از عشق به شمعدانی تا ساخت روغن‌ ضد چین و چروک


2,394

from-loveing-geranium-to-build-anti-wrinkle-oil

آیا شما هم درمان بیماری‌ها را در داروخانه‌ها و نسخه پزشکان جست‌وجو می‌کنید؟ شاید برای همه بیماری‌ها لازم نباشد. شاید در خانه خودتان چیزهایی هست که از تأثیر آن‌ها بی‌خبرید. قصه خانم حیدری را بشنوید که از شما خواسته نگاهی دوباره به کابینت‌های خانه‌تان بیندازید!

درمان با گیاهان آشنا

خانم حیدری در اصفهان زندگی می‌کند و از گیاهان دارویی، روغن می‌گیرد. روغن‌هایی که گاه از همین گیاهان و ادویه‌های آشنا مانند دارچین، آویشن، نعناع، رزماری، تخم گشنیز، زنجبیل و… به دست می‌آید؛ ولی آثاری واقعا شگفت‌انگیز دارند. خانم حیدری عاشق شمعدانی‌های قرمز است و همسرش نیز در این رابطه خوب با گیاهان، با او همراه است. آن دو پا‌به‌پای هم دوره‌های تخصصی طب سنتی را طی کرده‌اند تا بتوانند از این عشق قدیمی، در راه سلامتی مردم هم استفاده کنند.

خانم حیدری معتقد است سلامتی انسان‌ها نیازمند یک تصمیم است؛ تصمیم برای انتخاب سبک زندگی درست. به عنوان مثال، بعضی از قفسه‌ها و کابینت‌های آشپزخانه‌ها پر از ادویه‌جات و گیاهان و سبزیجات معطر هستند و خانم‌ها برای طعم دادن غذا از آن‌ها استفاده می‌کنند، ولی وقتی پای درمان به میان می‌آید، می‌روند سراغ داروهای شیمیایی؛ در حالی که همین دارچین، آویشن، نعناع، رزماری، تخم گشنیز، زنجبیل و… می‌توانند تبدیل به روغن‌های دارویی شوند و تأثیرهای شگفت‌انگیز به جا بگذارند.

خانم حیدری به یادگیری و پیگیری شخصی اکتفا نکرده و سراغ دوره‌های آموزشی تخصصی داروهای گیاهی و روغن‌های درمانی هم رفته و تا سال ۹۲ دوره‌های مقدماتی و پیشرفته فنی و حرفه‌ای در زمینه طب سنتی و داروهای گیاهی را طی کرده است. بعد از آن هم تجربه خوبی در این زمینه به دست آورده است.

این هفته، یکی از محصولات مربوط به مراقبت‌های پوستی از غرفه خانم حیدری جزء پرفروش‌های بازار اجتماعی باسلام بوده: روغن شمعدانی. طبق توضیحات غرفه بهار سلامتی، این روغن کارکرد تقویت و سفت‌کنندگی پوست دارد و برای بهبود چین و چروک‌های پوست، بسیار مؤثر است.

[bs-show-product id=27203/]

اگر هنوز در باسلام نام کاربری ندارید،‌ می‌توانید پس از ساخت نام کاربری، با استفاده از این کد، اولین خریدتان از غرفه بهار سلامتی را با ده درصد تخفیف و پست رایگان ثبت کنید: ⁣⁣salam5839



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شفا
شفا
4 سال قبل

روغن سقز اصل رو از غرفه روغن های شفا تهیه کنید.
http://basalam.com/shefa
http://basalam.com/shefa
http://basalam.com/shefa

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x