یادگاری‌ها و هدیه‌های یلدایی


2,631

باسلام | Basalam - هدیه های یلدایی

از یلدای سال گذشته، چه خاطره‌ای برایتان مانده است؟ احتمالا اگر هدیه‌ای گرفته باشید، آن شب را بارها به خاطر آورده‌اید. خب. امسال شما هم به کسانی که شب یلدا را در کنارشان می‌گذرانید، هدیه دهید و این شب خاطره‌انگیز را برایشان ماندگار کنید.

باسلام | Basalam - هدیه های یلدایی
دست‌بند انار دست‌ساز از غرفه ری را

زیورآلات دست‌ساز یلدایی

باسلام | Basalam - دستبند دورپیج یلدایی
دستبند دورپیچ با منگوله انار از غرفه گلابتون

به کسانی که دوست‌شان دارید، می‌توانید زیورآلات دست‌ساز یلدایی هدیه بدهید. چیزهایی که یلدای امسال را برایشان زیباتر کند و در روزها و شب‌های‌ بعدی‌اش یلدا را به خاطرشان بیاورد. شاید یک نیم ست اناری، دست‌بند چرمی با تم یلدا، یا گیره حجاب با طرح انار یا سنجاق سینه یلدایی، یا حتی یک ست دست‌بند و پابند اناری. خودتان اگر «یلدا» و «یلدایی» را در باسلام جست‌وجو کنید به نتایج هیجان‌انگیز بسیاری می‌رسید. مثلا این گردن‌بند با انار طبیعی از خانم حریرچی را ببینید.

باسلام | Basalam - نیم ست انار چوبی مناسب شب یلدا
نیم ست انار چوبی، ساخته غرفه پارلا
باسلام | Basalam - دست‌بند انار مناسب شب یلدا
دستبند انار، ساخته خانم بخشی از غرفه مانا

یادگاری‌های تزئینی و کاربردی

می‌توانید در شب یلدا به دوستان‌تان یادگاری‌های کاربردی یا تزئینی هدیه بدهید؛ چیزهایی که بتوانند بعدا از آن‌ها استفاده کنند یا به دیوار اتاق‌شان نصب کنند یا شاید بگذارند روی میز تحریرشان. مثلا شاید بوکمارک اناری زیر، با اینکه قیمت بسیار کمی دارد، یادگاری دلنشینی برای همه کتاب‌ خواندن‌های بعدی باشد.

باسلام | Basalam - بوک‌مارک طرح انار
بوکمارک طرح انار از غرفه سیلقا

از هدیه‌های تزئینی دیگری مثل انارهای سرامیکی دکوراتیو هم می‌توانید استفاده کنید. یا مثلا آویز یلدایی برای موبایل و دوربین. یا شاید یک دیوارکوب سفالی.

بسته‌بندی هدیه

اگر دوست دارید هدیه‌تان را در بسته‌بندی‌بندی زیباتری به دوستان و اطرافیان‌تان هدیه دهید، می‌توانید از بسته‌بندی‌های متنوعی استفاده کنید. مثلا:

باسلام | Basalam - پاکت هدیه مناسب شب یلدا
پاکت هدیه با تم شب یلدا، از غرفه هنرکده سیلقا


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
2 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اموزش اشپزی حرفه ایی
اموزش اشپزی حرفه ایی
5 سال قبل

ممنون خیلی عالی بود

محمد حسین دلیری
محمد حسین دلیری
5 سال قبل

سلام .ضمن تشکر از گزارش خوب شما ،ماهم تولید کننده سویق هستیم .به غرفه ما نیز سر بزنید .
ما بیش از ده نوع سویق داریم بصورت سویق ترکبیی ازقبیل کودک ،کامل،چاق کننده وسویق غیر ترکبیی ازقبیل گندم ،جو ،برنج ، عدس و نخود و…
همچنین مطالعه علمی و تحقیق میدانی درخصوص اینکه سویق چیست وانواع آن ونحوه استفاده انجام داده ومقالات واطلات مفیدی به کمک بچه های محقق طلبه ودانشجو ازمنابع معتبر جمع آوری کرده ایم .
همچنین ازسویق های تهیه شده شرکتی که دارای مجوز قانونی وسیب سلامت جهت عرضه در عطاری ها ودارو خانه ها می باشد نمایندگی داشته ودر غرفه عرضه کرده وآمادگی فروش انبوه هم داریم .
لذا تقاضا داریم یادی هم از ما در گزارشتان داشته باشید .

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x