فروش ویژه صنایع دستی، داستانِ دستانی دوست‌داشتنی


1,022

handicrafts-special-sale
طرح فروش ویژه صنایع دستی، یک یادآوری است برای این که از یادمان نرود خیلی چیزها هست که شاید جای‌شان در سبد خرید ما خالی باشد؛ چیزهایی که قبل‌ترها جزوی از زندگی بوده‌اند.
صنایع دستی، دایره‌ای وسیع را از محصولات شامل می‌شوند. طرح فروش ویژه صنایع دستی بهانه‌ای است برای آشنایی بیشتر با این تولیدات، رونق بیشتر این بازار و توسعه کسب و کارهایی در این حوزه.
اوایل مرداد، تیم طراحی و فروش باسلام، ایده اولیه این فروش ویژه را روی میز برنامه‌های باسلام گذاشت. هماهنگی با تولیدکننده‌های بازارچه صنایع دستی باسلام و طراحی و اجرای این برنامه، تا 28 مرداد ماه زمان برد و 29 مرداد ماه، صفحه فروش ویژه صنایع دستی در سایت باسلام رونمایی شد.
از امروز تا پایان تابستان 96، طرح فروش ویژه صنایع دستی در باسلام در جریان است. در این طرح بیش از ۱۳۰ تولیدکننده و بیشتر از ۱۳۰۰ محصول عرضه شده است.
در فروش ویژه صنایع دستی، تولیدکننده‌هایی از راسته‌های سفالگران، شیشه‌گران، زیورسازان، نگارگران، کیف و کفش، چرم‌دوزان، دوزندگان، بافندگان، نجارها، فلزکاران، حصیربافان، قالی‌بافان، بازی و سرگرمی و عروسک‌سازان حضور دارند.
در طرح تخفیفی چهارشنبه‌های باسلامی، همه محصولات باسلام، دست کم 10% تخفیف و تمام محصولات حاضر در طرح فروش ویژه صنایع دستی حداقل از 30% تخفیف برخوردار هستند.


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x