روغن‌های گیاهی یا داروهای شیمیایی؟


1,149

flower-oil-or-chemical-medicine

این روزها قفسه داروخانه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ، پر از محصولات مرتبط با سلامت مو و پوست است؛ انواع کرم‌ها، مرطوب‌کننده‌ها و نرم‌کننده‌ها و … شاید برخی از این محصولات را امتحان کرده‌اید و به نتیجه دل‌خواه‌تان نرسیده‌اید. اما حتی اگر اثر دل‌خواه‌تان را داشته باشند، آیا ضمانتی هست که عوارض جانبی آن‌ها به سلامت دیگر بخش‌های بدن ما آسیب نزند؟ آیا جایگزین مطمئن‌تری وجود ندارد؟

روغن‌های درمانی و گیاهی، دنیای بزرگ و شگفت‌انگیزی دارند. این روغن‌ها بین ما کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند، ولی واقعیت این است که از جایگزین‌های بسیار مطمئن برای داروهای شیمیایی‌اند. تأثیر روغن‌های گیاهی به مراتب قدرتمندتر و پایدارتر است، و به خاطر طبیعی بودن، عوارض داروهای شیمیایی را ندارند.

روغن‌های درمانی اکثراً از موادی ساخته می‌شوند که نام آن‌ها برای ما آشناست، ولی شاید با خواص آن‌ها به خوبی آشنا نباشیم. نارگیل، زیتون، بادام شیرین، هسته زردآلو، میخک، خشخاش، بابونه، گل بنفشه، گل همیشه‌بهار، دارچین، هل، گل سرخ و حتی زعفران، از گیاهانی هستند که در تولید این روغن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و هر کدام از آن‌ها دنیایی از خاصیت‌اند و برای درمان بیماری‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

[button href=”https://basalam.ir/products/products/categories/41-%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C.html” align=”center” target=”_blank”]روغن‌های درمانی در باسلام[/button]



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شفا
شفا
4 سال قبل

انواع روغن های گیاهی اصل رو از غرفه روغن های شفا تهیه کنید.
http://basalam.com/shefa
http://basalam.com/shefa
http://basalam.com/shefa
با طبیعت درمان کنیم

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x