موافقید چرخ اقتصاد را با هم بچرخانیم؟


1,188

بازار اجتماعی باسلام را به دیگران معرفی کنید

باسلامی‌ها، دوستان همراه، مشتری‌ها و غرفه‌دارهای خوب باسلام! آخرین بار چه زمانی بود که بهتان گفتیم از بودن با شما افتخار می‌کنیم؟ الان هم می‌خواهیم تکرار کنیم که سراپا افتخاریم که اینجا کنار شما ایستاده‌ایم و بازاری را توسعه می‌دهیم که محصولاتی به این خوبی در آن عرضه می‌شود. خوشحالیم که غرفه‌دارانی با این همه همت عضو باسلام‌اند و دلمان شاد است که بازارمان مشتریانی علاقه‌مند به محصولات خانگی، محلی و روستایی دارد. این‌ها عمیق‌ترین حس‌های قلبی ماست.

ما به دلایل مختلفی امیدواریم باسلام یکی از راه حل‌های وضعیت اقتصادی ایران باشد. در آمارهای این دو سال باسلام نشانه‌هایی هست که این فرضیه را تأیید می‌کند. کارشناس‌های اقتصادی داخلی و خارجی هم الگوی باسلام را دیده‌اند و همیشه دل ما را گرم کرده‌اند که با تمام قدرت حرکت کنید و مسیرتان درست است. برای همین می‌خواهیم سرعت‌مان را بیشتر کنیم و برای این کار، شما کمک خیلی بزرگی می‌توانید بکنید.

ما عمیقا اعتقاد داریم که اگر باسلام به اندازه کافی بزرگ شود:

  • به توزیع عادلانه ثروت در ایران کمک می‌کند؛
  • باعث مهاجرت معکوس به شهرستان‌ها و روستاها می‌شود؛
  • از تخریب محیط زیست در حد خودش جلوگیری می‌کند؛
  • اشتغال زیادی در شهرهای کوچک و روستاها ایجاد می‌کند؛
  • باعث احیای بسیاری از هنرهای اصیل و صنایع دستی می‌شود؛
  • خرده‌فرهنگ‌های ارزشمند ایرانی را زنده نگه می‌دارد؛
  • زمینه صادرات خیلی از محصولات اصیل ایرانی را فراهم می‌کند؛
  • تحریم‌پذیری اقتصاد ایران را کاهش می‌دهد؛
  • و از همه مهم‌تر، حال مردم ایران را خوب‌تر می‌کند.

شما باسلام را بهتر از ما معرفی می‌کنید

ما از پاییز ۹۷ باسلام را به طور جدی‌تر در رسانه‌ها معرفی کردیم. در روزنامه‌ها و مجلات تخصصی حاضر شدیم، در سایت‌های معتبر نام باسلام شنیده شد. برنامه‌های مختلف تلویزیونی هم درباره باسلام صحبت کردند. این تبلیغات، مجموع فروش هفتگی غرفه‌های باسلام را در عرض یکی دو ماه، دو سه برابر کرد و ما این مسیر را ادامه خواهیم داد. ولی در بین‌ آمارهای باسلام، چیزی هست که فکر می‌کنیم مسیر بهتری برای گسترش باسلام وجود دارد.

آمارهای ما نشان می‌دهد کسانی که با دعوت دوستان‌شان به باسلام می‌آیند،‌ تجربه بهتری برایشان رقم می‌خورد. در واقع، شما بهتر از  خود ما باسلام را به دیگران معرفی می‌کنید. و به این افتخار می‌کنیم که شما این قدر باسلام را خوب می‌شناسید و این طور زیبا معرفی‌اش می‌کنید. دیگر اینکه شما بهترین‌ها را انتخاب می‌کنید و به باسلام می‌آورید؛ کسانی که علاقه‌مند به محصولات خانگی،‌ محلی و روستایی‌اند و دغدغه کسب‌وکارهای باسلامی را دارند. ما امروز می‌خواهیم رسما از شما دعوت کنیم که در توسعه سریع باسلام و فراگیر شدنش با ما همراهی کنید.

از طرف ما به دوستان‌تان هدیه بدهید

طرح دعوت (سلامرسان سابق) را احتمالا خیلی از شما می‌شناسید و از آن استفاده کرده‌اید. ولی اگر نمی‌شناسید، خلاصه ماجرا این است که هر کدام از شما یک لینک اختصاصی دعوت دارید. این لینک را برای هر کسی که از دوستان‌تان بفرستید، می‌تواند برای اولین خریدش از باسلام ۱۰ هزار تومان از ما هدیه بگیرد. پس از اینکه هر کدام از دوستان شما خریدش را ثبت کرد، یک اعتبار ناقابل ۱۰ هزار تومانی هم به اعتبار شما اضافه خواهد شد؛ به پاس محبتی که به باسلام دارید.

در نسخه جدید دعوت، ما سعی کردیم شیوه استفاده را ساده‌تر کنیم. مخصوصا یک کیف پول طراحی کردیم که فرایند استفاده از دعوت، نیازی به کد تخفیف نداشته باشد. الان کافی است لینک دعوت‌تان را برای اقوام، اعضای خانواده و دوستان‌تان بفرستید. با کلیک روی آن لینک می‌توانند عضو باسلام شوند و به صورت اتوماتیک، ۱۰ هزار تومان هدیه‌شان را استفاده کنند.

همین الان لینک دعوت‌تان را برای کسانی که باسلام را نمی‌شناسند، ارسال کنید؛ بهشان بگویید در باسلام چه خبر است و با حضور آن‌ها چه اتفاق بزرگی قرار است در ایران رقم بخورد. بهشان بگویید اینجا جایشان خالی است.

لینک اختصاصی دعوت‌تان را از اینجا بردارید

پی‌نوشت:

راستی. خیلی مشتاق شنیدن تجربه‌های شما  درباره دعوت از دیگران هستیم. در کامنت‌های همین یادداشت برایمان بگویید که باسلام را چطور به دیگران معرفی کردید و چه تجربه‌ای  داشتید.


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
2 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد شمسی
محمد شمسی
5 سال قبل

استفاده از کد تخفیف به قوت خود باقی است؟ چون ممکنه برای خیلی ها از جمله من امکان ارسال لینک نباشه کد تخفیف استفاده ش راحته

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x