بهترین هدیه برای روز مادر و روز زن + ایده های جذاب


36,049

بهترین هدیه برای روز مادر و روز زن + ایده های جذاب

قطعا شما هم، هر بار که برای مادرتان هدیه گرفته‌اید، این جمله را از او شنیده‌اید که ((ما از شما هدیه نمی‌خوایم، همین که کارهای خوب بکنید برای ما هدیه است)) اما چه کسی می‌تواند از ذوقِ چشمهایشان موقع باز کردن کادو بگذرد.

بهترین هدیه برای روز مادر و روز زن + ایده های جذاب

روز مادر چه روزی است؟

هر روز، روز مادرهاست. اما به شکل رسمی در تقویم ما، روز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به عنوان روز مادر و روز زن نام‌گذاری و ثبت شده است. رسم است که در این روز به مادرها و خانم‌ها هدیه بدهیم. البته این هدیه‌ها حتی گوشه‌ای از زحمات آن‌ها را جبران نخواهد کرد اما بهانه‌ای است که قدردانی خودمان را از مادرها نشان بدهیم. اگر می‌خواهید برای مادرتان هدیه بگیرید و هنوز چیزی به ذهنتان نرسیده این مطلب را تا آخر بخوانید چون ما پیشنهادهای خوبی برایتان داریم.

روز مادر چه روزی است؟

نکات خرید هدیه برای روز مادر

سادگی مادرها فریبتان ندهد، آنها همین قدر که ساده و ساکت هستند، بسیار نازک‌بین و سخت‌پسند هستند. پس حتما به این نکات دقت کنید.

سن

باید متناسب با سن مادرتان به او هدیه بدهید. مثلا هدیه دادن هودی و شلوار بگ به مادری که سنی از او گذشته اصلا ایده جالبی نیست! پس هنگام انتخاب هدیه برای مادرتان به سن او دقت کنید و سلیقه سنی‌اش را حتما در نظر بگیرید.

علاقه و سلیقه

 شاید مادری با هدیه گرفتن یک ست شال و روسری خوشحال شود و دیگری با یک دیوان حافظ. ممکن است مادری دوست داشته باشد یک ساعت مچی دیجیتال هدیه بگیرد و دیگری انگشتر فیروزه یا عقیق. باید زرنگ باشید و بتوانید سلایق و علایق مادرتان را بفهمید تا برایش یک کادوی مناسب بگیرید. رنگ و وسایل مورد علاقه او را در نظر بگیرید و هدیه روز مادر را طبق آن تهیه کنید.

نکات خرید هدیه برای روز مادر

ایده هدیه برای روز مادر

و بله! پیدا کردن هدیه‌ی مناسب برای مادرها به اندازه‌ی حل کردن چند مساله‌ی فیثاغورس محاسباتِ سخت دارد. ما فکرها را روی هم ریخته‌ایم و لیستی از هدیه‌هایی که می‌شود برای مادرها خرید، نوشته‌ایم. در این مقاله، این لیست را با شما به اشتراک می‌گذاریم، شاید ما هم سهمی در شادیِ مادرِ شما داشته باشیم.

جعبه هدیه روز مادر

یک کار راحت این است که به غرفه‌های هدیه‌فروشی مراجعه کنید و کادوی مناسب روز مادر را به شکل پک از آن‌ها بخرید. بعضی از گیفت شاپ‌ها برای روز مادر پک‌هایی را طراحی می‌کنند که شامل چند آیتم است. هنرهای دستی و تابلو و انواع و اقسام موارد دیگر که به شکلی هنرمندانه بسته بندی شده‌اند تا به عنوان هدیه روز مادر آن‌ها را بخرید و کادو بدهید. در باسلام هم از این پک‌های روز مادر زیاد داریم. با استفاده از لینک زیر به آنها سر بزنید.

جعبه هدیه روز مادر

کارت پستال روز مادر

بعضی مادرها کم‌توقع هستند با یک کارت تبریک شاد می‌شوند. البته شما سعی کنید کارت پستال را به همراه هدیه اصلی به مادر تقدیم کنید. انواع کارت پستال‌های زیبا مخصوص روز مادر را می‌توانید در بازار باسلام پیدا کنید.

کارت پستال روز مادر

کارت هدیه

کارت هدیه را می‌توانید با مبلغ دلخواه از بانک‌ها تهیه کنید و متن دلخواهتان مثلا اسم مادر را هم روی آن درج کنید. برای تهیه کارت هدیه باید به بانک مراجعه کنید. فرایند صدور این کارت کوتاه است و با در دست داشتن مدارک خود و رفتن به بانکی که در آن حساب دارید می‌توانید کارت هدیه را دریافت کنید.

کارت هدیه

کیف و کیف پول

وسایلی مثل انواع کیف هدیه‌های خوبی برای روز مادر هستند. کیف  و کیف پول تنوع زیادی در رنگ و مدل دارند و می‌توانید برای هر سلیقه‌ای کیف مورد نظر را تهیه کنید و هدیه بدهید. در بازار باسلام هم کیف‌های زنانه زیادی عرضه می‌شوند که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

کیف و کیف پول

کفش

یک کفش خوب و با کیفیت که مطابق سلیقه مادرتان خریده‌اید، می‌تواند یک هدیه عالی برای روز مادر باشد. کافی است کفش خریداری شده را به شکل زیبایی کادوپیچ کنید و به مادرتان هدیه بدهید. سری به بازار باسلام بزنید و کفش‌های زنانه آن‌جا را ببینید تا برای خرید هدیه روز مادر دستتان باز باشد.

کفش

چکمه و بوت

این سال‌ها روز مادر افتاده در فصل سرد سال. پس فکر خوبی است اگر برای هدیه روز مادر چکمه یا بوت مناسب بخرید و به مادرتان هدیه بدهید. قبلش سلیقه مادرتان در بوت و چکمه را بفهمید تا انتخاب مناسب‌تری داشته باشید. از بازار باسلام می‌توانید انواع بوت را مشاهده کنید و سفارش بدهید تا قبل از روز مادر به دستتان برسد و شما آن را به مادرتان هدیه بدهید.

چکمه و بوت

لباس

شاید هیچ چیزی مثل لباس‌های زنانه نتواند مادران را خوشحال کند. یک ست کت و دامن یا پیراهن و دامن یا مانتو یا پالتو یا هر لباس دیگری می‌تواند خیلی برای هدیه دادن در روز مادر مناسب باشد. تنوع در رنگ و طرح و مدل و قیمت هم دست شما را برای انتخاب خیلی باز می‌گذارد. فقط باید به سلیقه مادرتان در لباس پوشیدن دقت کنید. نگاهی به مدل‌های لباس موجود در باسلام بیاندازید، شاید لباسی مطابق با سلیقه‌ی مادرتان چشمتان را گرفت.

لباس

عطر و ادکلن

عطر و ادکلن از قدیم یکی از بهترین چیزها برای هدیه دادن بوده و هنوز هم هست. فقط باید دقت کنید که عطرهای زنانه رایحه شیرین و خنک دارند و اغلب خانم‌ها این نوع رایحه را می‌پسندند. اما باز هم سلیقه حرف اول را می‌زند. در باسلام هم عطرهای زنانه خوبی عرضه می‌شوند که بهتر است به آن‌ها سری بزنید.

عطر و ادکلن

لوازم آرایشی

لوازم آرایشی هم برای هدیه دادن در روز مادر و روز زن مناسب هستند. تنوع زیادی هم دارند و انتخاب را برای شما راحت‌تر می‌کنند. فقط باید توجه داشته باشید که لوازم آرایشی استاندارد و با کیفیت تهیه کنید تا از عوارض احتمالی مصرف موارد تقلبی جلوگیری شود. می‌توانید از فروشنده‌های باسلام لوازم آرایشی باکیفیت را بخرید.

لوازم آرایشی

لوازم بهداشتی

بهتر است لوازم بهداشتی را به صورت پک و شامل آیتم‌های مختلف و در کنار لوازم آرایشی برای هدیه روز مادر در نظر بگیرید و نه هدیه اصلی. پکی مثلا شامل برس مو و انواع کرم و ژل و پاک‌کننده آرایش همراه هدیه اصلی روز مادر که شامل لوازم آرایشی است می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این موارد را می‌توانید از بازار باسلام هم تهیه کنید.

لوازم بهداشتی

لوازم شخصی برقی

کادو دادن لوازم برقی که به کار خانم‌ها می‌آید مثل سشوار یا اتو مو یا برس حرارتی و دستگاه فرکن مو و اپیلاتور و میکرودرم می‌تواند ایده خوبی برای روز زن و روز مادر باشد. این وسایل را می‌توانید از بازار باسلام هم سفارش بدهید.

لوازم شخصی برقی

زیورآلات و اکسسوری

نیاز نیست زیورآلات و اکسسوری‌ها خیلی گران قیمت باشند. همین که طراحی زیبایی داشته باشند و از مواد باکیفیت ساخته شده باشند آن‌ها را برای هدیه دادن مناسب می‌کند. در روز مادر می‌توانید برای هدیه دادن به زیورآلات و اکسسوری‌های مختلف زنانه فکر کنید چون هدیه گرفتن این موارد می‌تواند خانم‌ها را خیلی خوشحال کند. اکسسوری‌های زنانه را می‌توانید از بازار باسلام سفارش بدهید.

زیورآلات و اکسسوری

طلا و جواهر

خانم‌ها همیشه طلا و جواهر را دوست دارند و از هدیه گرفتن آن خوشحال می‎‌شوند. خبر خوب این که تنوع  در طلا و جواهر و زیورآلات هم زیاد است و با قیمت‌های ارزان هم می‌شود از این موارد خرید. مثلا یک حلقه طلا با نگین یاقوت یا یک دستبند یا پلاک برای روز مادر و روز زن می‌تواند یک هدیه کامل و شایسته باشد. در باسلام می‌توانید از غرفه‌های طلافروشی زیورآلات مورد نظر خود را سفارش بدهید.

طلا و جواهر

ساعت مچی

ساعت هم از آن مواردی است که خوراک هدیه دادن به مادران و همسران در روز زن است. هیچ خانمی از هدیه گرفتن ساعت بدش نمی‌آید. ساعت‌های زنانه هم تنواع زیادی دارند و می‌تواند ساعت مطابق سلیقه مادر یا همسرتان را به راحتی از میان آن‌ها انتخاب کنید. برای این کار کافی است سری به راسته ساعت‌فروش‌های باسلام بزنید.

ساعت مچی

عینک آفتابی

ساعت هم از آن مواردی است که خوراک هدیه دادن به مادران و همسران در روز زن است. هیچ خانمی از هدیه گرفتن ساعت بدش نمی‌آید. ساعت‌های زنانه هم تنوع زیادی دارند و می‌تواند ساعت مطابق سلیقه مادر یا همسرتان را به راحتی از میان آن‌ها انتخاب کنید. برای این کار کافی است سری به راسته ساعت‌فروش‌های باسلام بزنید.

عینک آفتابی

کالای دیجیتال

اگر مادر یا همسرتان با لوازم دیجیتال زیاد سر و کار دارد، بهترین گزینه برای هدیه روز مادر و روز زن این است که از این دست وسایل دیجیتال برایش بگیرید. یک لپتاپ پرسرعت، یک گوشی خوب یا یک ساعت مچی هوشمند بهترین موارد برای هدیه دادن به این دسته از خانم‌ها هستند. اگر تصمیم گرفته‌اید لوازم دیجیتال برای مادر یا همسرتان هدیه بخرید حتما به غرفه‌های بازار باسلام هم سر بزنید چون تنوع محصولات و قیمت آن‌ها در باسلام زیاد است.

کالای دیجیتال

وسایل تزئینی

خانم‌ها به تزیین خانه خیلی اهمیت می‌دهند. می‌توانید در کنار هدیه اصلی روز مادر و روز زن، برایشان چیزهایی مثل انواع تابلو یا آویز زینتی بگیرید و هدیه تان را کامل‌تر کنید. در باسلام هم این وسایل زیاد هستند کافی است سرچ کنید.

وسایل تزئینی

کتاب

فرقی نمی‌کند چه مناسبتی باشد. در هر مناسبتی کتاب بهترین هدیه است. اگر مادر و همسرتان اهل کتاب خواندن است، برای هدیه روز مادر و روز زن کار زیاد سختی پیش رو ندارید. فقط کافیست بفهمید که دوست دارد کدام کتاب را داشته باشد و همان را برایش هدیه بگیرید. می‌توانید کتاب را در کنار هدیه دیگری هم به او تقدیم کنید. در باسلام انواع و اقسام کتاب‌ها عرضه می‌شوند.

کتاب

فیلم و موسیقی

آرشیو موسیقی‌های کلاسیک یا بی‌کلام یا آرشیو فیلم‌های فانتزی یا عاشقانه، می‌دانید این‌ها برای یک زن هنردوست تا چه حد ارزش دارد؟ اگر مادر یا همسرتان اهل فیلم و موسیقی است، از این هدیه‌ها به مناسبت روز مادر و روز زن بسیار خوشحال خواهد شد. اگر باور ندارید امتحان کنید. می‌توانید این موارد را در کنار دیگر هدیه‌ها هم به او تقدیم کنید.

فیلم و موسیقی

گل و گلدان

کمتر خانمی پیدا می‌شود که به گل و گیاه علاقه نداشته باشد. تنوع این آیتم‌ها هم که بسیار زیاد است. کافی است گل و گیاه مورد علاقه مادر یا همسرتان را بدانید. آن وقت کارتان برای هدیه روز مادر و روز زن راحت است. البته بهتر است گل و گلدان را در کنار هدیه دیگری به ایشان بدهید. در باسلام گل و گلدان زیبا زیاد داریم. بفرمایید سفارش بدهید.

گل و گلدان

لوازم ورزشی

خانمی که اهل ورزش باشد گلی است از گل‌های بهشت. ورزش مورد علاقه او را که بدانید دیگر کار هدیه دادن راحت است. فقط کافی است وسایل ورزشی خوب و باکیفیت مطابق سلیقه او را برایش هدیه بگیرید. این وسایل را می‌توانید از باسلام بخرید.

لوازم ورزشی

کادوی روز مادر با قیمت مناسب

غصه‌ی کم و زیادی پولهای توی جیب‎‌تان را نداشته باشید. به دسته بندی زیر نگاه کنید و ببینید با هر قیمتی، می‌توانید هدیه‌ی متناسبی برای مادرتان انتخاب کنید.

زیورآلات رزینی

این موارد با این که زیبا و مناسب هدیه روز مادر هستند بسیار هم ارزان قیمت می‌باشند. می‌توانید آن را برای کادوی روز مادر از باسلام سفارش بدهید.

زیورآلات رزینی

پک کادو روز مادر

اگر دنبال یک پک جمع و جور و خوشگل برای هدیه روز مادر هستید این مورد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. آیتم‌های بامزه‌ای دارد و قیمت آن هم مناسب است.

پک کادو روز مادر

ساعت زنانه کادویی

این بسته در عین زیبایی قسمت مناسبی دارد و می‌تواند یک هدیه خوب برای روز مادر و روز زن باشد.

ساعت زنانه کادویی

آینه چوبی منبت کاری شده

 این هدیه خیلی خاص و شیک است و در عین حال قیمتی هم ندارد. اگر دنبال یک کادوی زیبا و در عین حال ساده برای روز مادر هستید این مورد خوبی است.

آینه چوبی منبت کاری شده

کادوی روز مادر لاکچری

اگر می‌خواهید پول بیشتری خرج کنید، انتخاب‌های زیر می‌توانند شما را به یک هدیه‌ی لوکس جذاب برسانند.

اسمارت واچ زنانه

این ساعت بر خلاف اسمارت واچ‌های دیگر به شکل دایره‌وار طراحی شده است. ضد آب هم هست و با هر دو سیستم عامل آندروید و آی او اس آیفون هماهنگ می‌شود. در عین زیبایی بسیار کاربردی هم هست و یک هدیه لاکچری برای روز زن و روز مادر به حساب می‌آید.

اسمارت واچ زنانه

نیم ست نقره زنانه گوشواره و انگشتر با سنگ های معدنی یاقوت و زمرد

کمتر زنی پیدا می‌شود که این نیم ست را هدیه بگیرد و خوشحال نشود. نقره براق با زرق و برق زمرد و یاقوت از این نیم ست یک هدیه رویایی ساخته است. می‌توانید آن را از باسلام سفارش بدهید.

نیم ست نقره زنانه گوشواره و انگشتر با سنگ های معدنی یاقوت و زمرد

عطر پرفیوم کرید اوِنتوس زنانه

عطر کرید عطر معروفی است که دو نسخه زنانه و مردانه دارد. نسخه زنانه آن بسیار محبوب است و یکی از پرفیوم‌های اصیل و لاکچری به حساب می‌آید. اگر می‌خواهید به مناسبت روز مادر و روز زن هدیه بدهید این عطر انتخاب مناسبی است.

عطر پرفیوم کرید اوِنتوس زنانه

کادو روز زن برای مادر زن و مادر شوهر

در هدیه روز مادر، فرق چندانی بین مادر خود آدم و مادر همسر وجود ندارد به جز سلیقه. در مطلب دیگری مفصل درباره این موضوع که چه هدیه ای برای روز مادر به مادر همسرتان بدهید بهتر است صحبت کرده‌ایم. بهتر است علاوه بر چیزهایی که در اینجا گفتیم آن را هم بخوانید.

کادو روز مادر برای مادر بزرگ

داستان مادربزرگ‌ها در مورد هدیه روز مادر فرق می‌کند. مادربزرگ کم از کم به دو نسل قبل از شما تعلق دارد و هدیه دادن به او آداب و رسوم خاص خودش را دارد. درباره این موضوع که هدیه برای مادربزرگ چی بخریم هم در مطلب دیگری حسابی توضیح داده‌ایم که می‌توانید به آن مراجعه کنید.

کادو روز مادر برای مادر بزرگ

سوالات متداول درباره‌ی هدیه روز مادر

بهترین هدیه برای روز مادر چیست؟

این که بهترین هدیه برای روز مادر چیست به سلیقه مادر شما و هزینه‌ای که برای این کار درنظر دارید بستگی دارد. در این مطلب انواع هدیه‌ها برای روز مادر را معرفی کردیم.

برای روز مادر چی بخرم؟

باید ببینید مادرتان به چه چیزی علاقه دارد و تهیه آن برایتان چگونه ممکن است. چیزهای زیادی هستند که در روز مادر می‌توانید برای مادرتان به عنوان هدیه بخرید که در بالا مفصل توضیح دادیم.

با پول کم، چه کادوی روز مادری بخریم؟

زیور آلات رزینی، پک کادو روز مادر، ساعت زنانه را می‌توانید با قیمت بسیار مناسب برای هدیه روز مادر تهیه کنید.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
6 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اکبر
اکبر
3 ماه قبل

مفید وکاربردی

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
3 ماه قبل

عالی بود ممنونم

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
3 ماه قبل

بسیار عالی بود

گوهر
گوهر
3 ماه قبل

خیلی خوبه فقط قیمت واقعی شون را هم بگذارید

فاطمه سادات موسوی
فاطمه سادات موسوی
مدیر
پاسخ به  گوهر
3 ماه قبل

قیمتشون رو توی خود بازار میتونید ببینید.

نورا رهبری
نورا رهبری
3 ماه قبل

عالی

6
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x