یه دورهمی ساده بین کسب‌وکارهای اصفهانی باسلام


1,359

برای خود من که اصفهانی هستم، این رویداد خیلی هیجان‌انگیز است. عازم زادگاهم هستم و با کسب‌وکارهای هم‌شهری‌ام که آهسته آهسته باسلام را به عنوان محل کسب‌ و کارشان انتخاب کرده‌اند، از نزدیک آشنا خواهم شد. اصفهانی‌ها واقعا کسب و کارشان را جدی میگیرند و به همین خاطر ما خیلی از آن‌ها درس میگیریم که چطور پلتفرم را برای بهره‌برداری کسب‌وکارهای جدی بهینه‌تر کنیم.

فردا اولین تجربه نمایندگی باسلام در یک شهر نیز کلید خواهد خورد. گرچه ما هنوز تصور دقیقی از این‌که باسلام چطور می‌تواند نمایندگی‌های استانی/ منطقه‌ای داشته باشد نداریم و اصفهان اولین تجربه‌ ما برای این کار خواهد بود، اما تیم باسلام همه‌ تلاشش را خواهد کرد تا تجربه اصفهان به یک تجربه‌ موفق تبدیل شود. نه به این‌ دلیل که اصفهان و کسب‌وکارهایش را خیلی دوست داریم، که البته داریم. از این رو که اگر بتوانیم از دل این تجربه یک مدل قابل توسعه و مقیاس‌پذیر استخراج کنیم، می‌توانیم برای آن بخشی از کسب‌وکارهایی که نیاز به پشتیبانی و همراهی بیشتری برای حضور در پلتفرم باسلام دارند، به خصوص کسب‌وکارهایی که در دل شهرها و روستاهای کوچک اما زیبای ایران مستقر هستند؛ شرایط مناسب‌تری فراهم کنیم.

تیم اصفهانِ باسلام در راهنمایی، استقرار و حل مشکل‌ها و چالش‌های احتمالی غرفه‌های اصفهانی از نزدیک کمک خواهد کرد و یار و همراهِ خوب، دلسوز و پرتوان آنها در توسعه‌ی کسب‌وکار باسلامی‌شان خواهد بود.

شما هم تشریف بیاورید

اگر فردا اصفهان بودید، خوشحال‌تر میشویم که شما هم قدم بر دیدگان ما بگذارید و در جمع صمیمی باسلامی‌ها با یکدیگر آشنا شویم. در این صفحه با ۱۴۱ غرفه دار اصفهانی باسلام در تاریخ انتشار این پست آشنا شوید. و در این‌جا اطلاعات رویداد فردا را می‌توانید دریافت کنید.

 

مشتاقی دیداردون 🙂



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خوشمزه های خونگی
خوشمزه های خونگی
5 سال قبل

اجیا دادایی ها، کسب و کاردون با دوام ، آ خوشدون باشه، یک کاسه میشید

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x