همه چیز درباره باسلام 🙂


39,847

everything-about-basalam

بازار اجتماعی باسلام یک بازار اینترنتی است که مجموعه‌ای از هزاران تولیدکننده‌ی خرد، خانگی و محلی را از مناطق مختلف ایران در دل خود جای داده تا هزاران محصول اصیل، سنتی، طبیعی و ارگانیک را تولید و عرضه کنند.

در باسلام هر کسی فروشگاه شخصی (غرفه) خودش را دارد و محصولش را مستقیماً برای فروش عرضه می‌کند. مشتری‌های باسلامی نیز محصولات خانگی و سنتی را از کل ایران، بی‌واسطه و از خود تولیدکننده می‌خرند. محصولاتی که خاص هستند و گاه در شهر خودتان نمی‌توانید مشابهش را پیدا کنید.

نکته جذاب اینجاست که خرید از باسلام، با خرید از فروشگاه‌های اینترنتی تفاوت دارد؛ چون باسلام خودش تولیدکننده‌ی محصولات نیست و خودش انبارداری نمی‌کند. وقتی شما از باسلام خرید می‌کنید، باسلام نیست که محصولات را برای شما پست می‌کند. چرا؟ چون سفارش شما مستقیماً به دست تولیدکننده می‌رسد و تولیدکننده خودش سفارش شما را آماده‌سازی و ارسال می‌کند.

باسلام؛ بازار هزار قصه

شما در باسلام با قصه واقعی و داستان کسب و کارها و تولیدکنندگان آشنا می شوید.

باسلام چطور کار می‌کند؟

همه چیز درباره باسلام :)

هفت بازارچه و ۵۴ راسته در باسلام

باسلام در نیمه پاییز 1396 حدود ۱۰ هزار محصول و بیش از ۷۰۰ غرفه دارد. محصولاتی که حول محور سنت و اصالت، و معمولاً در کارگاه‌های کوچک، خانه‌ها و یا روستاها تولید می‌شود.
برای نظم بخشی به این حجم گسترده از محصولات، راسته‌ها و بازارچه‌هایی پیش‌بینی شده. این بازارچه‌ها عبارت‌اند از:

  1. صنایع دستی
  2. مواد غذایی
  3. آرایشی و بهداشتی
  4. خانه باسلامی
  5. عطاری
  6. پوشاک
  7. فرهنگی

هر یک از این بازارچه‌ها در مجموع بیش از ۵۰ راسته دارند.

جهان جای بهتریست

علاوه بر بازارچه‌ها و راسته‌های متعدد، طرح‌های مختلف از جمله تازه‌نفس‌ها که جریان اجتماعی شدن بازار باسلام را بر عهده دارد و صفحات لندینگ متنوعی هم برای نمایش محصولات مختلف تعریف شده است؛ مثلاً:

  • کمپین داستان دستان
  • کمپین یک لبخند گرم
  • کمپین میوه خشک‌ها

همه چیز درباره باسلام :)

غرفه‌های باسلام

باسلام مجموعه‌ای از غرفه‌دارهای خانگی و کارگاه‌های کوچک و روستایی است که در یک فضای مشارکتی کسب و کار آنلاین دارند. این غرفه‌ها فقط چند نمونه از هفتصد غرفه‌ای است که کسب و کارشان را در باسلام آغاز کرده‌اند:

  • بی بی قمر
  • محصولات غذایی خانگی آرمیتا
  • لواشک حاج اکبر
  • گلیم‌بافی خانم محمدی
  • دست‌ساخته‌های روستای زیارت
  • عروسک‌های گشتاهنر
  • انیس آذین
  • صنایع غذایی آویسا

غرفه‌داران باسلام از صفحه ایجاد غرفه به خانواده بزرگ باسلام می‌پیوندند. همه غرفه‌داران پس از ورود به بازار باسلام برای آشنایی با محیط باسلام و یادگیری مهارت‌های موردنیاز برای مدیریت غرفه خود دسترسی به راهنمای مدیریت غرفه دارند.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
4 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
6 ماه قبل

از سایت خوبتون و فروشنده های محترمتون ممنونم. راستش من ازطریق تخفیف هات اشنا شدم با شما چون داشتم دنبال کد تخفیف باسلام میگشتم دیدم داره و زدم روش و وارد سایت شدم. ممنون از شما

علیرضا
علیرضا
2 سال قبل

سلام. واقعا مجموعه باحالی هستش .‌همه چیز عالی و به موقع میرسه. ‌محصولاتی که سفارش میدی دقیقا همونه که تو تبلیغ هستش . دستتون درد نکنه

عالیه
عالیه
پاسخ به  علیرضا
6 ماه قبل

با سلام منم خرید داشتم خیلی زودتر از چیزی که فکرش رو میکردم سفارشم رسید خیلی با کیفیت وسفارشم با عکسش فرقی نداش آرزوی موفقیت براتون دارم

رحیم عین اللهی
رحیم عین اللهی
2 سال قبل

با سلام ممنون از شما و مجوعه بزرگتان ما هم اروم اروم شروع به ثبت کالا توی باسلام میکنیم ایشالله خوب بشه

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x