تان را بالا ببرید؛ با هر مانتو یا مناسب هر روسری و ست هر لباس‌تان زیورآلاتی خاص داشته باشید.
  2. تنوع زیاد
    ماهیت زیورآلات روبانی به گونه‌ای است که می‌تواند با انواعی از مواد اولیه ترکیب شود. انواع بدلیجات فلزی و زینتی، انواع سنگ‌ها و حتی رزین را می‌توان با روبان ترکیب کرد و از آن یک زیور زیبا ساخت. روبانی‌جات آن‌قدر می‌تواند متنوع باشد که انتخاب شما را حسابی سخت کند.
  3. رنگ دارد و خنثی نیست
    روبان‌ها در طرح‌ها، اندازه‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های بسیار متنوعی به بازار عرضه شده است. در روبانی‌جات با دنیایی از روبان‌های رنگارنگ روبرویید و می‌توانید مطمئن باشید که همیشه متناسب و هماهنگ با لباسی که انتخاب کرده‌اید، زیورآلات روبانی موجود است.
    زیورآلات روبانی مانند فلزات محدود به چند رنگ طلایی، نقره‌ای، برنزی و مشکی نیستند. به تعداد طرح‌ها و رنگ‌های روبان‌ها، می‌توان در زیورآلات روبانی تنوع دید. رنگ‌ها در زیورآلات روبانی نقش برجسته‌ای دارند؛ به لباس، به دست و به صورت شما جلا می‌دهند و در یک جمله به خوبی رنگ‌ها را به بازی می‌گیرند.
  4. هایپوآلرژنیک یا کمترحساسیت‌زاست
    آدم‌های زیادی به بدلیجات حساسیت دارند. آلرژی پوستی در بعضی زنان حتی در استفاده از طلا هم دیده شده است. اگر شما هم جزو این دسته هستید، در استفاده از زیورآلات روبانی تردید نکنید که جایگزین بسیار خوبی برای زیورآلات فلزی است.
  5. ویژه جوانان
    در زیورآلات روبانی خصوصیتی است که شما را جوان‌تر و شاداب‌تر و بانشاط‌تر نشان می‌دهد. شاید این همان جادوی رنگ‌های بی‌انتهای روبان‌هاست که در ترکیب با پوست، تازگی و جوانی می‌بخشد.
  6. ایمن برای کودکان
    اگر برای فرزندتان از زیورآلات روبانی استفاده می‌کنید، خیالتان راحت است که چشم‌های سارقان را تیز نمی‌کند و آن‌ها را به طمع نمی‌اندازد. بچه هم لازم نیست وسط بازی و شیطنت‌های کودکانه و شاد، نگران پاره شدن گردنبند یا گم شدن گوشواره‌اش باشد؛ چون گم شدنش مانند طلا ضرر مالی ندارد.
    روبانی‌جات در عین اینکه ارزان هستند، زیبا و چشم‌نوازند؛ فرزند شما را از خطرات به همراه داشتن طلا یا گم شدنش دور می‌کنند و البته تیپش را خاص!
  7. فیک نیست
    به اسم «بدلیجات» دقت کرده‌اید؟ بدلیجات یعنی فلزات ارزان‌تری که بدل از طلا و نقرهٔ گران‌قیمت هستند. ظاهرشان شبیه طلا و نقره است، اما در واقع کم‌ارزشند. بدلیجات ساخته شده‌اند تا خودشان نباشند؛ تا بدل از چیز دیگری باشند. ولی زیورآلات روبانی اصل‌اند. نه قرار است بدل از فلزات گران‌بها باشند و نه سنگ‌های قیمتی. زیورآلات روبانی، روبانی‌اند. ساده، ارزان، زیبا!
  8. شما را خاص می‌کند
    در یک مجلس عروسی یا مهمانی بزرگ، اغلب خانم‌ها از زیورآلات طلا استفاده می‌کنند؛ بعضی دیگر هم از بدلیجات طلایی یا نقره‌ای استفاده می‌کنند تا شبیه به طلا به نظر برسد. خودتان را با یکی از زیورآلات روبانی در این مراسم تصور کنید! زیورآلات روبانی به دلیل تمام خصوصیاتی که در بالا برشمردیم و البته به خاطر جدید بودنش، ویژه است؛ هنوز فراگیر نشده است و به همین دلیل اگر انتخاب شما به جای طلا روبانی‌جات باشد، احتمالاً جزو معدود افرادی هستید که در آن مهمانی از نوع خاصی از زیورآلات استفاده کرده‌اید. اگر خاص بودن را دوست دارید، یک زیورآلات روبانی فوق‌العاده، شما را منحصربفرد می‌کند.

 

[button href=”https://basalam.com/robana#products” align=”center” target=”_blank”]نمونه‌هایی از این زیورآلات را می‌توانید در غرفه روبانا ببینید.[/button]

 

دستبند روبانی



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x