تابستان داغ با چهارشنبه‌های ۲۰


1,359

hot-summer-with-20-wednesdays

یکی از طرح‌های تابستانی باسلام، چهارشنبه‌های ۲۰ است. اگر شما هم جزء طرفداران پروپاقرص این طرح هستید که هیچ؛ ولی اگر اولین بار است درباره‌اش می‌شنوید، قضیه از این قرار است که در چهارشنبه‌های تابستان، از ساعت ۲۰ تا ۲۳، همه محصولات باسلام با ۲۰ درصد تخفیف فروخته می‌شوند. این تخفیف از طرف بازار باسلام است و شامل همه تولیدکننده‌ها می‌شود. اگر تولیدکننده‌ای مایل باشد خودش هم تخفیفی بدهد، تخفیف او به این تخفیف‌ها اضافه می‌شود و گاهی بعضی از محصولات، در چهارشنبه‌ها با سی یا چهل درصد تخفیف فروخته می‌شوند. پس جا نمانید!

چهارشنبه‌های ۲۰

کد تخفیف اختصاصی هر هفته

برای شرکت در چهارشنبه‌های ۲۰ کار خاصی لازم نیست. فقط باید کد تخفیف داشته باشید. هر هفته، رأس ساعت ۸ شب، یک کد تخفیف اختصاصی در باشگاه مشتریان باسلام و در اینستاگرام باسلام منتشر می‌شود. با استفاده از این کد، می‌شود از ۲۰ درصد تخفیف استفاده کرد. پس حتماً همین الآن در باشگاه تلگرامی عضو شوید یا اکانت باسلام در اینستاگرام را دنبال کنید.

روش استفاده از کد تخفیف

روش استفاده از کد تخفیف این است که هر محصولی را خواستید به سبد خریدتان اضافه می‌کنید. در پایین فاکتور پرداخت، یک جای خالی برای کد تخفیف هست. کد را آنجا وارد می‌کنید و دکمه «بررسی کد» را کلیک می‌کنید. با این کار بیست درصد مبلغ فاکتور کم می‌شود.

دقت کنید که یا کد تخفیف را از باشگاه مشتریان کپی کنید، یا اگر خودتان تایپ می‌کنید، صفحه‌کلید انگلیسی باشد.

تبلیغ چهارشنبه‌های ۲۰

همه محصولات و غرفه‌های باسلام در چهارشنبه‌های ۲۰، از تخفیف کلی باسلام برخوردار می‌شوند. از آنجا که ظرفیت تبلیغ غرفه‌ها محدودیت دارد، در باشگاه مشتریان و کانال رسمی باسلام، فقط دو گروه از غرفه‌ها تبلیغ می‌شوند:

  • غرفه‌هایی که بیشترین امتیاز را در هفته‌ قبل به دست آورده باشند.
  • غرفه‌هایی که خودشان هم تخفیف داشته باشند.

اگر در باسلام غرفه دارید و می‌خواهید تبلیغ غرفه یا محصول شما هم در چهارشنبه‌های ۲۰ منتشر شود، به این اکانت در تلگرام پیغام بدهید تا کمک‌تان کنند:

@Basalam_PR

مشکلات احتمالی

اگر در چهارشنبه‌‌های ۲۰، موقع خرید به مشکلی برخوردید، جای نگرانی نیست. با واحد خدمات مشتریان باسلام تماس بگیرید تا کمک‌تان کنند.

۰۲۱-۲۶۷۰۷۸۶۷

@Basalam_CRM

 


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x