عیدانه غرفه‌داران باسلامی به مشتریان


1,337

عیدانه غرفه داران باسلامی

در روزهای پایانی سال ۹۷ و استقبال از نوروز ۹۸ هستیم. امسال برای باسلام سال خوب و عالی‌ای بود؛ چرا که باسلام با شما دوساله شد و آن را با رشد غرفه‌داران و خریدارانش پشت سر گذاشت و در چهاردهیمن جشنواره فن‌آفرین شیخ بهایی و پانزدهیمن جشنواره وب و موبایل ایران برگزیده شد. آن روی سکه این موفقیت‌های باسلام غرفه‌داران و خریداران باسلامی بوده‌اند؛ غرفه‌دارانی از سراسر ایران که محصولات تولیدی در خانه (روستایی یا شهری) یا کارگاه کوچک و متوسط خویش را در بازارچه‌های مختلف مواد غذایی، صنایع‌دستی، پوشاک، عطاری و …  بازار آنلاین باسلام عرضه کرد‌ه‌اند و خریدارانی که با خرید خود به این غرفه‌داران و قصه‌هایشان اعتماد کرده و از مشاغل خانگی و روستایی حمایت کرده‌اند.

عیدانه غرفه‌داران باسلامی به مشتریان

اینک تعدادی از غرفه‌داران باسلامی به پاس این اعتماد و حمایت خریداران، به ۲۰۰ مشتری باسلامی که در سال ۹۷ بیشترین خرید را داشته‌اند هدیه و عیدانه نوروزی می‌دهند. این هدایا از سوی باسلام و از تاریخ ۲۱ تا ۲۸ اسفند به این مشتریان ارسال می‌شود و مناسب است این مشتریان گرامی برای رشد باسلام و حمایت بیشتر از تولیدکنندگان روستایی و خانگی ایرانی نظر خود را درباره باسلام و نیز محصولاتی که هدیه گرفته‌اند و … از طریق پشتیبانی آنلاین باسلام اطلاع دهند و در تعطیلات نوروزی باسلام را به دوست و فامیل معرفی کنند.

محصولات هدیه چند غرفه‌دار باسلامی

در طرح عیدانه نوروزی غرفه‌داران به مشتریان باسلام چند غرفه‌دار مشارکت دارند که محصولات زیر را برای هدیه نوروزی در نظر گرفته‌اند:

تا بهار باسلام

خرید عید از بازار محصولات ایرانی باسلام


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x