با این دمنوش‌ها برای زمستان آماده شوید


2,140

آیا به دنبال پذیرایی‌ شیک از مهمان‌ها هستید؟ آیا آرامش اعصاب و روان برای شما اهمیت دارد؟ آیا دوست دارید از سرماخوردگی پیش‌گیری کنید؟ آیا می‌خواهید حس چشایی متفاوتی را تجربه کنید؟ با ما همراه باشید تا با بررسی چند نوع دمنوش از باسلام جواب‌ این سوالات را پیدا کنید.

پذیرایی شیک از مهمان‌ها

تصور کنید مهمان‌ها تازه به خانه شما آمده‌اند و می‌خواهید از آنها پذیرایی کنید اما این دفعه یک پذیرایی شیک را در دستور کار قرار داده‌اید. ترکیبی از لیوان مخصوص دمنوش از غرفه سرای ایرانی شهر بوشهر که ظاهری شکیل از جنس پیرکس با قیمت ۲۵ هزار تومان را دارد به همراه پرفروش‌ترین دمنوش باسلام با ۴ هزار تومان هزینه که بیش از ۸۰ درصد مشتریان از این محصول رضایت داشته‌اند.

باسلام | Basalam - لیوان دمنوش
لیوان دردار دمنوش، غرفه خانه ایرانی بوشهر (۲۵ هزار تومان)

شاید به زیراستکانی، جای دستمال کاغذی و شکلات‌خوری‌ها وجعبه‌های شیکی هم نیاز داشته باشید که غرفه‌های لوکس باکس، نگاره، صنایع چوبی میثم سلطانی، هنرکده اصفهان می‌توانند نیاز شما را برطرف کنند.

باسلام | Basalam - جعبه دمنوش
جعبه رومیزی دمنوش از غرفه لوکس باکس

بی استرس، به زندگی برس

دمنوش سیب یکی از دمنوش‌هایی است که می‌تواند برای کسانی که استرس روزانه دارند آرامش بسیار بیشتری را فراهم آورد و شدت استرس را کمتر کنند.

در حال حاضر غرفه‌های علی‌ آباد، بازار سلامتی، ارگانیک ریحان، ترش و شیرین، دمنوش ضیاء، سبوس، بازارچه کوثر، گرند طسام این دمنوش را در اختیار شما گذاشته‌اند.

پیش‌گیری از سرماخوردگی و آنفولانزا

از آنجا که فاصله‌ زیادی با فصل زمستان نداریم و در این فصل هم به خاطر شرایط آب و هوایی احتمال سرما خوردگی و آنفولانزا افزایش پیدا می‌کند، چه بهتر که حواسمان را بیشتر جمع کنیم و برای جلوگیری از مبتلا شدن اقدامی انجام دهیم.

باسلام | Basalam - دمنوش سرماخوردگی
دمنوش سرماخوردگی از غرفه گرند طسام

خانم لیلا گرامی از غرفه گرند طسام که انواع و اقسام محصولات گیاهی را عرضه می‌کند، به شما محصول دمنوش آنفولانزا را معرفی می‌کند که به گفته او محدودیت سنی نداشته و به تمام افرادی که به علائم سرماخوردگی مبتلا هستند پیشنهاد می‌شود. در ضمن این دمنوش برای رفع عوارض آلودگی هوا نیز مناسب است.

دمنوش دیگری هم از این غرفه که برای پیش‌گیری از سرماخوردگی پیشنهاد شده، محصول دمنوش سرماخوردگی است.

باسلام | Basalam - دمنوش چای کوهی
دمنوش چای کوهی از غرفه سبوس

طعم و عطر خوش با دمنوش به لیمو

دمنوش به لیمو از جمله دمنوش‌هایی است که طعم بی‌نظیری دارد و می‌تواند حس چشایی شما را سر حال بیاورد و تجربه متفاوتی را رقم بزند. این دمنوش برای افراد بی‌خواب و بد‌خواب بسیار مناسب است و همچنین به دلیل داشتن عطر خوب می‌توان از آن در چای و سایر دمنوش‌ها هم استفاده کرد.

شما می‌توانید از غرفه سالمین با ارسال رایگان این دمنوش را تهیه کنید. البته می‌توانید دمنوش‌های بیشتر به لیمو را از اینجا انتخاب کنید.

دمنوشی خلاقانه و راحت

آبجوش، تمام آن چیزی است که شما نیاز دارید!

محسن از غرفه طب نوش با خلاقیتی که داشته، توانسته لیوان‌های کاغذی و البته اُرگانیکی را تولید کند که مجهز به انواع دمنوش‌هاست. در خانه، سفرهای کاری، سفرهای زمینی، هوایی، آبی و هر جایی که باشید لیوانی که محسن ساخته را می‌توانید به همراه داشته باشید و دیگر هیچ. آبجوش هم همه جا پیدا خواهد شد.

باسلام | Basalam - لیوان‌های دمنوش آماده
لیوان‌های دمنوش آماده از غرفه طب‌نوش

قیمت هر بسته از این دمنوش‌ها از ۷ هزار تومان تا ۱۳ هزار تومان متغیر است و در هر بسته ۲۰ لیوان دمنوش‌دار هست! یعنی هر در دمنوش برای شما حداکثر بین ۴۵۰ تا ۵۵۰ تومان هزینه برمی‌دارد. و شامل دمنوش‌های مختلفی همچون گل‌گاوزبان، دارچین زنجبیل، آویشن، بابونه، بهارنارنج و طعم‌های مختلف دیگر می‌شود. محسن نجاریان تا کنون ۱۷۷ قلم از این دمنوش‌ها فروخته و همه مشتریانش از خریدشان راضی بوده‌اند.

مشاهده و سفارش لیوان‌های دمنوش‌دار از غرفه طب نوش



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
4 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فروشگاه خانگی ریحان
فروشگاه خانگی ریحان
5 سال قبل

سلام
خداقوت
چطور میتونیم تو این طرح های تبلیغاتی تون شرکت کنیم مثلا ما الان دمنوش به لیمو رو ک ب واسطه ای از مزرعه معروف فدک قم ک زیتوناش ارگانیکه و البته ک دمنوش هاشونم انصافا طبیعت خوشبو و ارگانیک هست تهیه کردیم و خیلی قیمت مناسب میدیم.
سوال خوبی بود درسته؟ همراهش تبلیغاتم کردم زیر پوستی????
حتما میپرسید چطوری و کجا خب همونطور ک گفتم غرفه “فروشگاه خانگی ریحان” هستیم

غرفه مائده سلامتی
غرفه مائده سلامتی
5 سال قبل

سلام منم انواع دمنوش ها رو دارم

http://basalam.ir/elekterokala
http://basalam.ir/elekterokala
5 سال قبل

سلام به دمنوشهای ما هم یه نگاهی بنداز?
(غرفه الکتروکالا)

basalam.ir/ampr
basalam.ir/ampr
5 سال قبل

سلام دوستان
چی بهتر از دمنوش ؟ واسه همه سلیقه ها دمنوش و نوشیدنی های بسیاری در بازارهای مختلف حتی توی باسلام وجود داره…
سرماخوردگی هم که ادمو از کار و زندگی میندازه پس چه بهتر که قبل از وقوع به فکر باشیم…

راستی ماهم یه غرفه دار باسلامی هستیم یادتون نره بهمون سر بزنید خوشحال میشیمااا …
اگه خرید هم داشتین بیشتر خوشحال میشیماااااا….;-)

تخفیف ۲۰ پتشاپ فروشگاه ماه گروپ به مناسبت شب یلدا و تولد یکی از اعضای گروه ماه
کد کوپن: uaaum20tiwjj
تاریخ انقضای کوپن: 1397/10/10
ارسال رایگان به سراسر ایران

اوقاتتون خوش … دلتون شااااد

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x